Hayallerim Gerçek oldu

Standard

 

 

Anne denije taş atalım…

Cumartesi sabah erkenden uyandık hava süper ama yaa yağarsa yağmur düşüncesiyle hadi hemen sahile gidelim dedim. Hemen Atakan’a biii süt, aldım gelince enfes biii kahvaltı hazırlıyacaktım. Ama güneşi kaçırmadan gidip denize taş atıcaktık. Çok neşeliyiz her şey süper, bahar havası bizden yana bu gün, Atakan temiz havanın keyfini çıkarıyor. Oğlum mutlu ben daha da mutlu…

Sahile gidildi, denize taş atıldı, kayığa binildi, gülücükler saçıldı, kumdan kale hayallerimiz gerçek oldu.

 

NOT: Bu kumdan kale hayali benim için ayrı bii önem taşır. Hastanede ölümle savaşırken hep şöyle ağlardım. ‘’’ Benim daha oğlumla yapacak çok şeyim vardı daha kumdan kale bile yapmadık’’’ diyerek dakikalarca bağıra bağıra ağlardım.

Hamdolsun rabbim sana kumdan kale hayallerim gerçek oldu… VE DAHA NİCE HAYALLERİMİN GERÇEK OLMASINA YARDIM ET RABBİM BANA…

Bu arada denize kayıktan belki 150’ye yakın taş atıldı her defasında anne gup diye hes çıkıyo dedin. Artık baban ya taş toplamaktan sıkıldı ya da karnın acıktı ki gidelim dedi.

Çok mutluyuz ne güzel yaşamak…

Yazlığa döndük enfes biiii kahvaltı hazırladım size…

Duvarımıza hazırladığım çerçeveler takıldı. Çok güzel oldu her yer senin resiminle doldu. Kaç tane çerçeve astık daha saymadım bak aklımdaydı, sanırım 20’ye yakın resim var.

Akşamüzeri tekrar sahildeyiz sen yine mutlusun veeee sezon açıldı bu sefer denize girdin. Anne men pat denije düştüm diye defalarca attın kendini suya… Ama ne gülücükler ben sen güldükçe kendimi tutamadım, kahkahalarla eşlik ettik sana, babanla.

Sen cansın unutamicam anların;

Paytak paytak yürüyüşünü,

Kumlar sıcak anne diyerek yinede yürüyüp denize gitmeni,

Kovayla denizden su doldurup, gelene kadar suyun neredeyse tamamını, döke saça yanımıza gelişini,

Sandaletinin içine men çoyap giycem anne deyişini,

Ve daha nice anılarını unutamicam canım yavrum…

Seninle yaşadığım her anı keşke kayıt altına alabilsem.

 

Bir Cevap Yazın

