Zengin kız, Fakir oğlan

Standart

TRT 1 ekranlarında oynuyor, sahne bizim ailemizle yaşadığımız biii olay, kına gecesi, düğün hazırlıkları, ben hüzünle seyrederken canım kardeşim yanımda yola çıkacak perşembe gecesi vedalaşmak için bana uğradı, öylesine hıçkırıklara boğuldum ki ”’yapma beee ablam, bedenim Ankara yollarına giderken, aklımı sende bırakma”’ ağlamıyorum tamam desem de kendimi tutamıyorum, tamam biliyorum, sevdiğimin dediği gibi şuan hayatta da olmayabilirdin, bu düğün yine olacaktı, o zaman içleri buruk kalacaktı,, hiç olmazsa hayattasın sağlığına kavuştun, çok şükür önemli olan senin şuan yanımızda nefes alman yapma, üzülme desede elimde değil, hele ki bugün Ankara düğününün günü, tatlı telaş başladı, dün gece sevdiğimi yolculadım, kimi akrabalarımız şuan yolda varmak üzeredir, bu mutlu güne şahitlik etmek için bense evde bankadan arkadaşlarıma emanet edildim, önce Allah’a tabiki, şimdi konuştum, kimisi, kuaföre gitmiş, kimisi evi toplar, yemek işi ile uğraşır, kimisi ütüleri yapar, sevdiğimle, Ozan’ım kardeşim arabayı süsletir, babamada iş kalmayınca Atakan’ıma verilen sözü tutmak üzere düğün günü iki ara, biii dere bulup ODTÜ maden teknik dinazor müzesindeler, Atakan’ım nasıl mutlu, telefonda ”’annecim burası çok güzel, tahmin edemediğim kadar büyük dinazor iskeletleri gördüm, çok heyecanlıyım”’ derken ben dahada mutlu oldum. Canım babam ben Atakan’a verdiğim sözü tutamadım ama o böylesine biii fırsat yakalayarak beni çokkkkk mutlu etmek istedi biliyorum. Cansın can fedekar babam benim…

Her şey gönlünüzce olsun, gelinimiz Nilay da gelerek ailemiz büyüyor, mutlu günler yaşayın inşallah, hastalık kapınıza hiç uğramasın, bu güzel günün tadını çıkarın atın bakalım göbecikleri… Artık bugün telefon elimden hiç düşmez ne oldu, ne yaptınız ahhhhhh ahhh derinden bir ahhhhhh daha Gamzeli anneden…

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALIN,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

2 responses »

  1. merhaba gamze…ben bugün o kınadaydım anneni babanı kardeşini Atakanı gördüm.kınanın olduğu binanın karşısında ki binada oturuyorum ve senin yazılarını takip ederken içimdende hep dua ediyorum sana.benimde 3 yaşında oğlum var Atakanla birlikte koşuştururken aklımdan neler neler geçti inan ki çok mutlu çocuklarla oynadı koştu beyazlar takımlar içinde çokda yakışıklıydı.annenlerle sana selam yollamak istedim ama sonradan sana yazmaya karar verdim.burda olamadım diye sakın üzülme seninde bildiğim gibi moral çok önemli daha nice düğünler göreceksin sevdiklerinle eğleneceksin herşey senin ve ailen için rabbiminde izniyle daha güzel olacak.binlerce DUA seninle birlikte.hep sağlıklı ve mutlu kal..DUALARIMIZDASIN

Bir Cevap Yazın

