Kahkahalar

Standard

Akşam yemeğinde oğlum tarafından test edildim. Yemek yemeye giderken yada uyumaya giderken eline ne kadar oyuncak sığdırabilirse hepsini alır. Dün akşamda babamız nöbette bizde olğumla akşam yemeğindeki kahkahalarımız. Mama sandalyesinin üstü hayvanlarla dolu,

Veee sınav başladı, babasıyla oynadığı biii oyun bu aslında,

Anne sana bir soru bil bakalım bu elimdeki, insanlar yokken yaşamışlar, havadan göktaşı düşünce ölmüşler bu dinazorun adı nedir.

Sorunun içinde cevabın olması ayrı bir kahkaha tabi oyunu bozarmıyım rolümü iyi oynadım bende devam ettim.

Acaba ne olabilir bii düşüneyim hallerindeyim. Uzun kuyruğu varmı.

Evet annecim.

Aaaa buldum oğlum Dinazor.

Arkadan AFERİN SANA EŞŞEK SIPASI SENDE HERŞEYİ BİLİYOSUN… 🙂

2. SORU EFEEEMMMM 🙂

Annecim Mahmut dedenin çiftliğinde var. (Avcunun içinede almış ineği, o minik avcunada sığmaz ya o koca inek) Bil bakalım Möööööö diyen inek hayvanının adı nedir.

Ben yine biii düşüneyim havalarındayım. Veee bu hayvanı buldum. İnek…

AFERİN SANA EŞŞEK SIPASI diye tebriğimide yine aldım tabi oğlumdan.

 

İçinde cevabı olan soruları cevaplamak zor olsada oğlumdan geçer not aldım sanırım. 🙂 Canım yavrum seninle yaşamak ömrüme ömür  katsın inşallah.

Soru sorarken o minik ellerine sığmayan hayvanlar, ama saklamaya çalışarak soru sormaya çalışmandaki görüntüde ayrıca güzeldi…

Bol kahkahalı günlerimiz olsun.

Bir Cevap Yazın

