ÖZEL TEŞEKKÜRLER…

Standard
28 Temmuz 2010 SEVMEDİĞİM TARİH 😦

ÖZEL TEŞEKKÜRLER…

Aileme, canıma, kanıma ve hastaneye ziyarete gelen herkese tek tek teşekkürler. Telefonla arayanlar aradıklarında üzüntümü ben gibi yaşayıp gözyaşlarına hakim olamayanlar, çiçek yollayanlar hepinize yürekten can-ı gönülden teşekkürler. Ama bazı anlar vardır ki onlar hiç hafızamızdan silinmez aklıma geldikçe kâh beni güldüren, kâh beni duygulandıran, ağlatan anıların kahramanlarına ve anılarına özel teşekkürler.
Özel Teşekkürler;
  • Emrahım, canım sevgilim, varlığın için,
  • Defalarca kez olucak bu iş başarıcaz güven bana dediğin için,
  • Canım kocam uzun süre kafanı kaldırmadan hastanede beni izlediğin  ve sürekli bana birşeye ihtiyacın var mı dediğin için,
  • Annem, benimle  ve oğlumla bebek gibi ilgilendiğin için, (annem hakkını ödeyemem),
  • Babam, “Hayatımın Kahramanı”, sana söylenecek sözlerin hepsini hep içimde haykırıyorum, sadece seni çok sevdiğimi bil, benide en az sana olan sevgim kadar beni sevdiğin için,
  • Annem, Babam,  denize attığın ekmekleri balıklar yedi, kuşlar yedi onlar da sizinle beraber bana dualarını ettiler, bugüne kadar kendinizden çok bana/bize ettiğiniz dualar için,
  • Annem Babam en güzel günleri yaşayın artık sizi çok üzdüğüm için,
  • Eşimin ailesinin desteği için,
  • Gökhan ve Seda, hastalığımı öğrendiğimde sizden gördüğüm ilk destek için,
  • Gökhan’ım beni hastaneye biran önce yatırmak için gösterdiğin tüm çabana ve her fırsatta yanıma gelip moral verdiğin için,
  • Tüm tanıdıklarım uzaktan da olsa, elimi hiç bırakmadığınızı ve dualarınızın arasına benide koyduğunuz için,
  • Mediha Teyzem, Annemle birlikte  hastane dışında ki işlerle birebir ilgilendiğin için,
  • Bütün Dr’larıma ve hemşirelerime beni iyileştirdiğiniz için,
  • Süper Babaannem, hasta olduğumu öğrendikten sonra herkez gibi durmaksızın dua ettiğin için,
  • istanbul’lardan gelen bütün dostlarımıza beni yalnız bırakmadıkları için,
  • Adil Eniştem bir telefonla ne istersek hızır olup istenilen şeyi 5 ay boyunca hastanede kaldığımız sürede bize ulaştırdığın için,
  • Sebo Dayım, Mehmet Dayım verdiğiniz destek için,
