İşe giden kıyma :)

Standard

Bu ufak gibi gözüken ayrıntılar beni bitiren anlar.

Mutfaktaki cam fanusumun içinde muhakkak kek olur. Akşam sütümüzü 1 parça kekle birlikte içeriz. Son 3 dilimin olduğu bir gün. Annecim bunu buzdolabı poşetine koyalım, 1 tanede muz koyalım başka bir buzdolabı poşetine babamız yarın işe götürsün olur mu dedim. Neyse biz hazırladık. Buraya kadar herşey normal.

Ertesi gün…

Evden çıkmama hallerimde olduğumdan. Babama 1 kilo kıyma alırmısın dedim sağolsun hiç ikiletmez haklarını ödeyemem. Neyse kıyma geldi. Ben çıkardım BUZDOLABI poşetlerini yine,,, Atakan pür dikkat beni izlemede. Köftenin bir önceki halini görmemiş olsa gerekki hemen sordu bu ne diye. Hatta yiyebilirmiyim bile dedi. Neyse açıkladım filan. Kıymayı ikiye böldüm derken.

Patlama anı;

Aaaa annecim baba bunlarıdamı işe götürücek dedi.

İşte iki BUZDOLABI poşetinin farklı kullanımlara Atakan’da açtığı düşüncelere bakın. Ben şaşkın şakın kurban olurum senin aklına diyerek kondurdum koca biii öpücüğü oğluma…

 

Bir Cevap Yazın

