Nefesim, Nefesinden Bir Saniye Bile Fazla Olmasın…

Standard

Bebeğim                                                                           22/08/2008

Artık hamileydim evet evet hamileydim. Hayat bana en güzel sürprizi hazırlamıştı. İçimde bir canlı büyüyordu; bu inanılmazdı. 13/08/2008 unutulmaz tarih. Bebeğimin gelişi, hoş gelişi. Bunu öğrendiğimiz gün.

Bebeğim senin geliş haberini aldığımdan beri daha yoğun ama daha hevesli, daha yorgun ama daha huzurlu, daha endişeli ama daha mutlu olduğumu hissediyorum.

Hazırlıklarımız çok olucak nasıl yetişir bilemiyorum. Zaman geçtikçe daralıyormuş gibi geliyor bana. Sana gördüğüm her şeyi almak istiyorum. Hafta sonu sana 7 tane zıbın aldım. Herkes çok kızdı  daha erken olduğunu düşünüyorlar.

Kimilerine göre fazla detaycı, kimilerine göre takıntılı, ama söz konusu olan sen isen her şeyin mükemmel olmasını isteyen biriyim şuan. Elimde değil.

Sanırım sana olan bu özentimle 9 ay dolduğunda ikiz bebeğe bakacak kadar kıyafetin olur. O minicik eşyalara bakmanın tasviri mümkün olsa da anlatabilsem keşke. Seninle yaşamaya başladığım bu takvim yaprakları hiç bitmesin isterim bebeğim. Yarın babanla birlikte doktora gidiceğiz. Seni o küçük ekrandan inşallah sağlıklı kalp atışını öğrenmiş olacağız. İşte o zaman içim biraz daha rahatlıyacak.

Doktor seçiminde çok zorlandım eğer iyi doktoru seçemezsem sanki sana zarar verirmiş gibi düşündüm. İnşallah yarın gideceğimiz doktordan memnun kalırız.

Anne olacağımı öğrendiğim ilk günden beri aynı duayı ediyorum, başta sağlık, mutluluk, sevgi, huzur, başarı, dolu bir hayatın olsun.

Sev ve sevil inşallah…

Ve inşallah ;

NEFESİM NEFESİNDEN BİR SANİYE BİLE FAZLA OLMASIN…

ANNEN

GAMZE AKBAŞ

Bir Cevap Yazın