  • Mehmet Dayıma hastanenin camından aşağıya bağırarak, dayı ben napıcam dediğimde dayan kızım dedi dayı ama tedavi çok uzun, dayıcım 8 ay kadar ben naparım Atakan napar dediğimde, dayıcım insan ömründe 8 ay nedir dayan, savaş ve kazan dediğin için çok çaresiz olduğum anlarda bu laflarını aklıma getirdiği için,
  • Sebo Dayım her telefonda ya da ziyaretime geldiğinde bu gün seni çok iyi gördüm kızım sesin çok iyi geliyor, dudaklarının rengi yerine gelmiş  diyerek pembe yalanlar söylediğin için,:)
  • Nilgün Ablam bana moral vermek için rengarenk karton kağıtlara pankartlar hazırladığın için ve beni geldiğinizde Emine Teyzemle kansere yenik düşen bedenimi yıkadığınız için,
  • Nuray Abla ve Tülay Abla bana Atakanın resimlerini bastırıp bir albüme koyup yanında da rengarenk saç boneleri gönderdiği için,
  • Elmas Teyzemin yanımdayken benim yemek yemem için yaptığı uğraşlar için,
  • Beni tanıyan tanımayan hastalığımı öğrendiklerinde yaptığınız dualarınız için,Yaşamak Güzel
  • Teyzelerim, Halalarım, Amcalarım, Dayılarım, Yengelerim unuttuğum herkez verdiğiniz destek için,
  • Birgül Yengem acil gerekli olan trombositi Beşir Amcamla birlikte bana Dokuz Eylül’den Ege Üniversitesi Hastanesine tekrar Dokuz Eylül Hastanesine yetiştirdiğiniz ve trombosit kanı pıhtılaşmasın diye elinizde saatlerce sallayarak getirdiğiniz için,
  • Anneme, Dilek Yengeme, Mediha Teyzeme daha birçok kişiye canım şunu istiyor dediğimde hemen yapıp hastaneye ulaştırdıkları için,
  • Seda, beni yalnız bırakmadığın için,
  • Uzakda olan bütün kuzenlerime telefon desteği verdiğiniz için,
  • Nilgün Hn. Müdürüm İzmir’e gelip verdiğiniz manevi desteğiniz için,
  • Bahar Hn. Müdürüme düştüğüm o sancılı düşüncelerden beni tokat gibi gerçeklerle yüzleştirdiği için,
  • İstanbuldaki tüm dostlarıma, iş arkadaşlarıma ve Akbank Kurumunun tüm personeline beni yalnız bırakmadıkları için,
  • Tanrım, aldığım her nefeste sana milyonlarca kez şükretmeme sebep olan eşsiz hediyen için,
Canım Oğlum “ATAKAN’IMA” … SONSUZ  TEŞEKKÜR EDERİM HEPİNİZDEN ALLAH RAZI OLSUN…:):):)
TEK BİR ŞEY İÇİN ÖZÜR DİLİYORUM OĞLUM, CANIM YAVRUM SENİ 5 AY ANNESİZ VE BABASIZ BIRAKTIĞIM İÇİN… İNŞALLAH BUNDAN SONRA HEP YANINDA OLUCAZ ANNEM BENİM, GÖZ BEBEĞİM…:)
About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

