Ben Kral Oldum Anne ;)

Standard

Evet ”’ Ben kral oldum anne”’ diye eve geldin bugün babanla başında kral şapkasıyla, bu lafa duygulanıp ağlanırmı ne biliyim sen öyle diyince birden gözlerim doldu… Seni çok seviyorum oğlum bee bunu şöyle biii orman gezisinde avazım çıktığı kadar bağırıcammm.

Ben yemeği koyarken bugün ayakkabılıktan ayakkabılarını aldın ve aramızda geçen dialoğu aynen aktarıyorum;

*Nereye gidiyosun annecim

-Men parka ditcem anne

*Ama dışarıda çok güneş var babamız işten gelsin akşam seni parka götürücek

-Anne men işe ditcem babaya

*Yolu biliyomusun Atakan

-Biliyom ,  Anne ters oldu (Ayakkabısı ters olmuş sinirlenerek oflayarak odasına gider…)

Artık muhabbet etmeye başladık seninle ne güzel ya gittiçe keyifleniyorsun…

Bu gün yazlık sezon açıldı şortlar giyildi, dondurma yenildi, çoraplar çıktı, sandaletler giyildi…

Ama yeni aldığımız sandaletinden hoşlanmamış olsan gerekki çıkarıp mutfağa elinde çoraplarla koşarak geldin ”’Anne men çorap giycem”’ şaşırdım gülesim geldi, bende ohhh balkon yıkarız birlikte diye düşünmüştüm hazır ayağında sandaletlerin varken…

Akşam parkdan dokuza geliyordu geldiğinde ama yinede eve girdiğinde değişik bişiyler yapmamız gerekiyordu oyunla oyalamak için seni, aklıma tuvalet kağıdından yol yapmak geldi. Hoşuna gitti bu oyunda, acaba daha neler yapıcaz araştırıyorum …

Veee işte karşınızda aslan kral ta ta ta ta taaaaaammmm…  🙂

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

One response »

  1. Kralım bnm o yuregı genıs , bıdırcık teyzesının kralı o 🙂 Burnumda tutuo resmen ! Gokhandan sonra kı en buyuk askım bnm … Sızlerı sevıorum , ıı kı bereberıs !

Bir Cevap Yazın

