Seni Öğrendiğim An,

Standard

Bebeğime;                                                                                             20/08/2008

Seni 11/07/2008/ tarihinde beklemeye başlamışız da haberimiz yokmuş meğer.

Evet o gün benim için çok üzücü bir gündü ben biricik ananemi kaybetmiştim maalesef  ananemi tanıyamayacağını düşünmek beni çok üzüyor.

Ama dünyanın en tatlı , en güzel ananesiydi benim ananem. O şimdi bir melek  bebeğim.

Ama ileride  sana  onunla  yaşadığımız  güzel  günleri  anlatacağım  merak etme.

Sabırsız davranıp test yaptırdım  13/08/2008. Annecim test yaptığımdaki çığlığımı duymalıydın. Sevincimden sürekli, önce ağladım, sonrada sürekli güldüm. Çok muhteşem bir andı. Ben hem mutlu , hem de çok şaşkındım.

Bebeğim eminim sen dünyanın en sevimli, en tatlı bebeği olacaksın. Çünkü benim bebeğim olacaksın biraz benden biraz babandan. Seni çok merak ediyorum…

O akşam babanda dayında eve gelince onlara da verdim bu güzel haberi çok sevindiler ve yavaş yavaş bütün çevremiz duymaya başladı. Aslında biraz erken söyledik farkındaydım. Ama anneciğin çok sabırsız içinde pek tutamaz olayları sevincini de üzüntüsünü de paylaşmak ister sevdikleriyle…

Bu hafta sonu doktora gidiceğiz seni o küçük pencereden var olduğunu hissedeceğiz inşallah.Çok küçük olduğun için bir şey anlamayacağız belki de.

Ama içimde olman bana yetecek.

Seni öğrendiğim ilk andan itibaren hamilelikle ilgili bilgiler toparlamaya başladım . Ve bilmediğim çok şeyler öğrendim.

Bebeğim her ay düzenli olarak kontrole gitmeye başlıcayız ve babanda hep yanımızda olacak eminim. O da ekranda varlığını hissedince çok mutlu olacak

Seninle çok farklı bir dünyamız olacak  , ben yeniden dünyaya gelmiş gibi hissedeceğim kendimi seninle beraber. Belki eskisi gibi uyuyamayacağım ama sen buna değersin . Biraz büyüdükten sonra seninle oyunlar oynarız, gezeriz babanla alışveriş yaparsın bende size güzel güzel mamalar yaparım. Şuan benim içimdesin ama daha derinlerde tam kalbimdesin inan ki. Daha doğmadan alıştım sana. Sevdim seni. Karşılıksız ve çok güzel bir sevgiyi bize tattırdın sağ ol bebeğim. Büyüdüğünde seni neler bekliyor bilmiyorum ama Allah her şeyin en iyisini bize verdiği vermediği tüm güzellikleri sana verir inşallah ama unutma ki ben ve baban yanı başında olacağız ve sen ne kadar büyürsen büyü benim küçük bebeğim olarak kalacaksın. Sen bizim ilk göz ağrımızsın.

ANNEN

GAMZE AKBAŞ

Bir Cevap Yazın

