Kahvaltı eğer vücudun enerjisi ise, Şükür egzersizi, ruhun enerjisi.

Standard

İnsan ütü yapabilmesine şükretmeli mi?Neler mi diyorum?Ben ki ütüden hiç hoşlanmam bilenler bilir.
Peki bu başlık nereden çıktı derseniz şöyle anlatayım; her pazartesi gibi Aykut Oğuttan gelen pazartesi sendromuna son verdik maillerinden biri geldi.Bir hafta boyunca her sabah ver her akşam 10 dakikanızı hayatınızdaki şeylere şükretmeye ya da teşekkür etmeye ayırın diye.En sonuna da eklemiş “Kahvaltı eğer vücudun enerjisi ise, Şükür egzersizi, ruhun enerjisi.”
Ben de bir kaç gündür akşamları uyumadan önce hem iyi şeyler düşünmek adına hem de rahatlamak adına güzel hayaller kurup,şükretmeliyim diyordum.Tabi uyku artık eskisi gibi asılı değil tavanlara,pıııt diye uyuyorum.Neyse ben dün sabahtan itibaren başladım.Sabah Atakan uyurken ütü yapıyordum ve 10-15 dakika aklınıza gelebilecek veya gelmeyecek her şey için şükrettim.Akşam da devam ettim.Mesela yürüyebildiğim için şükür ettim.

Oğlumun yanında ve sevdiklerimin yanında olabildiğim için şükrettim. Nefes alabildiğim için, iyileştiğim için, kendi başıma evimin işini yapabildiğim için şükrettim ve daha neler neler…

Bir Cevap Yazın

