Seninle Gülmek, Seninle Ağlamak

Standard

Bebeğim,                                                                                              21/08/2008

Senin doğmanı heyecanla ve hasretle bekliyorum. Seni ne kadar çok sevdiğimi anlatmak için kelimelerin yetmeyeceğini biliyorum. Şimdi içimdesin. İçimde yaşıyorsun, nefes alıyorsun, besleniyorsun ve oynuyorsun. Her şeyi senin için önce seni düşünerek yapıyorum. İçimde olduğunu öğrendiğim ilk günden beri çok değişik duygular içindeyim. Görmediğim, bilmediğim bir insanı böyle sevebileceğimi bilemezdim. Seni çok seviyorum.

Senin için her şeyin çok güzel olmasını ve her güzel şeye sahip olmanı istiyorum. Seni en iyi şekilde yetiştirmek, sağlıklı, üstün ahlaklı, temiz , dürüst, iyi,  saygın ve başarılı bir insan olarak topluma kazandırmak istiyorum.   Tüm insanlığa örnek ve faydalı bir insan olmanı diliyorum. Bunun için yaşadığım sürece elimden geleni yapacağım.

İyi, kötü günlerde yanında olmak, seninle gülmek, seninle ağlamak, sıkıntılarını, üzüntülerini, sevinçlerini, mutluluklarını seninle paylaşmak istiyorum. Sana bilgimle ve sevgimle yol gösterici olup, hayatın temel prensiplerini ve  hayatta karşına çıkacak zorluklarla baş etmeyi öğretebilirim. Ben diğer annelerden farklı olmak istiyorum. Umarım bunu başarabilirim.

7 haftadır seninle bir bütünüz. İçtiğim suyu bile seni düşünerek içiyorum. Seni şimdi içimde tehlikelerden koruyabiliyorum . Bir de seni kucağıma alınca neler olacak? Seni koklamak, o ipekten tenine dokunmak, seni beslemek, giydirmek ve bundan sonraki hayat planlarımı sana göre yapmak çok büyük zevk olacak.

Bazen çok kötü duygular hissediyorum; sanki hiç kavuşamayacak mışız , seni hiç kucaklayamayacağım gibi belki yersiz belki de her hamile kadının endişelerine kapılıyorum .  O zamanlarda içimi derin bir korku ve üzüntü kaplıyor . Hayattan çekip gitmek korkusu değil  sensiz  kalmak korkusu bu  Artık hiçbir zaman sensiz kalmak istemiyorum . Sen benim bebeğimsin ve çok büyüsen de hep bebeğim olacaksın . Seni incitmeyi , kırmayı , üzmeyi hiç istemiyorum . Seni sonsuz ve karşılıksız sevebilirim . Senin için her şeyi bırakıp gidebilir yada  her şeye yeniden başlayabilirim .

Bebeğim, doğmanı ve seni öpmeyi, koklamayı çok istiyorum. Dilerim senin için kurduğum tüm hayallerimi gerçekleştirebilirim . Bunun için elimden geleni yapacağım . Seni çok seviyorum daima…

ANNEN

GAMZE AKBAŞ

Bir Cevap Yazın

