Tamam Anne

Standard

Sen büyüdün annecim ve ben buna şahit oluyorum dünyanın en mutlu insanı sanırım benim. Kanserli bii hastanın isteği iyileşip biran önce evladıyla vakit geçirmektir. Ve ben bunu sonuna kadar dört dörtlük yaşıyorum. Hiç ayrılmadan seninleyim, yanındayım. Bugün ne desem o güzel ses tonunla bana ”’Tamam Anne”’ dedin. Ne harika bişiysin sen yaaa çok şey yazmak istersinde yazamazsın ya bazen o durumdayım şimdi içimdeki sevgi anlatılmaz bir duygu sana taşıdığım…En basit kumanda istiyorum mesela hemen tamam anne, hadi biraz su içelim canım tamam anne, masal okuyalım mı tamam anne… Ve daha bir sürü şey sayabilirim bugün bu lafı defalarca kez söyledin ama benim acayip hoşuma gidiyor… Bide hağla anneler günümü kutluyorsun benim hoşuma gittikçe yavrum benim dedikçe tekrar tekrar anneler günümü kutlamaya devam ediyorsun…

Akşam hatta gece de diyebilirim saat onikiyi geçti sen hağla ayaktasın ohhhh keyfimiz yerinde birlikte ana-oğul çizgi film seyrediyoruz. Playhoause Disneyde Orman Kavşağını seyrediyoruz. Anne dizime yat cici yapcam dedin. Zevkle yavrum benim canım oğlum ben dizindeyim ama bii yandan da kıyamıyorum sana kafamın ağırlığını vermiyorum dizlerine… Biii elin iki tel saçıma cici yapıyor, diğer elinde omzumda o an rabbime hamdolsun dedim bundan güzel başka bii mutluluk olamaz gerçekten. Hiçbir para değeri satın alamaz bu mutluluğu. Bana bunu yaşattığın için önce rabbime yanımda olduğu için sonrada canım oğluma milyonlarca kez hamdolsun. Bugün iyiyim daha da iyi olucam hissediyorum. Mutluyum, EŞİM ve OĞLUM BİRDE SAĞLIĞIMIZ YANIMIZDA OLDUĞU SÜRECE DAHA DA MUTLU OLUCAM…

SEVGİLER…

Bu arada bütün çizgi filmleri ve karakterleri isimiyle bilmende beni niye bilmem çok mutlu ediyor, yüzümdeki ifadem değişiyor gülümseme alıyor. Sanırım gururlanıyorum yaaa bu çocuk çok akıllı diyee… Annelik iç güdüsü sanırım… Her anne bunu düşünür yavrusu için…

TEKRAR SEVGİLER…   🙂

Niye bu resimi kullandım bilmiyorum yeni tasarladım fotoyu ondan sanırım. Olsun değişik oldu işteeee heheeheeeee…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

3 responses »

Bir Cevap Yazın

