Yeni umut, yeni nefestir :)

Standard


Tekrar nefes alıp umutlanmama yardımcı olan biricik sevdiğim, hakkını nasıl öderim. Gözlerimin içine bakıpta ,,,Sana bişey olmayacak buna müsade etmem sevgimizle yendik biz bunu merak etme sen,,, dedin.

Yazın çiçek açarken bizim evimizdeki yapraklar döküldü. Sonbaharda  da dinlenmedeydik. Dökülen yapraklar köklerimize bir gübre ve vitamin oldu, ama kış geldi yenilendik tekrar dirildik derken tekrar üzüldüm.

Birşey olmayacak diğmi sevdiğim önce ALLAH’a güvendim tüm varlığımla sonra size olan sevgime…

Yalvarırım rabbim sana oğluma, eşime, aileme bağışla…

Sağlıkla, kazasız, belasız günlerimiz yanımızda olsun…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

3 responses »

  1. ne güzel yazıyosun gamze abla, duygularını çok güzel kelimelere döküyosun. için sevgi neşe dolu. ben her konuşmamızda sesinden anlıyorum bunu. bence sana güç verende bu neşen sevgin ve senin sevenler:)

    • Nilaycım sağol keşke daha çok vakit ayırabilsem bu bloğa beni çok rahatlatıyor. Bazen çok darlanıyorum. Korkularımı yenemedim. Rabbimden sağlık diliyorum. Cnm kendine iyi bak.

  2. Gamze Hanim, 2 saattir blogunuzu okuyorum. Cok begendim yazilarinizi. Duygularinizi, sevinclerinizi ve korkularinizi ta derinden hissediyorum.Tum kalbimle Allah’tan size acil sifa gondermesi icin dua ediyorum. En kisa zamanda kan bagisi ve ilik donorlugu icin de basvuracagim ve cevremdekileri de tesvik edecegim. Lutfen cok guclu olun.
    Sevgilerimle.

Bir Cevap Yazın

