Seni özlüyorum senin bensiz büyümenden gönlüm razı değil

Standard

17/09/2009 PERŞEMBE SAAT 13:40

Gelir gelmez masama oturup açtım bir dosya eğer yazmazsam daha fazla ağlicam seni daha fazla görmek için iş yerinden dakikaları sayarken bugün tam üç dakika erken geldim şubeye. Seni bırakıp gelmek artık daha da zorlaşıyor. Bugün beni görünce sevindin beni al der gibi kollarını açtın. Ve giderken bırakma der gibi yine kollarını açtın. Ben napıyorum ATAKAN doğru olan hangisi senin geleceğin için  çalışmam mı yoksa şuan senin yanında olmam mı. Bu ikilemde kalıp her gece seninle ilgili rüya görmek beni çok üzüyor. Yanlış yaptığımı hissediyorum annecim. Babanı bu konuda hiç affetmicem azıcık bana renk verse tamam çalışma dese inan hiç düşünmicem şuan. Suratındaki o gülüş gözümün önünden hiç gitmiyor ATAKAN.

Seni çok özlüyorum ama baban bunu anlamıyor. Çalışmamız şart derken zaten kendisinin çalışması şart onu anlıyorum ama ben, sence benim şuan senin yanında olmam daha doğru değilmi. Şuan klavyenin üstüne dökülüyor gözyaşlarım. İçim zaten sen yanımda yokken sürekli ağlıyor. Bu halimi en çok babanın anlaması lazım ama o da bu aralar beni anlamıyor. Yani anlican annecim kötüyüm çok kötüyüm. Seni özlüyorum senin bensiz büyümenden gönlüm razı değil. Ama bunu anlayan yok.

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s