Hediyemiz geldiii:)

Standard

Cuma günü kahvaltımız mızmızlanmayla geçti ben sürekli evde 23 Nisanı Atatürk’ü anlatmaya çalışıyorum anlattığım şeylerden sıkmadan sorular soruyorum. Atakan sevinçli evde bayrak sallıyoruz bildiğim tek şarkı var 23 Nisanla ilgili onu söylüyorum evimizin havası değişti bayraklar felan ne güzel oldu. Sonra balkona birlikte bayrak astık. canım benim evde ‘Ata balbo bayrak astii’ diyerek dolaştı. Hoşuna gitmiş belli akşam babasına anlatıyor. Sonra parka gitmek istedi tam hazırlandık parka gidicez hooopp kapı çaldı, kargo aaa Atakan kargo diyince bii sevinç acaba kargonun anlamını biliyomusun bee annem… Diye düşünürken Deniz şüpyüz dedi, biliyomuş dimekkii:) evet İzmir/Tire’den beklediğimiz Nurturia sosyal paylaşım sitesinde tanıştığımız kişiden 23 Nisan hediyemiz geldi. nasıl gülüyor yavrum benim hediye paketini açarken o nasıl sevinç anne kule diyerek oturdu oynamaya parkada gitmedik tabi. Rengarek Tahta bloklar almış Tire’li Deniz bebek. Çok beğenerek oynadı.  Atakan her oyununun içine soktu köprüler kuleler yaptı. Güzel bir hatıra olduu tabi bizim için.

Bu arada akşam babamız gelince Migrosa gitmiştik bir sürü boyama ve arabalı kitaplar aldın kendine ve birkaç oyuncak 23 Nisan hediyelerin oldu Seda Teyzende sana Tonton Hippolar oyununu aldı. Bol hediyeli bir çocuk bayramı geçirdin. HEDİYE

Bir Cevap Yazın

