Birkaç Park Macerası

Standard

                  Maceraları yazmaya başlama tarihi                                   04.05.2010

 

 

ATAKAN’NIN PARK MACERALARI

Şimdiye kadar çok parka gidip çok güldüğümüz olaylar oldu ama hiç aklıma gelmemişti bunları yazmak hiç olmazsa bundan sonrakileri yazarım.

  • 24 NİSAN 2010 CUMARTESİ

Canım benim tatlı oğlum Levent parkına gittik. Çok seviniyorsun zaten parka girdiğimiz an vuvvvv vuv vuuu demelere. Sallanmak için seni salıncağa oturttum. Hemen Tuna isimli 4-5 yaşlarında bir abi yanımıza yaklaştı ay bu bebek ne kadar tatlı tombik dedi. Bende hemen annen olarak hiçte bile tatlı ama benim oğlum tombik değil dedim. Üstünü üşümesin diye kalın giydirdim onun için öyle gözüküyor dedim. Tuna hemen hiç de bile yalan söylemeyin belli tombik olduğu kafasından belli deyince ben kaldım vee birşey diyemedim. Eve gelene kadar güldüm.

  • 03 MAYIS 2010 PAZARTESİ

Lojmanın içindeki sosyal tesis parkındayız. İşten çıktım koşa koşa eve gidip oğlumu parka çıkarmanın planını yaptım. Hava mükemmeldi. Oh biii güzel giyindik parka geldik. Sen yine o meşhur sesinle senden biraz büyük abla, abilere vuvvv vuuu demeye başladın. Neyse biz yine sallanmaya başladık. Bu sefer ayyy senden de tombik bii abla yanımıza yaklaştı. Bebeği ben sallayabilirmiyim dedi. Bende çok küçük olduğunu söyledim fazla ısrar etmedi. Sonra durdu durdu bu bebeğin niye ayyakkabısı yok dedi. Nası dikkat ediyor. Yine diyecek birşey bulamadım. Güldüm. Nasıl anlatırsın ki şu sebepten oğluma ayyakkabı giydiremiyoruz diye.

  • 05 MAYIS 2010 ÇARŞAMBA



Parka sanırım biraz geç gittik yolda Eylül ‘ü gördük muhabbet ettik.

Zaman geçmiş. Parkdaki ablalar senin hergün parka gelmene alışmışlar heralde bizi görünce nerde kaldınız dedi. Vee ben yine güldüm.

Bir Cevap Yazın

