BRAVO

Standard

Bu bunun aynısı anneeeee…Bravo sana oğlum gerçekten brovoooooooo ağız dolusu bravo…

Yazlıkda olduğumuzdan dolayı yaptığımız aktiviteler biraz kısıtlandı çok fazla araç-gerecimiz yanımızda değil çünküüüüü.

Evden çıkarken yanımıza eşleştirme kartlarımızı almıştım. İyikide almışım.  78 Tane eşleştirme kartını ben bir kere bile müdahele etmeden hepsini bildin eşleştirdin, anneannenle resmen dumur olduk her defasında sen doğru kartları bana verdikçe ikimizde seni bravo sana diyerek alkışladık.

Bu brokoli bunun aynısı annneeee,

diyerek uzatmaların dur bakayım daha neler demiştin aklıma gelenleri hemen biiiii çırpıda yazayımmmmJ

Bu biber bunun aynısı anneeeee,

Bu aslan bunun aynısı anneeeee,

Bu kaynıbahar bunun aynısı anneeeee, J neler de biliyosun canım oğlum kelime dağarcığınla resmen beni şaşırttın…

Bu meeeee (koyun yani) bunun aynısı anneee,

Bu köpek bunun aynısı anneee,,,

Ve daha 34 adet nesne …  Seninle gurur duydum canım yavrum benim.

Bu nasıl bir algıda seçiciliktir ki 78 adet kartın içinden çiftlerini arayıp anında görüp, sevinip, ne olduğunu söyleyip, hemen de bana veriyorsunnnnnn…

Sen süpersin Seni çoookkkkk seviyorum…

Bir Cevap Yazın

