Her yer un oldu ev yapımı hamurumuz:)

Standard

Giydik önlüğümüzü, aldık önümüze hamur leğenimizi ve birde fincan biraz da su… Unu fincanla alıp alıp döktün leğene ben birazda su koyalım annecim deyince garipsedin başta, karıştırdın her yer her yerde olsun derim ya hep kirlenmek güzeldir. Un olduk saçımız, başımız, hatta fotograf makinem canım canon’um bile un içinde kaldı… Canonum da  arkadaşım oldu benim senin her anını fotoluyoruz beraber abartıyorum farkındayım ama seviyorum senin hallerini binbir çeşitliğini kayıt altına alıyorum.

Neyse…

Hamuru yoğurduk biii güzel ohh şimdi şekiller yapalım dedik başladı beceriksiz annen uydurmasyonlara… Mick mause, çiçek, penguen, yüz, pasta şekillerimizle şakacık pastası yaptık… Kurumaya bıraktık kurusunlar sulu boyayla boyayacaktık ama biii yanlışım olmuş önce fırınlanması gerekiyormuş… Bizim yaptıklarımız çöpe gitti böylelikle. Bir dahakine fırınlarız öğrendik. Ama güzeldi hoşuna gitti yavrunun canım oğlum benim, seninle paylaştığım herşeyin tadı başka, teşekkürler annecim.

Bir Yanıt Bırakın

