“Peki dünyadaki en zor şey nedir?”

Standard

Bebeğim hasta olunca…

“Bu dünyadaki en güzel şey nedir? Herhalde bir bebeğin gülüşüdür. Hele ki bu benim bebeğimse…” diye düşünmüştüm, oğlum bana bilinçli olarak ilk güldüğünde. “Peki dünyadaki en zor şey nedir?” diye sorarsanız “insanın çocuğunun hasta olması” diye cevap veririm. Bu duyguyu maalesef erkenden yaşadım, ilk hastalığımızı geçen hafta yaşamaya başladık heralde. Bebeğim henüz 6.ayında üst solunum yolu enfeksiyonuna yakalandığını hissediyorum. Doktorumuza gidicez. Allah beterinden saklasın, kimseye de göstermesin.

Kışın  hamile olmanın kötü yanları olarak güneş, meyve ve sebzede bol çeşit, bol temiz hava, denize girme imkânı ve bunun gibi hoşluklar yaşayamamış olmam. Tek iyi tarafı sıcak havada, bebeğimin o zor günleri atlatmış olması. Oğlumun  verem, karma aşı ve rotavirüs aşısını olduğu günü çok şükür hafif ateşle atlattık. Birazcık da huzursuzluk yaptı. Dünyadaki bütün çocuklar için her şeyden önce sağlık, anne-babalarına da onlara bakabilme imkanı diliyorum. Günler hızla geçip gidiyor. Her gün yeni şeyler yaşıyoruz. Anne olmanın verdiği yorgunluklar hiç önemli değil, insan alışıyor ve seve seve yoruluyor. Yeter ki sağlıklı olsunlar…

ANNEN

GAMZE AKBAŞ

Bir Cevap Yazın

