Birkaç ufak not:)

Standard

CANIM OĞLUMLA İLGİLİ NOTLAR;

 

  • 20.05.2010 Perşembe. Bugün çok moralim bozuk annecim yarın babanın tayininin nereye çıkacağı belli olacak. İkimizde birbirimize hissettirmemeye çalışsakta çok stresliyiz. Bu sabah çok üzüldüğüm bir olay oldu. Baban 16.05.2010 Pazar sabahından beri tatbikatdalar. Havalarda kötü gidiyor. Bende sana babanı anlatırken uzun zamandır görüşemiyorsunuz farkındayım o da seni çok özlemiş her telefonda söylüyor. 24.05.2010 Pazartesi itibari ile baban artık hem akşamları evimizde kalıcak hemde erkenden gelicek saat 17:30’da evde olur, benden bile erken gelicek ve daha sonra hepbirlikte parka gidicez seni dolaştırıcaz. Tamam mı annecim diyerek sana durumu anlattım. Daha sonra bu aramızda yaşanan konuşmayı bu sabah babana anlattım. Oğlumla bunları konuştuk, az kaldı sabret o da seni çok özlemiş dedim. O an babanın sesi kesildi eminim gözleri doldu ve bana belli etmeden gözyaşlarını tutarak konuyu değiştirdi. Bu olay beni çok üzdü. Zor dönemler geçiriyoruz ve geçireceğiz.
  • Canım oğlum çok tatlısın yaaa, dün akşam ( 19.05.2010 Çarşamba ) Şule teyzenin kızı Selin geldi. Sen çok mutlu oldun arkadaşın geldi diye. Beraber çok güzel oynadınız. Babandan alışkın olduğun bir oyun, atçılık oynayıp çok gülersiniz sende aynısını Selin’le oynamak istedin. Selin oyuncağını almak için eğildi sen hemen neşe içinde gülerek atçılık oynayacağını düşünerek hızlıca emekliyerek yanına geldin ben şok o kadar tatlıydınki ben hemen müdahale ederek aman annecim dur Selin ablan atçılık oynamak için eğilmedi bebeğim diye gülerek sana açıklama yaptım. Canım oğlum seninle çok güzel anlarımız olacak biliyorum.   
  • Canım benim sen anneannenin saçını çekiyosun o da şakadan sana ooooo çok acıdı diye yine şakadan ağlamaya başlıyor. Ben sana anneannen nasıl ağlıyor Atakan deyince sen hemen taklitini yapıyorsun. Hıııı hıııh ııııı hııııı hııııııııı diyerek. Tatlı oğlum yaşam sevincim.
  • Altına kaka yapınca hemen kalkıyorum temizlemek için. Altaçma bezini serince seni onun üstüne yatırdığımda sen hemen bacaklarını havaya kaldırıp benim seni temizlememi bekliyorsun. Ayaklarını yere değdirmeyişin rahatsız oluşun niyeyse hoşuma gidiyor. Canım benim.
  • Canım benim sana, oğlum deden arıyor diyoruz. Sen hemen cep telefonunu kulağına ters bir şekilde götürüp dinlemeye başlıyorsun o küçük eller ne işler başarıyor. Tatlı yavrum.
  • Canım minik tatlı yavrum 26 Haziran 2010 Saat :  16:50’de memeden ayrılışının son anıydı. Çok üzgünüm.
  • 30 Haziran 2010 Çarşamba gecesi ilk defa en uzun yatağında yattın. Seni yatağına koyalım dedim babana yok ya yanımızda yatsın dedi kıyamadı baban sana neyse en sonunda birlikte karar verdik. Yatağında yatman gerektiğine. Veee bütün gece hiç kalkmadan ilk defa uyudun. Sabah 07:00’de biiii uyandık baban bana ben babana anında bakarak şok bir vaziyette nasıl olduda uyanmadı eyvah birşey mi oldu acaba diyerek yatakdan fırlayıp odana koştuk. Neyseki mışıl mışıl uyuyordun. Çok yakışmışsın yatağına. 
  • Bu gün 1 Temmuz 2010 Perşembe öğleden sonra babanla iş yerine çalışmaya gidiyorsun. Bugün aslında babanın 30 günlük izini bitti. Ama seni 2 günlük emanet edecek bir yer olmadığı için seninle işe gitmeye karar verdi. Evde sana diyor ki bak oğlum seni çok disiplinsiz gördüm. Yarın seninle işe gidicez. Sana biraz askeri disiplin vericem. Çalışmalara başlıyalım tamam mı. Evetttt… rahat , hazır ol…  JJJ 15 aylık minik bir bebeğime benim babamızın dediği laflara bakkk… bunları konuşup gülüyoruz…

 

Bir Cevap Yazın

