Yalnız kalmak

Standard

                      Çevrenizdekiler gözünüzün içine bakar, nasıl acaba morali diye, gözbebeğinizde ışık var mı diye bakarlar, tepeden tırnağa incelenirsiniz… Hasta olan kişide hep ama hep güçlü gözükmeye hali yoksa bile ayakta durmaya çalışır.  Ama hasta olan kişi bu güçlü gözükme oyunundan sıkılmış ve yorulmuştur. Hasta olan kişi kendine verdiği sözü bile tutamaz hağle gelir, oğlunun yanında bile ağlamaya başlar tutamaz kendini. Ama hani söz vermiştin oğlunun yanında ağlamak yoktu. Kötü hastane günlerini düşündükçe içinden çıkamaz hağle gelince ve tekrarlama korkusunu yaşadıkça zor anların içinden çıkamaz. Bu kadar sevenin ve hasta olan kişiyi düşünen insanların arasında yine de yalnız kalmak ya da yalnız kaldığını hissetmek de niyeee … Niye böyleyim… Oğlum ve sevdiğim yanımda ailem destekçi aş kendini gününü yaşa dedikçe kendime biii sinir hali alır bedenimi…………..

BU HASTALIK ÇOK BELA BİR KERE YAKALANMAYA GÖR KAFANIN İÇİNDE HEP KANSER LAFI SENİ ÇILDIRTMAYA YETER DE ARTAR BİLE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

2 responses »

  1. canım arkadasım iyiki tatil bitti çünkü yazılarını ve aktivitelerinizi çoooook özledim.:) ama işe başlamanada cok sevindim.yazını okuduğum da aklıma ilk gelen şey ne oldu biliyor musun?sen bu hastalığı yaşamasaydın da yine herşeye çok sinirlenebilirdin yine herhangi bir durumdan sebebi belli olmayan herhangi bir olay ve yaşananlardan da kendini onca kalabalığın içinde yalnız hissedebilirdin bunu hiç unutma…sana şunu acıkca söyleyebilirim ki insanın o kafasında gecmek bilmeyen depresif karısıklıklar ve ruh hali bozukluğu insanın canını cok yakan bişey cok ugrastım kendimce bişeyleri paylaştım ama suna emin ol herşeyin ilacı iyi yada kötü var ama o depresyon anksiyete bozukları tam gectı diye hissederken herzaman olabilecek şeyler.beyin yorgunluğu tüm sosyal ve aile hayatını etkileyen cok bencilce bir rahatsızlık bence.ben doktora gittiğimde ilk söylediğim şey bundan 5yıl önce falan doktor bey ben sadece nefes almak istiyorum dedim.çok şükür bişeyler haloldu ama hala cekıyorum ama sen canım arkadasım basardıgın ve öyle yada böyle tedavisi çaresi olan bir duruma karsı asla kendini yalnız hissetme.niçinlerine nedenlerine sorgulayıp beynini yorma ve karıştırma.sen azmin zaferisin sakın bu zaferi kendine bunaltarak depresyona sokma çünkü ister cabuk sinirlen ister başka şeyler ama sen her normal insan gibi otobise binip 10saatlık yola gidebiliyosun veya birinin ilk defa evine giderken panıkatak krızlerı yasamıyorsun ve bunun gibi birçok şey ve bu durumları tamamen gecırecek bir ilaç beklentısıne girmiyosun.bu o kadar önemli kı ben herkes gibi bırak 10saatlık otobuse yarımsatlık dolmusa bile binemıyorum ve avuc dolusu ilaçda ıcsem bir yerde herzaman karsıma cıkacak o yüzden yasadın ve bitti Allahın izniyle birdaha yasanmayacak emrahın dedıgı gibi sadece hayatınızın bir parcası ama benım dedıgım hayatımın ta kendısı oldu ve hep benimle sen çok şanslısın ve ne kadar ümitsizliğe düşsen de arada sancılı bir dönem olsada elinde KOCAMANNNNNNNNNNNN bir başarı belgen var sen bunu atlattın ve en önemlisi BAŞARDIN…SENİ ÇOK SEVİYORUM CANIM ARKADAŞIM

    • Ya selinim sen ne kadar iyi bir dostsun. Bana vakit ayırıp kocaman sevecen yüreğinle ne kadar güzel şeyler yazmışsın. Haklısın ama kendimi pek iyi hissetmiyorum bu aralar… Yaşananları şimdiye kadar iyi sakladım sanırım ama şimdi patlak vermeye başladı… Sağol arkadaşım yazılarımı okuyup bana yorum yaptığın için… Ne zaman gelelim sana…

Bir Cevap Yazın

