Şirinler aramızda

Standard

1 sinemadan sonra 1 de tiyatroya gitti.

Gidene kadar sordu anne tiyatro ne demek, anne şirinler benim yanıma gelirmi, şirinlerle ne oyunu oynayacağız. Keşke onlar bizim eve gelseydi daha bir sürü şey… Tiyatro salonundaki çocukları görünce sevecen oğlum aralarına kaynaşmakda sıkıntı çekmeden oyuna başladılar bile. Bu çocukların kaynaşmalarına hastayım zaten ama Atakan’ım farklı gözlemliyorumda, hemen selam veren, oynamak için biran evel çocukların yanına sokulan, bazı yabani çocuklar olur ya bazen onlara bile yavrum gider tüm sevecenliğiyle ve samimiyetiyle…  Tiyatroya girince önce şaşırdı. Ben burdan görebilecekmiyim anne dedi. Hemen babasıyla montlarımızı katlayıp üst üste koyarak Atakan’ın oturacağı yeri yükselttik.Sevdimi yoksa öylemi davrandı tam anlayamadım ama tiyatroyu harfiyen dinlediğikesin. Çıkışta ne olduysa bize tam olarak anlattı.

Güzel değişik oldu yavruma. Dönüşte vapurla döndük evimize çok hoşuna gitti… Denizin üstünde oluşan köpüklere bayıldı. İnince güvercinlere yem attı. Anne hepsini yediler yemlerin ama hağla doymadılar, demesi komikti. Giderken güvercinlere hadi ben evime gidicem sizde artık evinize gidin aklım sizde kalmasın dedi. Daha neler duyucam acaba senden canım yavrum.

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

2 responses »

  1. ben onun güvercinlere yem attığı minik ellerini ısıra ısıra yerim:)))))))))))))))))))))))) benim güzel arkadaşım gibi oğlu da sevecen cana yakın Allah mutluluğunuzu hiç bozmasınnn canım arkadaşım

Bir Cevap Yazın

