Ben Kimimmm:)

Standard

Tüm hayatı Atakan’ı olan bir anneyim ben. Tüm vaktimi oğlumu nasıl “mutlu bir yetişkin” olarak büyütebilirim, onu büyütürken ben neler öğrenebilirim onları araştırarak geçiriyorum, öğrendiklerimi de bu blogda hepinizle paylaşıcam sizlerinde işine yaramasını diliyorum :  Ankara’da 1983 yılında doğdum. 2005′de evlendim ve İstanbul’a taşındık. Mart 2009′da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz.. İleride oğlumuzun kendisiyle ilgili tüm detayları okuyabileceği güzel bir site hazırlayabilmeyi umuyorum…Vazgeçemediğim tek gerçeğim...

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

44 responses »

  1. canım neşe dolu alışveriş tutkunu ve oğlunu cok seven bir anne olarak tanıdım ben seni ve bu basarılı sayfandan dolayı kutluyorum sayfaya iyi bir giriş yaptık hadi ilerleyelim devamına bakalım:)

  2. Nasıl Guzel bır sevgıdır.Onunla buyuyen bır cocuk ılerıde hem basarılı ve saglıklı bır kısılıgının olmaması kacınılmazdır bence …

  3. Kendini bize daha cok anlat
    Yeni tanistim sayfanla
    Takipcinim
    Yanliz birakma bizi
    Benden sansli oldugunu bil
    Allahtan senin icin guc diliyorum…

  4. Aramızda yaş farkı yok,ama çok büyük bir fark var siz annesiniz ve öyle güçlüsünüz ki.size dua edicem Allah Sizi sevdiklerinizden ayırmasın,ve onları sizsiz bırakmasın..Sağlıcakla kalın..

  5. bir anneyim ve bir annenin gözyaşları beni derinden sarstı… Az evel okan da sizi dinledim sarsıldım resmen… Dilerim Rabbim en kısa zamanda size şifa verir ve minik atakana bağışlar dualarım sizinle…

  6. Herşey güzel olacak güzel gamzelim. Bak ne kadar güzel bir yazın var köşende.”En kızgın olduğunuz zamanlarda doğumdan sonra saydığınız ve şükrettiğiniz o 10 küçük el ve ayak parmağını düşünün”. Sende güçlü ol. İyileşeceksin ben çok inanıyorum buna dualarım seninle. Sende bu tedavi süresince o 10 küçük parmağı eline alıp öpeceğin anı düşün. Atakanımın sana ihtiyacı var unutma. Biz Anneyiz. bunuda yeneriz.

  7. rabbim inşallah daha uzun uzun yıllar burada yazılarını anılarını paylaşmanı nasip etsin güçlü ol,güçlü olmak zorundasın minik yavrun için.rabbim gül yüzünü soldurmasın inşallah.dualarım sizinle.göz yaşına boğdunuz beni……

  8. yüce allahım gözlerinizdeki ışığı söndürmesin sizi evladınıza ve tüm sevdiklerinize bağışlasın

  9. dualarimiz sizinle rabbim sizi ailenize ve sevdiklerinize bagislasin.guclu, fedakar bir kadin ve anne olarak.sakin birakmayin kendinizi tutunun hayata sakin umutsuzluga dusmeyin.oglunuzla birlikte tum sevdiklerinizin sevgisiyle ve destegiyle yeneceksiniz insallah.

  10. DUALARIM SİZİNLE ….DARMADAĞIN ETTİNİZ BENİ BENDE BİR ANNEYİM ÇÜNK Ü….AMA İNANIYORUM BU BİR SINAV VE SİZ BU SINAVI GEÇECEKSİNİZ……KEŞKE İSTANBULDA OLSAYDINIZ KOŞARAK GELİRDİM YANINIZA …..SARILIRDIM SIMSIKI …….GÜÇLERİMİZİ BİRLEŞTİRELİM BİZ İKİ ANNE ….GÖZÜNÜZÜ KAPATIN ŞİMDİ VE GELECEK SAĞLIKLI GÜNLERİN DÜŞÜYLE UYANIN İNŞALLAH ……RABBBİM SİZİ YAVRUNUZDAN AYIRMASIN….AMİN…..

