:) Gidişat

Standard

Yokum ne zamandır elim gitmedi bloğuma. Yaşamımızda güzel şeyler oldu büyük bir borca girip güzel bir ev aldık. Pişmanmıyım bilmem. Mutlu olamadım hevesim kırıldı birden neden bilmem…

Atakan’nım benim çok şaşırdı daha alışamadı taşınmamıza desem yeridir. Sürekli biz eski evimize gidelim burası bizim evimiz değil neden eşyalarımız, arabalarım, yatağım burda ben burda uyumam… Derlerdi taşınma çocuğun ruh haline iyi gelmez diye harbiden biz bu duyguyu üst sınırlarda yaşadık…  Halen da bitmiş değil…  Heleki arabamızın satılmasına çok pis bozuldu yavrucak… Parayı verelim arabamızı bize geri versinler dediğini bile duydum sonunda…  Ama güzel özenli bir yuvamız oldu… Sevdim burayııııı… Atakan’lada taşınmak yerleşmekti derken biraz boşladık ama herşey yavaşça düzene girecek inanıyorum buna… Yarın Şirinlerin tiyatrosuna gidicez… Türkan Saylan Kültür Merkezindeymiş.  Umarın hoşuna gider yavrunun. Haftada bir götürülmeye karar verildi babamızla… Bu aralar toparlanana kadar biraz daha parasal yönden uygun aktiviteler yaparak zaman geçirmeye karar verdik…

Sevgilerrrrr….

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

One response »

  1. canım arkadaşım atakan şimdi eski evini arıyor ama büyünce anlayacak ki o ev onun için …o yüzden siz cesaret ederek cok güzel bir ev aldınız ve de hevesın kırılmasın çünkü unutmayın evdeki sicaklık sizin sayenızde biz misafırlerede gecıyr ki düşün atakanı ne kadar mutlu ediyrdur

Bir Cevap Yazın

