Anne Biz yajlığa nası ditcez şimdi…

Standard

 

Anne Biz yajlığa nası ditcez şimdi…

 

 

Canım yavrum benim hazırlandık o kadar yazlığa gidilecek eşyaları hazırlamamda bana yardım ettin. Oyuncaklarını poşete koyduk hatta en son ‘’’ Anne yarış ayabamıda koyalım’’’ dedin aldın getirdin yarış arabanıda… Ama bahara o kadar seslenmeme rağmen bize pek kulak vermedi. Ey bahar yağmuru bize yardım et oğluma söz verdim denize taş atıp, kumdan kale hayallerimizi gerçeğe dönüştürücektik… Başkası olsa eminim o yağmurda her şeyden vazgeçer evden dışarı adımını atmazdı. Ama gözümü kararttım biii kere biraz azalır gibi oldu yağmur bu arada ben ömrümde böyle yağmur görmedim koca koca damlalar daha sonrada cama vurup ses çıkaracak kadar dolu yağdı. Veeeee o sırada senden gelen beni şaşırtıp dumur eden cümlen geldi ‘’’ Anne biz yajlığa nası ditcez şimdi’’’

 

Sımsıkı sarıldım kokladım öptüm öptüm seni…

Gitmem mi annem benim ıslanıp sıçana dönsem yine de çıktım yola duamı ederek. Arabaya biii kendimizi atsak gerisi kolaydı. Onu al, bunu al derken büyütecinden, böcek sokmalarına kremin, güneş kremin, oyuncakların derken yine tam tekbil çıktık yola… Ellerimde birsürü eşya, şemsiye veee sen… arabaya koşucaz tamam mı annecim dedim… dedim demesine ama apartmanın kapısını biiii açtım feci ortalık her yer su, kucağıma hem seni almalıydım hemde sen ıslanma diye sana o baston şemsiyesini tutmalıydım. ( Bu arada küçük biii şemsiye almak çarşıya çıktığımdaki ilk alacağım şeydir.) Veee eşyalar tabiî ki hepsini arabaya Adil eniştem gelip yüklesede sağolsun yinede birkaç şey elimde vardı. Bileğime 3 tane kocaman poşetleri geçirdim ve seni kucakladım daha sonra şemsiyeyi açtım. Sonra oyuncak kutunuda bacaklarımın arasından sana verdim tut yavrum düşmesin dedim. Veeee son hız arabaya koşturdum. İşte başardım kendimizi arabaya attık gidiyoruz annem yazlığa dedim. Sıradaki iş şimdi gidip babamızı almaktı. İş yerine ilk defa gidiyor olmamın İzmir’de de yolları bilmemenin verdiği sıkıntıyla sevgilimin tarifi üzerine buldum iş yerini ve sağsağlim teslim ettim arabayı. Çok şükür yola çıktık artık. Otobana girince arabayı tekrar ben aldım biraz yağmur dinmişti kullanmak istedim. Araba kullanmak nedendir bilmem beni acayip rahatlatır.

Derken yine sanırsınız yukardan biri hortum tutuyor başladı yağmur. Arabanın silecekleri yetişmiyor yağmura karşı, sökeyi geçmiştik ama bu arada veee sevgilim arabayı aldı benden yine.

Oğluş da bu arada anne yajlığa daha gelmedikmi diye sürekli tekrarlıyor…

 

Sonunda tansaşdan alış-verişi yapıp yazlığa geldikkkkkkkkkkk.

 

Oh burası benim ruhuma güzellik katıyor gerçekten…

Bir Cevap Yazın