  11. canım kardeşim yazılarını ağlayarak okudum allahım seni sevdiklerine minik yavruna bağışlasın inşallah dualarımız seninle allah sana ve hasta olan herkese acil şifalar versin inşallah…

  12. dualarımda siz de varsınız artık,iyileşip güzel oğlunu kucağına alacağınıza inanıyorum:)

  13. cok guzel bır sayfa hazırlamıssınız gerıye donuk paylasımlarınızı okudum… sankı karsımda yıllarca tanıdıgım bır dostumla dertlesır gıbıydım… anne degılım ve anne olmayı cok ıstıyorum… cocukları ıle ılgılı annelerı her zaman cok sevmısımdır… Kalbınızden cıkan yazılar kalbımıze ısledı… Sızın ıcın dua edecegım ve ınsaallah saglıgınıza kavustugunuz haberlerı alır hep beraber tanısma gunu duzenlerız…

  14. Sende kendimi yaşadım; çünkü, benim de 10 yaşında bir kızım ve 22 aylık senin oğlunun küçük versiyonu bir oğlum var. Allahtan seni seven bir kocan var, inşallah yine kısa bir süre sonra “O” 10 küçük parmağı istediğin gibi avuçlarının içine alırsın ve onların sıcaklığı gücüne güç katarsın. Dualarımı sana en kısa zamanda uygun donerin bulunması yönünde.

  15. Merhaba ,öncelikle çok geçmiş olsun ve emin olun ve inanınki gerçekten geçecek olsun.Herşeydeen önemlisi moral ,siz kendinize inanmazsanız kim niye inansınki size iyileşeceğinize inanın ,oğlunuzla geçirceğiniz daha bir çok zamanları yapacaklarınızı planlayın dizayn edin hiç birşeyi ertelemeden ama umudu yitirmeden pes etmeden yaşayın.Göreceksiniz vücudunuzda kemoterapilerle,yapılacak ilik nakliyle herşeyi halledecek o zaman .Ben inanıyorum,güçlü bir kadına benziyorsunuz,siz bunun da üstesinden gelirsiniz sevdiklerinizle beraber.Nerde tedavi gördüğünüzü merak ettim,ablamda AML M1 yani lösemi hastasıydı,otolog kök hücre nakli oldu.Allah’a şükür kür sağlandı.Bende pratisyen hekimim.Tam olarak hangi tipe yakalandınız bilmiyorum,ama güven ve moral çok önemli ,doktorunuza güvenin sevdiklerinize sarılın ve üstesinden geleceğinize inanın.Zor bir süreç olacak ama geçecek,buna inanın lütfen.Herhangi bir sorunuz olursa yada yazışmak isterseniz her zaman yazabilirsiniz.Lütfen savaşın.

  16. Ben bebeğini kucağına almak için gün sayan bir anne adayıyım ve Allah’a tüm içtenliğimle dua ediyorum sizin şifa bulmanız, evladınıza sımsıkı sarılıp hiç bırakmamanız için.

  17. umarım en kısa zamanda yeni sevinçlerini paylaşırsın bizimle dualarımız seninle
    boşda durmuycaz allah seni oğluna eşine sevdiklerine bağışlasın..