22 responses »

  1. Allah senı sevenlerıne bagısladı … Ilk kez ınsanın içinin yanması nedir bunu yaşadım e daha tarif edemeyeceğim bir cok duyguyu … Ama mutluyum kı Atuskom anacına kavustu , biz sana kavustuk !Allah bizi ayırmasın !

  2. Tarıf edılemelez acı gunler , elimizden hiç bişi gelmeden beklediğimiz günler .Gokhancımın emegınıde ayrıca teşekkurler , emegı gecen herkese , herseye basta da sana guclu yuregıne , ınadına , kalbıne …
    Senı sevıyoruz … 🙂

  3. benim kahraman arkadaşım…
    onca acıya, sıkıntıya göğüs gerdiğin, hiçbirzaman inanamadığım bu lanet hastalığı yendiğin, yeniden yüzümüzü güldürdüğün ve sana inancımızı boşa çıkarmadığın için asıl biz sana teşekkür ederiz… iyiki varsın.. sen güçlüsün ve hep böyle olacaksın..

  4. Canımsın , bu yazdıklarını az çok tahmin ediyordum ama senin kaleminden okuyunca çok çok duygulandım…
    Herkes senin bunu başaracağını biliyordu. aslında sen çok duygusal oldumana rağmen oldukça güçlü bir kadınsın…herşey için geçmiş olsun diyelim arkadaşım…Allah seni EVLADINA ve tüm sevdiklerine bağışladı, şükürler olsun…Hayat güzel bundan sonra daha da anlamlı..Çok mutlu olmanızı canı gönülden diliyorum.SENİ SEVİYORUZ ARKADAŞIM…

