Author Archives: atakan310309

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

İSTANBUL

Standart

Yeniden sana geldim İstanbul. Benim ruhumu temizledin, eğlendirdin. Yaşanmışları tekrar hatırlattın. Büyüklüğüne, gücüne yeniden hayran bıraktın. Arkadaşlarımı özledim tamamını olamasada çoğunu gördüm. Göremediklerime çok darıldım.

Eminönüne gittim sevindim. Yeni evime süs eşyaları aldım. Mutlu oldum. Herşey 3lira, 5lira,10lira ne güzel seninle alışveriş yapmak…

Cumadan pazara doya doya yaşadım. Yükseklerden seyrettim senin güzelliğini. Bildiğim şeylere şaşırdımvay beee diyerek aldım elime canon’umu başladım senin fotolarını çekmeye… İşte bir kaç kare…

Utanıyoruz

Standart

Şehidim ,

Ne haberlerinizi okuyabildim ne de seyredebildim tamamını içim elvermedi birde bunu yaşayanları düşündüm, yandım. Bakamadım bile duyunca içim yandı, burnumun direği sızladı. O anı yaşarken neler hissettiniz. Bu nasıl bir caniliktir. Analarınız babalarınız ya da geride kalan evladınız sevdiğiniz hayat arkadaşınız nasıl içleri yandı. Bizim de yandı içimiz, yüreğimiz…

UTANIYORUM ŞEHİDİM,
YEMEKTEN,
İÇMEKTEN..
SENİN ANNEN AĞLARKEN
GÜLMEKTEN UTANIYORUM……..
SANMA Kİ
UNUTUYOR.. .
UNUTTURUYORUZ , UNUTANLARI
BARINDIRMAKTAN UTANIYORUZ , SEN VATAN
İÇİN BİZİM İÇİN
ŞEHİT OLURKEN SENİ GÖRMEZDEN GELENLERDEN UTANIYORUM…!!!

Başımız sağ olsun…

Çok mu istedim ?

Standart

Bu kadar çok mu istedim ben bu evi… Alyansımı satacak kadar çok mu istedim… Allah utandırmasın hayırlı uğurlu olsun inşallah… Kapora verildi… İş şimdi kredinin onaylanmasında… O da olursa biz de artık ev’lendikkkkkk. MUTLUYUM…

Hayırlıysa olsun bakalım…

Standart

Sevinçliyim aslında ama birazda korkuyorum. Ödeyememekten değil, yaşamımdandır içinde bulunduğum korkum. Bu hastalığı daha tam yenmedim kemoterapi benim yaşam süremi uzattı diye kafamda tilkiler dolanırken niye biz böylesine uçuk biii kamyon borça girdik… Sevinçliyim aslında evimiz olucak kredi onaylanırsa. İstediğimiz ev sonunda olucak sanırım. Bu nasıl bir duygu kendi evin vay beeeee. Şu formalite işler biran önce bitse evraklar hazırlansa, kredi onaylansa, tapu filan derken veeeeee yeni kendimize ait eve taşınsak… Sürekli hesap elimizde kağıt kalem ve hesap makinesi bu iş olur yaparız dedik çıktık bu yola. Sağol canım sevdiğim gerçekten yaparız sadece sağlığımız yerinde olsun işimiz daim olsun.  Ya bu ne garipliktir ki sevinçten karnıma sancı giriyor.

 

Atakanım canım yavrum hepsi senin için sen küçükken ihtiyaçların daha da fazlalaşmadan biiii ev sahibi olmamız güzel olucak. Ortam güzel, havuzu, parkı, spor salonu, güvenliği olan yemyeşil bir yer aldığımız ev… Güzel günler bizi bekliyor hissediyorum…