  18. bende bır anneyım kendımı senın yerıne koydum işin içinden çıkamadım ama sen başardın sesini duyurdun oğlun için ataka’mız için belkı bı umut olurum dıye yardım etmek ıstıyorum sana nasıl ulasabılırım veya hastaneye

  19. ağlıyarak okuyorum bütün yazıları ve ne yapabilirim diye düşünüyorum benimde 6 aylık bir oğlum ve onu düşünüyorum ne zor onu yalnız bırakmak diyorum o zaman gamze anneyide düşün o da yavrusunu kimselere bırakmak istemiyor diye düşünüyorum ve hemen 3 tüp değil 30 tüp kan vermek için yola çıkıyorum damarımdan damarlarına bir yolculuğa başlıyorum o kan kalbimden çıkıp senin kalbine girecek ve senin bedenin iyileşirken benim ruhum mutluluğun zirvesine çıkacak atakanı ve seni çok öpüyorum melekler sizinle olsun melek yüzlü anne…

  20. thy ailesi de bugün bu savaşa katıldı.kabin memurları mail grubunda donör olma çağrısı yapıldı..biz çok kalabalığız..muhakkak bulunacak bu ilik..eminim ben..atakan sizinle büyüyecek merak etmeyin..

  21. Sayfanızı yeni okudum dün gece 11:28 de başlayıp saat03:52 ye kadar yayınladığınız şurabura tüm yazıları okudum. Sizin korkularınızı okudukça kızım menenjit geçirdiğindeki ve sonrasında hatta halen tekrarlar mı korkularımı dile getirmişsiniz gibi… Ben sizin bunu da atlatacağınıza çok inanıyorum biliyorum ki rabbim sevdiği kullarına dert verirmiş. Sürekli aklımda ve dualarımdasınız,yazınızda salı büyük gü demişsinizve bugün belki birşeyler paylaşır neler olduğunu anlatırsınız diye yazı bekledim. Biliyorum evlat can demek evlat canım demek ama ben biliyorum ki rabbim meleklerinin dualarını boş çevirmezmiş ve oğlunuzun size olan dualarını da boş çevirmeyecek. Lütfen okuya bildiğinizkadar kendi üzerinize “Ya şaafi ( Allahın adıyla şifaveren)” okuyun ben sizin için okuyorum ve size çok inanıyorum. Siz bunu bir kere yendiniz bir daha yeneceksiniz avucunuzun içine bırakılmış sevgi kocaman o sevgi ile bunun üstesinden geleceksiniz. Yeri gelecek ağlıyacak, sevdiklerinizi özleceyek ,acı çekeceksiniz ama siz Atakan’ın güçlü annesiniz ve kurstan onun yanına dönmelisiniz, bunu tek siz başara bilirsiniz.Onun prenses şovalyesi sizsiniz.

  22. Gözyaşlarımı tutamıyorum, dualarımdasın. ALLAH ın izniyle herşey güzel olucak, evladına ve ailene kavuşacaksın. Rabbim çok ama çok yardımcın olsun, yanında olduğumuzu bil, evladımla senin için dua ediyorum. Hayata öyle sıkı tutunki geçmiş olsun bu yaşananlar, rüya olsun, kabus olsun…..

  23. Bende son 1 yıldır bu kanser hastalığı ile uğraşan bir hasta yakınıyım için kötüsü canım annemin mide ca olduğunu öğrendiğim de dünyam başıma yıkıldı ne yapacağımı ne olacağını hiç bilemedim sevgili ailemle doğru zamanda doğru kararlar vererek atlattık bu zor zamanı şimdi annem çok iyi ve her geçen gün daha iyiye gidiyor diğer taraftan sanki şakaymış gibi annemin hastalığının ortalarında kayınvalidemin göğüs kanseri olduğunu öğrendik onun tedavisi halen sürüyor ve ben inanıyorum ki oda iyileşecek bunları neden yazdım sizi ne kadar iyi anladığımı hissedin istedim ne olursa olsun inancınızı hiç yitirmeyin bir pirinç taneside olsa yaşasın içinizde zamanla büyüyecek ve sizi hayata bağlayacaktır.Allahtan tüm kalbimle dilerim ki sizi başta evladınıza ve eşinize sonrada tümsevdiklerinize bağışlasın en kısa zamanda mutlu ve sağlıklı günlerinize geri dönün…