  5. Yazarken ağlamamıştım ama beni şimdi ağlattınız, söylenicek çok söz varken hani insanın yüreği ağzına gelir ve sözler boğazına düğümlenir ya o durumdayım şimdi… Ama harbiden yaşam nasıl olursa olsun güzel… Hastanedeki insanları hiç aklınızdan çıkarmayın ve beni hatırladıkça onlar için dua edin… Sağlıklı yaşamlar dilerim…

  6. Bunları okuyunca sana durmadan yazdıgım sms mesajlar geldı aklıma olurda kendımı tutamam gozyaslarım akıverır dıye kızıp hep msj atıyordum sana … gectı gıttı bıle … 😦

    Love you …

  7. Canım Kızım Seni Çok Seviyoruz..Gülen Yüzün hiç solmasın..Her daim mutlu ve sağlıklı günler geçirmemiz Dileğiyle…

  8. canım artık hepsi bitti.güzel günler seni bekliyor.sen bizim için çok değerlisin.ilk duyduğumda o çaresizliği ilk defa yaşadığımı hissettim ama başaracağından emindik.o güzel temiz saf masum kuzuna kavuşman için aylarca dua ettik.dualarımız kabul oldu şükür.allah yüzünüzü hep güldürsün sizi hiç ayırmasın

  9. BİZ SANA TEŞEKKÜR EDERİZ ;
    -ATAKANIN YANINA BÜYÜK SEVGİNLE DÖNDÜĞÜN İÇİN
    -LANET HASTALIĞI ATLATACAK DEDİĞİMİZDE YÜZÜMÜZÜ KARA ÇIKARMADIĞIN İÇİN
    -HAYATA KÜSMEYİP İNADINA BURDAYIM DİYEREK MUTLU GÖZLERLE BAKTIĞIN İÇİN
    -KENDİNLE BARIŞIK OLDUĞUN İÇİN
    -BİZE HAYATA POZİTİF BAKARSAN SONUCUNUNDA POZİTİF OLDUĞUNU ÖĞRETTİĞİN İÇİN
    -HAYATA SIMSIKI SARILIP BİZİ MUTLU ETTİĞİN İÇİN
    -YAPILAN DUALARIN KABUL OLDUĞUNU GÖSTERDİĞİN İÇİN
    -YÜZÜMÜZDE ÇIKAN BİR SİVİLCEYİ GÜNLERCE KAFAMIZA TAKMAMAMIZI ÖĞRETTİĞİN İÇİN
    -NEDEN KOLTUKLARIMIN RENGİ PEMBE DEĞİL DİYE GECELERİ KAFAMA TAKMAKTAN UYUYAMADIĞIM GÜNLERDE HAYATTA DAHA ÖNEMLİ ŞEYLERİN OLDUĞUNU BANA GÖSTERDİĞİN İÇİN
    -DUYDUĞUMDA ERTESİ GÜN BÜTÜN EVİMİN EŞYASINI TOLAYIP, İŞİMİ MESLEĞİMİ HERŞEYİ BIRAKIP ANNEMİN YANINA TAŞINIP, BİRLİKTE OLMANIN GÜZELLİĞİNİ BANA YAŞATTIĞIN İÇİN
    -BEBEKLERİMDEN BUNALIP YETER ARTIK GİTMEK İSTİYORUM CÜMLESİNİN NEKADAR MANASIZ OLDUĞUNU ONLARSIZ 1 GÜNÜN BİLE ÇOK ZOR GEÇTİĞİNİ BANA ÖĞRETTİĞİN İÇİN
    -BEBİŞLERİM İÇİN AYLACA UYKUSUZ KALMANIN BİLE BİR ANLAMI OLDUĞUNU BANA GÖSTERDİĞİN İÇİN
    -HERŞEYİ KAFAYA TAKMAMAYI HERŞEYİN BAŞININ SAĞLIK OLDUĞUNU KAFAMIZA DANK ETTİRDİĞİN İÇİN
    -CANIMDAN ÇOK SEVDİĞİM ANNANEMİN ‘EĞER ONU KAYBEDERSEM NAPARIM NASIL DAYANIRIM ‘DÜŞÜNCELERİM SIRASINDA SENİN HASTALIĞINI ÖĞRENDİKTEN 4 GÜN SONRA ONU KAYBETTİĞİMDE SENİ DÜŞÜNMEKTEN ONUN ACISINI BANA YAŞATMADIĞIN İÇİN.ANNANEMİN ÖMRÜNÜ SANA VERDİĞİNİ DÜŞÜNEREK ÖLÜMÜNE KATLANMAMA Bİ NEBZE YARDIMCI OLDUĞUN İÇİN
    -ABİMİ KOSKOCA ORDUNUN GÖNERDİĞİ VATANİ GÖREVİDE OLSA YALNIZ VE UZAKTA YAŞAYACAĞI YERLERDEN GERİ GETİRDİĞİN İÇİN
    -HEPİMİZE İBRET OLDUĞUN İÇİN ÇOK ŞEY ÖĞRETTİĞİN İÇİN, BİZİ ÜZMEDİĞİN İÇİN , BİZE GÜLEN GÖZLERLE BAKTIN İÇİN
    -ATAKANIN ANNESİ ABİMİN EŞİ OLDUĞUN İÇİN
    -YENGEM DEĞİL ABLAM OLDUĞUN İÇİN
    -GÖNDERİĞİN HEDİYELERLE BEBEKLERİMİ MUTLU ETTİĞİN İÇİN
    -YAZIN BİZİ YAZLIĞA ÇAĞIRDIĞIN İÇİN:)
    HERŞEY HERŞEY İÇİN BİZ SANA TEŞEŞEKKÜR EDERİZ
    HEPİMİZ SENİ ÇOK SEVİYORUZ SEN BİZİM İÇİN ÇOK DEĞERLİSİN …BÖRÜLCEN ELİF

