Ne zaman oldu tüm bunlar…

Standard

Dün akşam yemek yendikden sonra babasıyla odasında oyun oynayan canlarımın yanına gidip biraz da müzik açıp dans edelim dedim. Dedim demesine odaya adım attığım esnada Atakan’ım şöyle biir baktı bana ODAMA DAĞINIK DEME LÜTFEN ANNE dedi. Şaşırdım, yıkıldım, çöktüm kaldım… Ben böyle bir anne değildim ki. Son zamanlardaki farklı yaklaşımlarım yavrumu çok etkilemiş meğer… Biraz sıkıntılarım ev yaşantımada değdi farkındaydım ama yavrumu bu kadar etkilediğinin farkında değildim…

Karar verdim bu hastalık tekrarlanacaksa bile o zaman düşünüp önlem almaya… Şu yaşadığım anı zehretmemeye…

MUTLU OLMAK VE MUTLU KALMAK MADEM Kİ BİR SEÇENEK BEN MUTLU OLMAYI TERCİK EDİCEM ARTIK. KAFAMDAN O KANSER LAFINI SİLİCEM…

Bir Cevap Yazın