    Saygılarımla …
    Özlem YURTDAŞ

  24. sevgili gamzecim.bir haftadır takipcinim 13şubatta çapada ilik bankasında aldım soluğu ilgi yoğundu..
    bende seninle bilinçlendiğim bu durum üzerine 1tüp kan verdim.ve orada birçok insan senden bahsediyordu.senin için ve bir başka can için dilerim herkes duyarlı olur.
    benimde üç yaşında bir oğlum var.seni çok iyi anlıyorum.dularım seninle ve lütfen kuvvetli ol.senin önemlibir misyonun olduğunu ve kuvvetli bir kadın olduğunu düşünüyorum.
    rabbim seni kuzuna bağışlasın tüm kuzularıda anneciğine.
    ALLAHA EMANET OLUN.

  25. Rabbim sizi Atakan’a bağışlasın inşallah inanıyorum ki siz bu hastaşığını yeneceksiniz, acil şifalar diliyorum, sevgiler..

  26. Sevgili Gamze,Yüce tanrımdan sana acil şifalar diliyorum.bende 9 Eylül Üni.Tıpfakültesinde 2005 yılından beri kanser tedavisi gören bir hastayım Allaha şükürler olsun ki tedavilerim, çok deger verdigim haklarını hiçbir şekilde ödeyemeyecegim sevgili Prof ve hocalarımın kontrolu altında fasılalarla devam ediyor şükürler olsun ki iyiyim.iyiyim diyorum..çünkü ben bu hastalıga teslim olmayacagıma söz verdim…sende güçlü bir annesin oglun için bu hastalıgı yenecegine gönülden inanıyorum.dualarım seninle Allah’tan sakın umudunu kesme pozitif düşün,ben iyiyim de bunlar geçiçi şeyler…ben seni çok iyi anlıyorum.Benimde iki tane dünyalar tatlısı iki kızım var onlar için yaşamak zorundayım… senin annen yaşındayım.lütfen sabırlı ol ve devamlı” iyiyim “de..En kısa zamanda saglıgına kavuşmanı diler sevgili yavrun ve eşinle güzel günlerinize dönmenizi canı gönülden dilerim..

    Sevgilerimle
    Neşe Birgolge

  27. ne güzel gülümsüyorsun; kalbinin ışıltısı yansımış her yerine, resimler anlatmış seni aslında; herşeye sahip ve güçlü bir yürek olduğunu, yolun açık olsun Allah seni çocuğuna bağışlasın..Amin

  28. Tesadüfen rastladım blogunuza ve defalarca sıkılmadan başa sararak okudum yüreğinden kalemine dökülenleri..O kadar güzel yazıya dökmüşsünüz ki ailenize olan seviginizi; anneliğin ne demek olduğunu her bir satırda tekrar tekrar anlattınız bana…Resimlerinizde gözleriniz içi gülüyor,oğlunuza olan sevginiz tüm doğallığıyla yansımış objektiflere.Atakan çok şanslı bir çocuk sizin gibi güçlü bir annesi ve babası var.İnanmak başarmaktır derler.Sende inan canım bu illetten kurtulacağına hemde tüm kalbinle.Dulaarım Atakan’la, dularımla seninle..Rabbim sana bol boll sağlık,sevdiceğinle ve oğluşunla geçireceğin upuzun ömürler versin inşallah.

  29. Sevgili Gamze,
    Öncelikle büyük Allah’ımdan acil şifalar diliyorum, seni oğluşuna, eşine, annene, babana, kardeşine ve senin için gözyaşı döken herkese bağışlasın. Kelimeler kifayetsiz kalıyor… Gözyaşlarımız bir işe yaramalı diye düşünürüm ben herzaman, onlar hep biryerlere deger ve birşeyleri değiştirir. Sen de inan canım kardeşim eminim çok gözyaşı döktün, döktünüz… Görürsün hiç biri boşa değil muhakkak biyerlere değmiş ve yazını değiştirmeye başlamıştır bile… İnan ve ne olur dua etmekten vazgeçme… Ve lütfen artık ağlama!!! Artık gülme vakti GÖRECEKSİN!!!

