Anneyim

Standard

Yetmiyordu sana olan sevgimi günde kaç defa derim acaba seni çok seviyorum canım oğlum deyip bağrıma basmalarım, sonrasında senin o güzel sözlerin O, BİZİM CANIMIZ diyerek bana sarılman, O, BİZİM GÜZEL PRENSESİMİZ demen BEN SENİ HOOOOK SEVİYORUM CANIM ANNECİM demelerin hepsi şahane… Dünyadaki başka hiçbir şey bu mutluluğu satın alamaz sanırım… Uçan kuşa, saksıdaki çiçeğime, ağaçlara, duvarlara bile haykırmak istiyorum. Avazım çıktığınca ben anneyim sağol yavrum, akıllı oğlum benim bana bu duyguyu yaşattın. Rabbim yanımdasın biliyorum, hissediyorum… Bu zor günler geçecek biliyorum ama çok üzülüyorum…

Bir Cevap Yazın

