Gebelikteki İlk Doktor Kontrolümüz…

Standard

Canım bebeğim                                                                                    25/08/2008

Hafta sonu 23/08/2008 hastaneye gittik senin ilk kontrolündü. Hastaneye giderken aşırı stres vardı üstümde bu kontrol çok önemliydi. Önemini bildiğim için çok sinirliydim kötü bir şey çıkmasından çok korkuyordum. Dayanamazdım olumsuz bir habere. Babanı da çok üzdüm bu yüzden ne yapsa batar olmuştu o gün halbuki beni sakinleştirmek için elinden geleni yapıyordu.

Ve doktorun yanına girdiğimizde baştan beri varolan olayları anlatmaya başladım bir an önce anlatıp muayene safhasına geçmek içinde sabırsızlanıyordum. Kalbim yerinde durmuyordu gerçekten. Konuşmamız bitti ve muayene olmaya başladım. O küçük penceredeydi gözüm, kulağımda doktorda ağzından çıkacak ilk lafı duymak için sabırsızlandık babanda bende.

Ve o güzel laf sağlıklı bir gebelik  diyince ağlamaya başladım işte orda sinirlerim boşaldı herhalde annecim. Baktım babanın gözleri parladı sevinçten. Çok şükür dedim işte bu. Bu çok güzel bir haberdi. Korkularım endişelerim yerini artık sevince bırakmıştı. O küçük ekranı Aykan Dr. dahada yanaştırdı ve kalp atışını gösterdi annecim daha 4 milimdin boşuna demiyorum sana elma çekirdeğim diye. Kalp atışını gördüm annecim çok garip bir duyguydu çok hızlı atıyordu. Tık tık tık tık…

Senden bana gelen ilk ses işte buradayım dediğin ilk an. Bundan büyük mutluluk yaşamamışım meğer. Tam bir ay sonra tekrar gideceğiz annecim seni görmeye ama nasıl geçer bu zaman. Özleriz seni bebeğim çok özleriz ne olur kendine iyi bak iyi ol…

ANNEN

 GAMZE AKBAŞ

Bir Cevap Yazın

