Çocuklu hayat paylaştıkça güzel:)

Standard

Araştırıyorum, araştırdıkça farklı şeyler öğreniyorum, öğrendiklerimi hemen uygulamak istiyorum.

Blog’ları araştırırken gördüm ailelerin çocuklarıyla yaptıkları aktiviteleri takmış durumdayım şuan daha farklı neler yaparımın derdindeyim. Hoşuma gidiyooo.  Şaşırman sevinmen heycanlandırıyor beni, sen mutlu oldukça ben daha da havalanıyorum…

Kardan adam yapmışlar hemen bende hazırladım malzemeleri süt kaplarımız vardı her birinin içine pirinç, mısır taneleri, nohut, kuru dut, siyah kuru üzüm, badem, …  koydum ben bunları hazırlarken mama sandalyesinden bana şaşırarak bakışın güzeldi… hazırladığım malzemelerin ağızlarını kapattım sana verdim nohut, mısır taneleri ve pirinçten güzel sesler çıkıyor… Önce farklı seslerin tadına vardın salla ohhh çalkalaaa… Şıkır şıkır sesler çok hoşuna gitti…

Yapşıtırıcı ve pamuk ilk defa tanışmışsın geç mi kaldın ne diye düşündüm o an … Neyse yapcak bişiy yokkk:)

Aaaa bu arada makası tutamıyorsun zaten nerden tutucan bee annem. ilk kez eline makas aldın alınca zaten bana vermek istedin anne pııst batar diyee.

Aldım elime makası kestim turuncu karton kağıdı başladık kardan adam yapmaya,

Çok zevkli yaa şaşkınsın yaa garipsedin ben de seni garipsedim ilk defa pirince dokundun ve diğer malzemelerin hepsine bu benim hatam sanırımm neyse kendimi suçlamayıp devam ediyimm:)

Zevkli malzemeleri parmaklarının ucuyla tutuşun arada gülücükler atışın, sürdün yapıştırıcıyı gelişi güzel her yere pirinçleri döktün üstüne… burnuna badem, gözlerine kuru üzüm, şapkasına mısır, süpürgesine kuru dut ve nohut… İşte olduuu süper yaaa 🙂

Bu arada dip not arada bedemleri ağzına götürmene çok güldüm bu kadar yine iyi dayandın dimi annecim çerez canavarııı:)

Kardan adam bitti olduuu, bida ata yap…

Tamam annem bu sefer değişik yapalımm aldım elime makası kestim mor karton kağıdı… Yapıştırıcı gelişi güzel sürüldü, on parmak oldu yapıştırıcı pamuklar işin içine girince garipsedi kendini biii ara kardan adam yapmayı bıraktıı ellerini temizlemeye başladı, şaşkın şaşkın bakışlar ellere sonra baktıki çıkmıyoo tekrar kardan adama dönüldü, gözler yerleştirildi. Havucu bii ara yesem mi diye düşündü sonra şarkısını söyleyince burnuna takmaya karar verdi… İşte buda olduuu  tabiii anne yardımıyla ve annesinin beceriksizliğiyle bu kadar yapabildik. Oğluş çok eğlendi önemli olan bu zaten diğmii:)

Sonra kardan adamı anneye tanıttı…

bu murnu, bu pürge, bu göjü, bu şapkası…

Veee tabiii kardan adam yapımı bitti çıksın süpürge ortaya,

Montessori eğitimi birlikte yapılan aktivite sonunda pislenen ortam çocuk tarafından temizlenip süpürülmeli anne yardım etmeli… Eee süper… Oğluş dökülen malzemeleri süpürsün annede zevkle foto çeksinnn:):):)

Bu yeni aldığım profesyonel makinaya bayılıyorum her dakika elimde hiç bir anını kaçırmıyorum. İnsanlar boyunlarına kolye takar ben foto. makinesini takıyorum bundan da çok memnunum bu arada. Ama bu makine Atakan ve sevgilimle güzel tabiki…

Sağlıkla kalalım yeterki biz mutlu olmasını biliriz…

Sevgiler…OĞLUMMM

Bir Cevap Yazın

