ÜNVANIM… ANNEYİM ;)

Standard

Biraz ağlak mı başlıcam bu yazıma bilemedim. Bugün” Anneler Günü “ hani o canımız yandığı zaman “ Yandım Anne “ diye haykırdığımız. Hani o geceleri yattığımız zaman gelip yorganı üstümüze koyan ve odadan çıkarken bile dönüp evladına bakan.
Hani o duygu seli konumlarında hep evladını düşünen ve aklından çıkarmayan yine biz anneleriz. Hayatta yaşayabileceğim en güzel olay sanırım annelik, olay diyorum hakkıyla yapmak anneliği büyük olay tabiii. Bu duyguyu çok seviyorum ve anneler gününü bana yaşattığın için hatta babamıza da babalar gününü yaşattığın için rabbim  şükrediyorum sana… Bu duyguların tarifide yok aslında anlatılmaz yaşanır derler ya işte bu laf annelik ve babalık için biçilmiş kaftan…

Cumartesi gecesinden hediyem kargoyla geldi sağol sevgilim… Teşekkürler canım oğlum…

Pazar sabahına oğluma bii ayrı baktım dakikalarca, uyurken öptüm sevdim, saçını okşadım, içimden yalvardım allahıma, ağlamadım ama mutluydum sevdiğim canım kocam  yanınızdaydım, artık benim ömrümde bundan başka önem arzeden başka bişii yokk ben böyle iyiyim, sizinle sevgi doluyum, sizin için yorulmayı dahi seviyorum…

Sabah erkenden Şirince yollarına koyulduk Sedacımın dev arabasına oğluşun eşyalarını doldurdukça doldurduk… Ne yoktu ki yanımda yedek ayakkabı ve çoraplarından tutunda böcek sokmalarına karşı kremimizden ve güneş kremine kadar tam tekbil hazırlanıldı. Bu hazırlıkda ayrı bii hoşuma gider benim evden çıkana kadar tekrar tekrar düşünmek çantayı defalarca kontrol etmek zevk verir bana delimiyim neyim acaba…

Var var bende delilik kabul, bii insan evdeki her oyuncağın parçalarını hepsinin kaçar adet olduğunu bilir mi yaav. Küçükleri hadi yutma tehlikesinden dolayı toplarken ezberlemekde yarar varda büyük parçalarıda heralde yutmaz yavruşum dimi ama her oyuncağın ne kadar parçası olduğu ezberimdedir…

Neyse;   Delilik işte ;

Yola çıktık şükürrr muhabbet goy goy eğlenceli… Şirince yolunda Saklı Vadi diye bii yere bruncha gittik. Ay canım Sedam sağol ya nası güzeldi yeşilliğin arasından sular akar, hamaklarda sallanırız, kahvaltımızı yaparız, kahvelerimizi yudumlarız Atakan market arabasına yollardan topladığı taşları suya atar ohhh beee keyif bu iştee…

Bu arada Müge ve Murat tanıştığımıza çooook mutlu oldum çok tatlısınız umarım arkadaşlığımız daim olurrr:):):)

Kahvaltımız bitti ve Şirince yoluna devam,,,

Küçük ama çok şirin biii yer Şarapların tadına rahatsızlığımdan dolayı bakamasamda bizimkiler iyii içtilerr. Şarap mahsenleri çok hoşuma gitti… Papatyadan taçlarla bütün Şirince gezildi…

Ama bu bize yetmedi. Murat ve Müge bizi Kaplan Dağına Kaplan Restorana götürdü Tire’de bir yer,

ama acayip süper bir manzara ve oksijen… Tire köftesi ben böyle köfte yemedim harikaydı ünlü olduğu kadar varmış…

Bu gezintinin arasında oğluma doya doya bakıp seyrettim. Mutluluğu beni daha da mutlu ediyordu. Kazların, tavukların, horozların peşinde koşturdu durdu…

Büyüyorsun. Büyüdükçe tatlanıyorsun.
Tadına doyamıyorum, seninle geçirdiğim saatlerin tadı damağımdan gitmiyor.

Canlarım benimm

Bir Cevap Yazın

