Öyle bir dert verdin ki kendime gelemedim

Standard

Hüzünlenmek istemiyorum artık,

Canım seninle yaşayalım ne olursun yalvarıyorum rabbime bu hastalık tekrarlamasın. Şu gülen yüzün hiç solmasın. Hep seni düşünen en iyiyi senin için karar veren annen baban hep senin yanında olsun inşallah. Sen kek istediğinde lafını ikiletmeyen annen hep yanında olsun canım yavrum. Hep sen oyuncaklarını dök, hep ben toplayayım olurmu annem. Ama yeterki yanında olayım.  Bu hissettiğim korkuları yaşamak istemiyorum. Mutluyken bii anda mutsuz olmak istemiyorum aklıma gelenler yüzünden. Yaşanmış olan hastane günlerini ve yaşanacak ihtimali olan o günler gelicek korkusuyla yaşamak benim fikirlerimi yiyip bitiriyor. Geçmişi silmeyi o 5 ayı silmeyi nasılda isterdim. Ben olmazsam bu dünyada onlar ne yapar korkusu çok kötü…

Bir Cevap Yazın

