El İzlerimiz Oyunu :)

Standard

Ortalık oyuncaktan geçilmiyor adım atıcak yer yok şuan evde ben blogumu boşlamamak için ve yaptığımız aktiviteleri biriktirmemek için güncellemek istiyorum. Oturma odası ahşap tren parçalarımız ve küçük arabalarla dolu oğluşumun odası patates kafa parçaları ve yıldız lego parçalarıyla dolu gerçekten adım atılmaz durumda şuan… Bii ara içerden ses çıkmadı baba-oğul oyun oynamaya gitmişlerdi sessizce baktım ne yapıyorlar diye ooooo free takılıyorlar babamız yıldız legoları dağıtmış yürüyen robot yapıyor ve çokda başarılıdır bu konuda, Atakan’da patates kafayı giydirmeyle uğraşıyor…

Ne zamandır aldığım vee çekmece bekleyen parmak boyalarımızı kullandık bu akşam en çok ben eğlendim sanırım Atakan bizi boyamanın derdindeydi… O minik eller ustalıkla anne-babayı boyuyordu mutluydu değişik bir şeyler yapmanın keyfini çıkarıyordu…

El izlerimizin fotolarını bastırıp en kısa zamanda çerçevelicem hatta Atakan’ın banyo yaptığı gün ayak izinide çıkartıcam… Çok çabuk büyüyorlar gerçekten…

Veee böylece eğlenceli bir gün daha bitti… Yarın hava güzel olursa büyütecimizle karıncaları gözlemlemeye çıkıcaz…

Sevgiler:)

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

2 responses »

Bir Cevap Yazın

