Balığımızın Bakım Zamanı

Standard

Bu balık Atakan’a iyi geldi gerçekten sabah kalkar kalkmaz anne mama baık demesi yani balığa mamasını vermek istemesi onu beslemesini öğrenmesi beni mutlu ediyor. Dün akşam da ilk defa balığının bakımında babasına yardım etti. Balığı kakasını suyun içine yapmış ve suyu pis olmuş. Hadi temizliyelim mis gibi olsun atakancada bu güzel anlatımıyla komik oluyor. Temiz bir su kovaya kendisi doldurdu. Babamız fanusunu yıkadı. Anne baık mis dedi Atakan da. 2 Balıkdan kalan 1 taneyi yaşatmak için uğraşımız güzel evimize neşe getiren bu balığa sonsuz sevgiii:) gönderiyorum bizi bırakma heeeyyy balık. Diğer balığın ölüm haberi Atakandan geldi bana ‘ anne baık uyuyoooo’ aaaaaa bide gittim ki daha yeni misafir olan balığımız bizinden sıkılmış:) İnanmayacaksınız ama fena üzüldüm.:)  Atakan nın uyuyooo demesine de biii güldüm evet annem uyuyor dedim nasıl anlatırsınki yavruşa hayır uyumuyor aslında öldü diye malesef annem hayatta böyle bir gerçek var ölüm gerçeği var diyemedim oğluma. Tabii hemen hastanedeki günlerim aklıma geldi ölümü dibimde hissettiğim anlarım geldi.  Heyyy balık beni nerelere aldın götürdün beee… Ağlamak yok be Gamze artık oğlunun ailenin yanındasın zaman mutlu olma zamanı.

Sevgiyle ,  Sağlıkla kalalım:):):):) Hep gülelim

Bir Cevap Yazın

