Ama işten yeni gelmiştin annecim :(

Standard

Cuma günü öğle yemeğine eve geldim… Oğlumu özledim öpmek istedim… Fırladım şubeden koştum oğlumun yanına. Saklambaç oynadık, öptüm, kokladım ama yine doyamadım. Beni, beklemediği biii zamanda gördüğü için şaşırdı, ama çok sevindi beni görünce. Hızlıca yemek yedim daha çok vakit geçirelim diye… Gitme zamanım gelince bozuldu. İstemedi gitmemi…  ”’Ama sen daha yeni geldin işten gitme”’ dedi. İçim kötü oldu öyle deyince. Duygusala bağlamadan hadi sen beni dedenle işe bırakmaya nedersin dedim sevindi beni biraz daha fazla görmenin umuduyla. Canım yavrum keşke yanından hiç ayrılmasam hep koklaşsak, sarılsak ne güzel olurdu…

Biraz önce uyudun daha 5 masal yetmedi, yine saçlarıma cici yaparak uyudun kuzum benim. Yatmadan önce biiii ağlama faslımız oldu. Gece yarısı olmuş ayaktayız hağla 5 dakika sonra televizyonu kapatıcam haberin olsun dedim. Çizgi film seyrettik beraber artık uyuma saati çoktan geçti. Ben tv’yi kapattım diye biranda bir başladın etini koparmışcasına ağlamaya veeee gittin beni babana şikayet etmeye ilk kez böyle birşey yapıyorsun çok hoşuma gitti gece gece ne güldüm ama, gözlerden yaşlar aka aka, ”’baba ben çizgi film seyrediyordum annem televizyonu kapattııııııııııııııııı”’  ama hem ağlıyosun hem bu lafı tekrarlıyorsun… Yaa canım yavrum seviyorum senin bu hallerini tatlı tatlı çokkkk tatlısın be canım… Yarım konuşmaların babanla bizi baştan çıkarıyor.

Bu arada babanla beraber yıldız legolardan yine muhteşem şekiller çıkardınız babanın bu becerisi umarım sana geçer…

Sevgiyle en önemlisi sağlıkla kal canım yavrum…

Bir Cevap Yazın

