Bakıyorum hep gülüyorum,

Standard

Hayat güzel

Canım oğlum şimdi parkdan geldik hoşuma gidiyor senin parka gidelim dediğimdeki heyecanın, sevinç içinde elin kolun mutluluktan dans ediyor, ayaklarının üstünde zıplıyorsun… Parka giderken güneş var diye şapka takmak istedin başka çocuk olsa kafasında tutmaz şapkayı, depçe ve tyaktöy alcam dedin ellerin doldu yine…

Yolda yürürken baktım güldüm sana hep aynı duyguyu yaşıyorum sana baktıkça. Tombik tombik koşturuyorsun elinde kepçen ve traktörünle sevinçlisin seni mutlu etmek bana ayrı bii haz verir. Annelik iç güdüsü sanırım bu yazıyı şöyle başlayıp şöyle bitirebilirim. ”’Seni çok seviyorum seninle yaşamak, yaşlanmak istiyorum”’

Şimdi karşımda uyuyorsun oldukça masumsun yüzüne baktıkça huzur doluyor içime…

Canım benim bu sabah saat on gibi uyandık seni mıncırdım, öptüm, kokladım…her sabah olduğu gibi, hadi bakalım kahvaltıya gidiyoruz kalkalım çorabımızı  giyelim, yüzümüzü yıkayalım mama yiyelim diyorum. Men uyucam diyosun yastığı yüzüne kapatıyorsun oyun oynamak istiyosun acaba senin gibi uyanınca bu kadar yatak keyfi yapmayı seven başka bii bıcırık varmıdır. Ben kalkıyorum diyorum olmaz saç cici yapcam anne diyosun. Ohhh kucaklaşarak yatak keyfi yaparak anlatıyoruz birbirimize…

Dün gece bii tembellik bende sen kaka yaptın, normalde hemen alırım altını her defasında da baban dur bakalım daha bitirmedi der, dur ben sıcak suyunu hazırlayım diye hemen kalkarım. Tembellik ya işte oğluşum benim ”’Men kaka babtım mis olcam”’ diyosun ben baban alsın diyorum. Nedesen beğenirsin ”’Baba resim bakıyo olmaz anne alsın mis olcam men”’  biii gülüştük babanla daha yeni yeni konuşmandan dolayı bu tür cümlelerin bizi acayip etkiliyor.

Çocuklu hayat gerçekten paylaştıkça güzelleşiyor iyiki varsın be yavrum iyiki hayatımızdasın…

Bir Cevap Yazın