Ama işten yeni gelmiştin annecim :(

Standart

Cuma günü öğle yemeğine eve geldim… Oğlumu özledim öpmek istedim… Fırladım şubeden koştum oğlumun yanına. Saklambaç oynadık, öptüm, kokladım ama yine doyamadım. Beni, beklemediği biii zamanda gördüğü için şaşırdı, ama çok sevindi beni görünce. Hızlıca yemek yedim daha çok vakit geçirelim diye… Gitme zamanım gelince bozuldu. İstemedi gitmemi…  ”’Ama sen daha yeni geldin işten gitme”’ dedi. İçim kötü oldu öyle deyince. Duygusala bağlamadan hadi sen beni dedenle işe bırakmaya nedersin dedim sevindi beni biraz daha fazla görmenin umuduyla. Canım yavrum keşke yanından hiç ayrılmasam hep koklaşsak, sarılsak ne güzel olurdu…

Biraz önce uyudun daha 5 masal yetmedi, yine saçlarıma cici yaparak uyudun kuzum benim. Yatmadan önce biiii ağlama faslımız oldu. Gece yarısı olmuş ayaktayız hağla 5 dakika sonra televizyonu kapatıcam haberin olsun dedim. Çizgi film seyrettik beraber artık uyuma saati çoktan geçti. Ben tv’yi kapattım diye biranda bir başladın etini koparmışcasına ağlamaya veeee gittin beni babana şikayet etmeye ilk kez böyle birşey yapıyorsun çok hoşuma gitti gece gece ne güldüm ama, gözlerden yaşlar aka aka, ”’baba ben çizgi film seyrediyordum annem televizyonu kapattııııııııııııııııı”’  ama hem ağlıyosun hem bu lafı tekrarlıyorsun… Yaa canım yavrum seviyorum senin bu hallerini tatlı tatlı çokkkk tatlısın be canım… Yarım konuşmaların babanla bizi baştan çıkarıyor.

Bu arada babanla beraber yıldız legolardan yine muhteşem şekiller çıkardınız babanın bu becerisi umarım sana geçer…

Sevgiyle en önemlisi sağlıkla kal canım yavrum…

Anneyim

Standart

Yetmiyordu sana olan sevgimi günde kaç defa derim acaba seni çok seviyorum canım oğlum deyip bağrıma basmalarım, sonrasında senin o güzel sözlerin O, BİZİM CANIMIZ diyerek bana sarılman, O, BİZİM GÜZEL PRENSESİMİZ demen BEN SENİ HOOOOK SEVİYORUM CANIM ANNECİM demelerin hepsi şahane… Dünyadaki başka hiçbir şey bu mutluluğu satın alamaz sanırım… Uçan kuşa, saksıdaki çiçeğime, ağaçlara, duvarlara bile haykırmak istiyorum. Avazım çıktığınca ben anneyim sağol yavrum, akıllı oğlum benim bana bu duyguyu yaşattın. Rabbim yanımdasın biliyorum, hissediyorum… Bu zor günler geçecek biliyorum ama çok üzülüyorum…

Selam hayat

Standart

 

Dün şubemizin yemeği vardı. Canım evdeki kıyafetlerimi giymek istemedi. Gittim kendime bu sıkışıklıkda maddi yönden kötü olmamıza rağmen güzel, şık, spor, biraz klasik biiiiiii takım aldım…

Ohhhhhhhhh sefam olsun.

Ne gerek vardı şimdi filan diyerek başımın etini yidim ama sonrasında…

Eğlendim mi, hayır yine eğlenemedim. Eğlenenlere baktım içten gülüyor insanlar. Dertlerimi yok acaba dedim içimden. Bende ortama ayak uydurmak için eğlenmiş gibi görünüyorum. Elimde bir tef, arada şak şak alkış… İşte böyle yanımda sevdiğim yoktu ondan mı eğlenemedim acaba…

Yok ya benden geçmiş ben sakinlik, dinginlik öyle şeyler var artık benim yaşamımda… Ama bazen de arıyorum eğlenceyi, şöyle biii çakır keyif olsam, şarkılara eşlik etsem, nostaljik takılsam, ağlasam…

Ama yok ya içimden gelmiyor eğlenmek… Gülüşler bile bu aralar yalanken gamzelerimde nerde eğlence nerde BEN…

Eğlenceden bir kaç kare…