Hava soğuk nasıl gidip çubuk alcaz şimdiii yaa… Napsamkiii

Standard

Hava soğuk bugün, anne çubuk diye ağlayan yavruşş soğuktan anlarmı, nerde olmaz hasta oluruz sonra öksürürüz desem ne çare anlamak istemiyor. amaç acaba çubuk kraker alınmasımı yoksa dışarı çıkma isteğimi neyse kat kat marul gibi giyindik çıktık dışarı yürürken aklımda sorular , öğle yemeğinide yapmamıştım çıktık bak şimdi dışarı tüh diye hayıflanarak, acaba dün akşam yaptığım karnıbahar yemeği var onu mu yedirsem acaba diye düşünürken olmaz ya taze yemek yesin çocuk düşüncesiyle  habire kendimle konuşuyorum bi yandan da Atakan’a laf yetiştiriyorum. Anne şüpyiz bitti diyor. Yani Carrefour’dan çubuk kraker alıcaz ya süpriz yumurtasıda bitmiş onu söylüyor bana önce güldümm daha yeni yarım yarım konuşmaya çalışan oğluşum derdini anlatmaya çalışıyor bana tam konuşmasada çok iyi anlaşıyoruz karşılıklı aslında . Tabi biz Carrefora doğru yürürken Atakan parkı görüp anne pap diye koşturdu  eeee  nerde kraker nerde şüpyiz hani biz alışverişe çıkmıştık diyerek tuttuk parkın yolunu. Tabi buna bu çocuk maymun iştahlı demiyoruz. Bengi SEMERCİ’nin Birlikte Büyütelim kitabını okuyorum orda buna karar değiştirmek deniyor. Bende oğlum karar değiştirdi düşüncesiyle gidiyorum parka.:)Yavrucummm ooo soğukta bizden başka gelen de yoktur dedim ama 2 arkadaş buldu yinede kendisine. hadi annem soğuk dediysemde umrunda değil Atakan’ın. Aslında hoşumada gitti iyi ya hiç olmazsa çocuk oksijen aldı fena mı oldu beee Gamze freee ol biraz enerjisini boşaltsın yavruu… Eyyy bahar sana sesleniyorum 23Nisana kadar gelll lütfen çocukların günü o gün planlarımızı bozma. Kordondaki şenliklerde olucaz.

Bu arada bayağı bir süre kek yapmamaya karar verdimm:) Bu hafta 2 kere ısrarla yaptım ikiside hamuurrrrr olduuuuu yaaaa çok üzüldüm oğluma ve sevgilime ikram edemediğime mi yanayım yoksa emeğime mii… oofffffff:)

Sevgilerr…

Reklamlar

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

One response »

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s