Şekil Tamamlama Hayvan Posterleri

Standard

Ne zamandır yapmak istediğim bir faliyeti hayata geçirdim sonunda. Sen öğle uykundan uyanmadan biran önce hazırlamalıydım. Hepsini bütün halinde görmen daha faydalı olacaktı ve öylede oldu. Meraklı Minikler dergisinden biriktirdiğimiz kartlarımız bir kutunun içinde duruyordu, zaman zaman çıkarır bakar anlatırız birlikte ama bazı kartları bii bütün halinde görmen gerekiyordu…

Yarım mukavvanın üzerine bii güzel şekil tamamlama kartlarını ve hayvanların tamamını gösteren kartların yanına aynı hayvanın bii bölümünü gösteren kartları yanına yapıştırdım. Benim bile hoşuma gitti bitince sen görünce napacaksın diye çok meraklıydım aslında.

Uyandın ve sana gösterdiğimde acayip hoşuna gitti. Hayvanlar Posteri yaptınm sana annecim…

Gülücükler saçıldııı… Yaa bu gülüşünü görmek için ben her gün sana uyurken farklı bişiyler yapabilirim uyandığında görmen için…

Bu sefer başardım kendi kendine gözlem yapman için sustum Montessori Eğitimcileri benimle iftihar edebilirler hehehhhhh:)

Çok güzel gözlemledin ve anlattın İnek ve derisi, Kaz ve bacağı, Kaplan ve derisi, … gibi nerdeyse bir kaç eksiği saymazsak bütün posteri bildin…

Bu hazırladığım posterler gelişim için bence süper faydalı oldu herkezede tavsiye edebilirim…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

One response »

Bir Cevap Yazın