  10. BİZİM HİÇ KUŞKUMUZ YOKTU ! CANIMIZ KARDEŞİMİZİN GALİP GELECEĞİNDEN ! SENİ ÇOK SEVİYORUZ… HER ZAMAN YANINDAYIZ ! ALLAHIMIZA ŞÜKÜRLER OLSUN SENİ ATUŞA VE TÜM SEVENLERİNE BAĞIŞLADIĞI İÇİN…

  11. ELİFFF BENİ ÇOK DUYGULANDIRDIN YAZDIĞIN SATIRLARIN HEPSİ BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİ… SAĞOL KARDEŞİMMM:):):) BUGÜN İYİYİZ BUNDAN SONRA DAHA DA İYİ OLACAĞIZ HEP BİRLİKTE…

  12. kızım,sen bizim için her zaman çok önemlisin ve herzaman önemli kalacaksın.allah beni sizlerden ayırmasın.

  13. CANIM ARKADAŞIM BU SÖZLERİ SENİN AĞZINDAN DUYMAK BENİ ÇOK DUYGULANDIRDI.SENİ RAHATSIZ ETMEMEK ADINA ÇOK KONUŞAMADIM SENİNLE.KEŞKE DAHA ÇOK KONUŞSAYDIM DEDİM ŞU ANDAN.AMA ANNECİĞİNLE HEP KONUŞTUM.BENİM ARKADAŞIM ÇOK CESURDUR DEDİM.TUTTĞUNU KOPARIR DEDİM.BENİM YÜZÜMÜ KARA ÇIKARTMADIĞIN İÇİN SENİNLE GURUR DUYUYORUM.HAYATIMIN EN GÜZEL TELAŞLI GÜNLERİNDE DURMAKSIZIN HEP DUA ETTİM SANA.BENİM ÇOCUKLUK ARKADAŞIM DÜĞÜNÜME GELEMESE DE BENİM YANIMDA OLACAK DEDİM VE NİTEKİMDE DE OLDUN.YETERKİ GAMZEM İYİLEŞSİN DEDİM HEP.O TATSIZ HABERİ ALDIĞIMDA OLDUĞUM YERDE KALDIM.HEMEN FIRATIN ARKADASLARINI ARAYIP HERAN TETİKDE OLUN HASTANEYE KAN VERMEYE GİDEBİLİRSİNİZ CÜMLELERİNİ BİLE NASIL TOPARLAYIP FIRATA ANLATTIM HİÇ HATIRLAMIYORUM BİLE.HEMEN PSİKOLOG OLAN KAYNIMI ARAYIP ABİCİM ARKADAŞIM İÇİN NAPABİLİRİM NASIL MORAL VEREBİLİRİM ONUN İÇİN NE TÜR KİTAPLAR ALIP OKUYABİLİRİM DEDİM.BANA DEDİ Kİ BU DUYDUĞUN SEVGİYİ BİLMESİ YETERLİ EMİN OL DEDİ.BİLİYOR MUSUN O ZAMAN SENİ HATIRALARIMIZI COCUK AKLIYLA YASADIGIMIZ TATLI ATIŞMALARI BİLE DAHA COK SEVDİM.SENİ SEVDİKÇE DAHA COK SEVESİM GELDİ.NEDEN BİLİYOR MUSUN ÇÜNKÜ HAYATIMDA ÇOK ÖNEMLİ VE DOLDORULAMAZ YERİN OLDUGUNU COK AMA COK DAHA İYİ ANLADIM.TEMİZ KALPLİLİĞİNE İNANDIĞIM HERKESTEN DUA İSTEDİM.ARABADA BAHANIN GAMZELERİN DİYE GECEN ŞARKI SÖZÜNDEKİ GAMZE KELİMESİNİN BANA YAŞATTIĞI TARİFSİZ SEVGİNİN HÜRMETİNE HER DEFASINDA GAMZEM BU ŞARKI SANA DEDİM DEFALARCA.VE ÖNCE ALLAHIMA SONRA SANA HEP İNANDIM.HAYATIMDA HİÇ OLAMADIĞIM KADAR POZİTİF OLUP HEP SANA GELECEĞİNE İNANARAK SANA POZİTİF DÜŞÜNCELERİMİ GÖNDERİYORUM ARKADAŞIM DEDİM.DUALARIMDA HEP SENİN İYİŞELMEN İÇİN EL ACTIM ALLAHIMA.ŞİMDİ EMİNİM Kİ BUNLARIN HEPSİNİ ELİMDEN GELDİĞİNCE HİSSETTİRDİM SANA.EMİN OL SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM ARKADASIM ÇOK.O SIMSICACIK GAMZELERİN HEP GÜLÜMSEMENE YANSISIN HEP.SENİNLE GURUR DUYUYORUM.VE İYİ Kİ BENİM SENİN GİBİ CESUR BİR ARKADASIM VAR.VARLIĞIN İÇİN VE BU GALİBİYET İÇİN BEN SANA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM CANIM ARKADAŞIM

  14. Yaaa selinim böyle güzel msj atmışsınki yüreği güzel arkadaşım zaman ayırmışsın benim için sağol. ne dicemi bilemedim zaten sulu gözdüm bu hastalık beni daha da sulu göz yaptıııı bak şimdi. 🙂

  15. Tabiki ağlamak yok bu saatten sonra dökeceğin gözyaşı mutluluk için olur…Allahımın izniyle cok daha güzel bir ömür var önümüzde.yeter ki sesindeki o neşeyi hiçbir zaman kaybetme seni çok seviyorum:)

