Yaşantı Alanım:)

Standard

Burası benim yaşantı alanım. Kendi kendime gezintiye çıkmak istediğimde buraya uğrarım. Kimseleri almam yanıma. Gülersem de kendim gülerim, ağlarsam da kendi kendime burada ağlarım. Yanımda bulunan bir mause, 29 Harfle kurulan kelimeler, oluşturulan cümleler vee tabiki mis kokusuyla burnuma gelen türk kahvesi…

Gün içerisinde binbir çeşit Atakan’la vakit geçiririm. Beni şaşırtan, heyecanlandıran oğlum her geçen gün büyüyor ve ben buna şahit olduğum için mutlu oluyorum. Gülerken oğluma içimden ben bu hastalığı senin sayende yendim diye geçiriyorum …

Yeni konuşmaya başlaman, artık kendini daha net ifade etmen değişik cümlelerin çok güzel, dur aklıma gelenleri hemen bir çırpıda yazmalıyım…

Annesi kurtardı,

Tatlım benim,

Tedi (kedi) aşağı düştü paat düştü,

Ata meyme içiyooo,

Ojan (Ozan dayısıdır) tatilde ditti deldi,

Ojan Antaya ditti,

Babayn (babaanne) pazarda gördü,

Ham yapayımmm,

Parka ditcem,

Parkda arkadaşım vay,

Masal kipat oku,

Hamuy oynuycam,

Hüslü (sulu) boya yapmak işticem,

Park ışlak ağmur yağdiii:),

Çocuk bağyıyoo,

Hes (ses) geyiyoo,

Öjledim,

Hüs (su) doldur,

Didelim doyduyalım,

Başket attimm,

Depçe (kepçe arabası)  işe didcek,

Depçe kum dodur (kepçe kum doldur),

Paşa balbo (balkon) çıkçakk….

Veee daha birsürü aklıma gelmeyen laflar.

Yazdıkça açıldım, açıldıkça yazdım…:) Ohhh beee yazmak süperrr…

Bir Cevap Yazın