    Sevgiler ve Dualarımla
    Nesli

  30. Allah yardımcın olsun.Kısa sürede sağlığına kavuşman en büyük dileğim Allah size ve tüm anne ve bebeklerine uzun sağlıklı ömürler nasip etsin.Bana ve kızıma da : )

  31. Slm,Aksaray MYO Feyza dersem tanır mısın?şu an şok yaşıyorum.facebooktan üniv.arkadaşları ararken sanada bakmıştıım yeni soyadını bilmediğim için çıkmadı şimdi arkadaşımın facede profil fotoğrafında senin haberini görünce bulmuş oldum.artı ve eksinin yaşandığı an bu olsa gerek.Geçmiş olsun çok güzel bir anne olmuşsun.Hatırladın mı merak ettim.Selamlar.

  32. ben de bir anne olarak yazıyorum sana.. keşke bloğunu bir haberle duyarak takip eden birisi olarak tanışmasaydım seninle ama bu hayat..dualarını dilinden eksik etmemen çok güzel.ama güzel anne unutma; bizler bu dünyada her şeyi benimsediğimiz, sahiplendiğimiz için acı çekeriz. bak hiçbir şey bizim değil,damarında dolaşan kanın bile bi düşüyor bi yükseliyor. bunun için allaha olan inancına inarak söylüyorum..sen bir annesin evet ama her şeyden önce allahın sana emanet verdiği cana sahip çıkmalısın, sonra meleklerin koruduğu Atakanına, allahın sana en kıymetli hediyesi olan diğer canına sahip çıkabilesin. gülen gözlerinin solmaması için, kızımla her gece yaptığımız dualarımıza ekleyeceğim seni.hem şunu da hisset, allah seni yavrusunun değerini bilmeyen, gülmeyi bilmeyen, mutlu olmayı bilmeyen milyonlarca insana aracı kıldı..allaha ne denli yakınsın bunu da düşün lütfen..her şeyi bi kenara bırak böyle bir yüreğin duacısı bol olur..sana evvel allahın izniyle bol şifalar arkadaşım.elimden gelenle yanınızdayım.sevgiyle,huzurla ve sağlıkla…

  33. İyileşmeniz için dua ediyorum
    Umudunuzu kaybetmeyin,çukurlara düşmeyin..
    Siz verdiğiniz savaş ile hayatındaki anların kıymetini bilmeyen kişilere ibretlik ders veriyorsunuz..
    Oğlunuza kavuşmak için verdiğiniz çabayla yüreklere sevgi tohumları ekiyorsunuz.

    Siz çok şanlısınız, sizi şahsen tanımayan ama sizin için dua eden ne kadar çok kişi var
    Allah’ın izni ile tekrar yeneceksiniz

    En kısa zamanda güzel haberler almak dileğiyle

    Sevgiler

  34. Çok tatlı ve sevimli bir bebek ve bir o kadar sevecen bir anne. Mutluluğunuz daim olsun 🙂

  35. Senin için dua ediyorum. Allah sana güzel yavrunla birlikte yaşayacağın uzun, sağlıklı ve mutluluk dolu bir ömür versin. Sakın kendini koyverme tamam mı? Biz -dolaylı da olsa- yanındayız. Sen de kısa bir zaman sonra Atakan’ın yanında olacaksın; hem de dolaysız! Buna yürekten inanıyorum!

  36. Umarim iyisinizdir, aradim ama hakkinizda guncel bir sey bulamadim. Hamileyim gozyaslariyla okudum hikayenizi. Neden yazmiyorsunuz, lutfen geri donus yapin

Bir Yanıt Bırakın