  16. Canım her zaman sen beni ablan yerine koydun bende seni kardeşim,bide üstüne dostluğumuzu ekledik.
    Birlikte çok iyi zamanlar geçirdik az yaramazlık yapmadık:)
    Şimdi aklıma İstanbul da rahatsızlandığın halde vazgeçemediğimiz alışveriş tutkumuz nedeniyle iki büklüm de olsa dolaşmalarımız geldi :))) ablaaaa hadi yaaa çabuk olun daha bir sürü mağaza var bakılacak demem gözlerimin önünden geçiyor.
    Bu olanlarda kötü bir kabus gibiydi neyse ki uyandık ve hayata kaldığımız yerden devam ediyoruz, hastalığın şaka gibiydi tesadüfen öğrendiğim an içimdeki acının tarifi imkansızdı, o andan itibaren bunun da bir sınav olduğunu ve başarıyla bitiriceğimize olan inancımı hiç yitirmedim. dualarım hep seninleydi,bazen seninle konuşmaya cesaret edemeyip teyzemle eniştemle seda ile konuşup haberlerini alıyordum. İskenderun da iken aradığımda ki konuşmamızı hiç unutmuyorum, uzun süre kendime gelememiştim. Neyseki hepsi geride kaldı.Dualarımızın gücüyle senin azminle hayata tutunmanla atlattık.
    Ne kadar kocaman bir aile olduğumuzu gördük acı ve mutlu günlerde kenetlenmenin gücümüze güç katmanın ne demek olduğunu birlikte gördük.
    Ve şimdi önünde sevgiyle sağlıkla yaşayacağın koca bir hayat var.
    İyi ki varsın bize acı yaşatmadığın için teşekkürler canım . Nilgün&Sedat

  17. bu güzel dua ve dileklerinin sevdiklerinin ve senin birbirinizden hiç ayrılmamanızı canı gönülden diliyorum. rabbim mutluluğunu ve iyiliğini daim etsin yüzün hep gülsün ,oğluşun ve eşinle çok çok daha güzel günler geçirmen harika bir ömür sürdürmen dileğiyle sevgiler 🙂

  18. siz cook guzel bı aılesınızz…esınızz cok ıyı bır baba sızz belkıde dunyanın en ıyı annesısısnz..ben 21 yasndaym hayatdaann tek istegm anne olmakk ve iyi bir anne olabılmek sizin yazılarınzn hemen hemen hepsını okudum cogunda tutamadm kendımı agladm özellıklede atakan ıcın yazdklarınzda Allah size acil sifalar versn oglunzla daha cok zaman gecırın daha cok gülünn..belkı sızı anlayabılen en son ınsan bnmdr cunku ne anneym nede hamıleym daha evlı bıle deglm kısmetse 6ay snra evlenıcem..ama bu okadar garıp bı duygukı ınanın sımdıden gelecektekı olucak yavrumun endısesıne dusuyorm bazen acaba her zor anında yanınada olabılcekmym herseyın ustesnden gelebılcekmıyım ıyıkı senın gıbı bı annem var dedırte bılıcekmıyım dıe kı sız endıselerınzde cok haklısnz ınsallah Allah yardmcınz olur o iyi yureklı esınızle aılenızle oglunuzla bunu atlatırsınz emınım atakan ılerde ıyıkıı sen bnm annemsinn diyicektirrrr …

  19. Sevgili Gamze,
    blogunu yeni gördüm ve işyerinde sabahtan beri tüm yazdıklarını okudum. Ne kadar hayat dolu, ne süper bir annesin sen. çok duyguluyum şu anda. allahım senin ve bu hastalıkla savaşan tüm hastaların yardımcısı olsun. allahım seni çocuğuna, eşine bağışlasın, sizi birbirinizden ayırmasın. imtihan dünyası bu, hepimizin farklı farklı imtihanları var. seninki biraz ağır belki ama nolur isyan etme, hep allaha sığın, hep birlikte dua edelim, bir an önce kurtul inşaallah. allahım yar ve yardımcın olsun.

  20. Throughout the awesome scheme of things you’ll receive a B+ for hard work. Where exactly you actually lost me personally was first in all the specifics. As it is said, details make or break the argument.. And that could not be much more true here. Having said that, permit me say to you what exactly did give good results. Your authoring is certainly really persuasive and this is probably why I am taking an effort to comment. I do not really make it a regular habit of doing that. 2nd, while I can certainly notice a jumps in reasoning you come up with, I am not necessarily sure of how you appear to unite your ideas which in turn produce the actual final result. For right now I will, no doubt yield to your position but hope in the future you actually link the dots much better.

Bir Cevap Yazın

