Ağlamak

Standard
Ağlamak rahatlatır değil mi insanı?
Ben ağlamaya başladığım zaman, kolay kolay nokta koyamam.
İlk gözyaşım son sıkıntım için düşer…
Sonra süreç tersine işlemeye başlar…
Gözyaşları çoğalır geçmiş sıkıntılara doğru, daha da çağlar…
Ve artık neye ağladığımı unuturum…
Tek eylemim, tek isteğim ağlamak olur…
Ve bir kere ağlamaya başladım mı…
Bir süre olur olmaz herşeye gözlerim dolar…
Bak bunu yazarken bile doldu işte…
Yok yok…
Ben ya önümü göremiyorum ya da yürümeyi beceremiyorum!!!  Her şey yolunda giderken neden böyleyim.
Bir Cevap Yazın

