uçan kuşa, saksıdaki çiçeğime, ağaçlara, duvarlara bile haykırmak istiyordum. Avazım çıktığınca ben hamileyim bende anne olacağım diye…

Standard

CANIM BEBEĞİM,                                                                              27/08/2008

Bebeğim o güzel mucizeyle bana geldin. Daha varlığını öğrendiğim ilk gün herkese ama herkese söylemek istedim. Kısa zamanda da bu güzel haberi duyurduk. Ama yetmiyordu uçan kuşa, saksıdaki çiçeğime, ağaçlara, duvarlara bile haykırmak istiyordum. Avazım çıktığınca ben hamileyim bende anne olacağım diye…

Geliyor diyeceğim, mucizem gerçekleşiyor. Sonra her gün seni dinleyeceğim. Seni nasıl sevdiğimi nasıl özlediğimi hissedeceksin bebeğim. Senin için yaptıklarımı görünce sende fark edeceksin ne kadar sevdiğimizi seni. Yürüyorum, senin için sağlıklı besleniyorum, senin için dinleniyorum. Kitaplar okuyorum seni daha sağlıklı nasıl dünyaya getireceğimi öğreniyorum. Arkadaşlarımın deneyiminden yararlanıyorum. Eğer olursa bebeğim mide bulantılarım ki şimdilik hiç olmadı anneciğini hiç üzmedin. Ama olsa bile mide bulantılarım ve baş dönmelerimi hiç şikayet etmeyeceğim. Sana bir söz daha bebeğim bundan benim asıl işim sen olacaksın tüm yaşantımızı babanla birlikte sana göre düzenleyeceğiz. Doğumunu heyecanla bekliyorum bebeğim. Yüce rabbimin izniyle seni normal doğumla dünyaya getirmek istiyorum bebeğim. Çünkü senin gelişini hissetmek, uyanık olmak, sancılarını çekmek, doğar doğmaz sesini duymak, kucaklamak istiyorum bebeğim. Hemen emzirmek istiyorum seni canım benim. Sana bol anne sütü verebilmek için yediklerime dikkat ediyorum. Seni emzirebildiğim kadar emzirmek istiyorum.

Bir Cevap Yazın

