Yeşilleri toplama

Standard

Bugün eve biraz erken geldim işten. Oynadık zıpladık ikimizde ter içinde kaldık. Babamız mesaiye kalmış. Tüm enerjisini benim üstümde tepinerek boşalttı diyebilirim.

Ama yetmedi belli ki dediği lafı acayip içerledim.

Sen hep işe gidiyorsun ben seni işteyken çok özlüyorum, işteyken benimle oyunda oynamıyorsun benim canım çok sıkıldı bugün. Dedi sustu. Anlat anlatabilirsen neresinden başlasamda anlatsam ki işe gitmenin fayda ve zararlarını… Offf  bu ne yaaa valla ben seni ne kadar özlüyorum beee yavrum ahhh biii bilsen… Çöküyorum resmen bu laflarına…  İşe başladığım günden beri birkaç güne bir bu konuşmayı bana yapıyosun annecim yaa. Harbici annelik ruhumla büyük savaşlar veriyorum bu iş konusu arasında.

Hıııı bu arada ne diyoduk ;

Yeşilleri toplama oyunu evde ne kadar yeşil renkli eşya varsa hepsini topladık tek tek Atakan’ım fotolarını çekti. Her bulduğu yeşil renge acayip sevindi mutlu oldu ve her zamanki gibi ben daha da mutlu oldum.

Sanırım yarında evdeki kırmızı renkleri toplayıp aynı şeyi yapıcaz. Renkleri öğrendiği için acayip zevk aldı bu oyundan. Kendi bulup annecim buldummmm diye bağrış sevinçleri çok zevkli canım yavrummmm benimm.  🙂

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

4 responses »

  1. atakana söyle de birgün de gelip selin teyzesinin evindeki yeşillikleri toplama oyunu oynayalım:)))))))))))))))) o yumuk yumuk ayaklarıyla evimizde gezen bu güzelliği görmek istiyoruz ama arkadaşım ya:))))))))))))))) Allah seni ona onu da size bağışlasın çok tatlı maşallah resmen gözlerinin içi parlıyor işte p parıltıda mutlu bir aileye sahip olup huzurlu bir çocoukluk gecirmesinden kaynaklanıyor ve sizi gördükçe hemen 3 kişilik bir aile olmak istiyorum:))))))))

    • Elinizi çabuk tutun bencede geçen hergün boşa… Çocuklu hayat paylaştıkça dahada güzelleşiyor arkadaşım. Bu arada gelmemiz yakın sana söz veriyorum…

      • ben de cocuk sahibi olmak ıstıyorum ama sana anlattıgım nedenlerden dolayı bıraz askıya alıyoruz nasip hayırlısı ne zamansa arkadaşım bekliyoruz canım benim

Bir Cevap Yazın

