DUMUR OLDUĞUM ANLAR

Standard
  • Hep birlikte çizgi film seyrediyorduk kumbaradan bahsediyordu çizgi filmde daha önceden aldığım şimşek Mc Quenn’li kumbaran geldi gözümün önüne hemen çekmecenden aldım getirdim bir sürüde bozuk para tek tek paraları kumbarana koydun. Napıcaz annem paraları dediğimde biriktirip ouncak alıcanı söyledin… nası yani oyuncak mı dedin. Valla ben anne olarak şaşırdım, hoşuma gitti. Eeee uyuduk uyandığında ‘Paşa paya istiyoooo’ dedin Napıcaz annecim parayı dediğimde ‘Baraya paya koycaaa’  yani kumbarasına para koyucakmış ben yine şaşırdım, güldüm, dumur oldum, hoşuma gidiyor Atakan’ımın bu halleri yaww…!!!
  • Koşa koşa mutfağa yanıma geldi bende bii güzel evde ne var ne yok bütün meyveleri çıkarmışım hatta abartıp sirkeli suya koymuşum biraz orda bekletip meyve suyu sıkıcam Atakan’la kendime, bii hevesle ne oldu annem diyerek bağrı yanıklar gibi cevap  verdim oğluşuma ne dese sizce ‘Anne baık düştüüü’ ben şokkk aman bu balıkda yaşamadı eyvah diye oturma odasına koştum gülmeyin sakın salaklığıma meğer Atakan’a verdiğim tabağına 5-6 tane koyduğum hadi yeee annecim dediğim balık krakerler düşmüşşş tabiii ben yine gülmedeyimm, meğer bizim fanusdaki balık hayatından son derece memnun yüzüp duruyor:)
  •  Atakan suya hüs der gelmiş bana anne hüslü boya bapalım diyince şaşırdımm… Meğer can kuşumm sulu boya yapmak istermiş tabikide annem sen yeterki istee diyip gülerek kavonaza hüsümüzü yani suyumuzu doldurdum bileee:) Bu arada sulu boya yaparken eli kirlendi diye o minik tombik ellerini bayağı biii yerde serili olan kırmızı sofra bezine iyicee biii sildi ama geçmedii tabii:):):)
  • Babasına anlatmış rüya gördüm diyee ben bii ara yanlış duyuyorum sandım rüya mı? Sen nerden biliyon annem rüyayıı yaaa!!! Eee ne gördün ‘Ata opisüüü gördüü, mor yeşil, baba kullanıyoo hınn hınnnnn düt düt’ canım benim yaa böyle anlatmış babasına Atakan otobüs gördü mor ve yeşil renkliydi baba kullanıyordu hhııınn hınnnn diye giyordu ve düt yapıyordu. Süper rüyaaa:)
  • 23 Nisan hediyelerinden birisi traktördü, evde varolan orta boyda turuncu yeşil traktörden sonra sana aldığım büyük siyahlı sarı traktörü gördüğünde yerinde zıplayıp ağız dolusu ‘kocaman tyaktöyyy’ diyişini babanla unutamadık bayağı bir süree… Kocaman lafını ilk defa kullanıyordunnn…
Yaaa düşündümde bunları yazarken biz anne babalar ne kadar garip şeylere mutlu olan insanlarız hele söz konusu olan evlat bizim evladımızsa çok kolay sevinip mutlu olup ve yavruların saçının teline zarar gelse üzülen varlıklarız… Bunları niye yazdım bilmiyorum ama uykumda yok gecenin 2:33 olmuş yazı yazmak istiyorum bunlar aklıma geldiii:):):)
Sağlıkla kalalımmm.Oğlum
Bir Cevap Yazın

