Dolu dolu haftasonu

Standard

Uyanır uyanmaz, tabiki arabalarımız trafik çok sıkıştı annecim diye oynadık bii güzel. Cumartesi günleri kahvaltı hazırlama sevdiğimde, Pazar günleride sıra bende… Her haftasonu yarışırız kim daha güzel kahvaltı hazırlayacak diye… Babamız mutfaktayken bende oğlumla oyun oynuyorum.

Dinazor maketi yaptık bu aralar her yerde bu dinozorlardan var evimizin her köşesinde… Bilim çocuk dergisinden çıktı bu maketde.

Bu halimiz buzu eline aldığı ilk an offf off annecim babacım çok hoğuk çok üşüdüm çoook. Çok komiksin yaa baban dediği gibi seninle vakit geçirmek çok eğlenceli…

Suları doldurduk kalıplara sonra dondurduk… Su-Buz ilişkisi garipsendi önce ama tahmin ettiğimden çabuk çözüldü olay 🙂

İşte karşınızda deneyimiz…

Dokun, hisset… Tam MONTESSORİ…

Eğlenceli kahvaltı tabağımız 🙂

Babamızın marifetli ellerinden PEPEE VE AİLESİ karşınızda…

Saçlar gidiyo ama huzurlu …

Meraklı gözler.

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

2 responses »

Bir Cevap Yazın

