Utanıyoruz

Standard

Şehidim ,

Ne haberlerinizi okuyabildim ne de seyredebildim tamamını içim elvermedi birde bunu yaşayanları düşündüm, yandım. Bakamadım bile duyunca içim yandı, burnumun direği sızladı. O anı yaşarken neler hissettiniz. Bu nasıl bir caniliktir. Analarınız babalarınız ya da geride kalan evladınız sevdiğiniz hayat arkadaşınız nasıl içleri yandı. Bizim de yandı içimiz, yüreğimiz…

UTANIYORUM ŞEHİDİM,
YEMEKTEN,
İÇMEKTEN..
SENİN ANNEN AĞLARKEN
GÜLMEKTEN UTANIYORUM……..
SANMA Kİ
UNUTUYOR.. .
UNUTTURUYORUZ , UNUTANLARI
BARINDIRMAKTAN UTANIYORUZ , SEN VATAN
İÇİN BİZİM İÇİN
ŞEHİT OLURKEN SENİ GÖRMEZDEN GELENLERDEN UTANIYORUM…!!!

Başımız sağ olsun…

Bir Cevap Yazın

