Höyküre höyküre ağlamak

Standard

Güneş gözlüklerini takıp altından, çaktırmadan ağlıyasım var. Öyle sıkıyorum ki kendimi, bıraksalar höyküre höyküre ağlayacağım. Atakan’dan çekiniyorum. Rüyaları daha sık görür oldum. Trombositim dahada düşmüş. Hastalık tekrarlamış. Kan ter içinde uyanarak başladım bu sabaha. Silkinemiyorum kendime gelemiyorum.

Bi kendime gelsem hep böyle gülsemmmmm …

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

8 responses »

  1. gamze ablam sen çok güçlü bir kızsın bu hastalığı bir kere yendin bunu yeniden yapabilirsin…. sen çok güzel bir annesin, gördüğüm tanıdığım yüreği en büyük annesin… Atakanı taparcasına seviyosun, İlk önce onun için güçlü olmalısın, sonra emrah abi var oda hep seninle, anneciğin var baban ozan var… güçlü ol gamze abla Allah’ın izniyle güzel günler sizin olucak….

  2. SEVGİLİ GAMZE,,ŞİMDİ EDECEĞİMİZ DUALARIMIZ SENİNLEE… ANNELERİN GÜÇLÜ OLDUĞUNU Bİ KEZ DAHA KANITLA BİZE OLUR MU? SENİNLE YAŞAYALIM:) DEMİŞSİN YA BLOĞUNDA ,, SENİNLE YAŞLANALIM DA DE ARKADAŞIM.. NE BEN SENİ TANYORUM NE DE SEN BENİ.. AMA ANNE DEĞİLMİSİN Kİ GÖZLERİ GÜLEN SICACIK KUCAĞI OLAN..BU SEBPLE ARKADAŞIMSIN BENİMDE… KOCAMAN YÜREĞİNLE TUTUN HAYATIN ELLERİNE,,SICACIK ELLERİNLE DE SARIP SARMALA EVLADINI YİNE…. BENİM EŞİMDE YAŞADIK BİZ VERDİK SINAVIMIZI VE SENİN BİR KEZ YAPTIĞIN GİBİ EŞİMDE TUTUNDU HAYATA… ONU GÖRDÜM,,SENİDE ÖĞRENDİM BİKEZ BAŞARDIĞINI…BİLİYORUM Kİ HERSEFERİNDE BAŞARACAKSIN… EŞİMİNDE BENİMDE DUALARIMIZ SENİNLE…. İYİ GÜZEL HABERLERİNİ BEKLİYORUZ CANIM…
    BURSA NURTURİA DAN CHEP (ŞERİFE)

  3. Allah seni sevenlerine bağışlasın kar yağıyor şu an rahmet kapıları açık melekler dilekler dualar için yağmur yağdığında ve kar yağdığında burada olurlarmış…
    100 tane kevser suresi okunursa ne dilersen olurmuş…
    Şimdi başlıyorum ben de senin için…
    Rabbim ömürlerin uzununu sağlıklısını sana ve ailene versin inşallah…
    Dualarım seninle…
    Funda…

  4. Gamze ‘cim umarım bu gün daha iyisindir.siteni inceledim ve beni o kadar üzdün ki anlatamam, sonra kendi kendime dedim ki biz anneyiz.Benim 4,5 yaşında oğlum var ve eşim yok.Tek başınayım ayaktayım.Hayatta tek başıma çalışarak yaşamaya oğluma bakmaya çalışıyorum.En önemli şeyimiz moralimiz bu bizim tek sermayemiz.Senden bir anne olarak istediğim tek şey var şu hastalığı yok et hayatından sök çıkart içinden.Eğer bu hastalığı sen reddeder ve istemezsen mutlaka seni terkedecektir.Ben senin hasta olduğuna inanmıyorum ve lütfen sende inanma çünkü böyle bir lüksün yok çünkü Atakan var ve sen onunla olmalısın.Onu yalnız bırakacak kadar güçsüz ve çaresiz olamazsın şartlar her ne olursa olsun.Bunun bahanesi yok.Şimdi ayağa kalk ve gücünü topla sana yakışmayacak duygusallık gösterme.Annesin sen canından kanından can doğurdun ve gücün şimdi Atakan la 2 kat buna inan.Bu hastalık denen sıkıntının seni yıkmasına izin vermemelisin.Eğer zayıf olduğunu hissedersen seni yener.Mutluysan bu mutluluğu 10 kez 100 kez çarp ve çooook mutlu ol.Eğer üzgün ve yıkılmışsan 10 kez ve 100 kez çarp ez geç dünya yı.Bak hepimiz senden bunu bekliyoruz.Senin öyle bir gücün varki farkına var ve oğluna sarıl ama üzülerek değil , mutluluk , huzurla ki gücüne güç katılsın.Sevdiğine öyle sarıl ki sen onlara güç ver.Bütün Dünya senin yenilmeyeceğini bilsin ve kalk ayağa geleceğe bak.Daha neler yapacaksın , neler yaşayacaksın.Oğlunun her gününde yanında olacaksın.Inan bana gerçekleri söylüyorum.Bunu başarmak sende biliyorsun sadece istemek ve çoook güçlü olmakla olabilir.Aslında o kadar şanslısın ki bunun farkında değisin.Etrafında sana destek olan ne çok insan var.Sevdiklerin var .Ama en önemlisi biricik oğlun Atakan var ve seni bekliyor.Bırak duygusallığı kalk silkelen.Beni üzme bir daha.Kimseyi üzme sakın .Sana anne olarak güveniyorum.Artık burada güzel şeyler okumak istiyorum.Yaşam devam ederken sen oğlun ve sevdiğinle üzüntü çekemezsin.Her şey sana bağlı unutma .Ne istersen o olur , nasıl istersen öyle yaşarsın.Şimdi sıra sende…….Atakan’ı dünya’ya getirip bırakıp nereye gidiyorsun varmı böyle bir haksızlık .Çok kızgınım sana ağladığın ve duygusallaşıp zamanını bu şekilde harcayıp kendini zayıflatmana…..Hiç bir anne yokturki Dünyaları yıkmasın , eğer çocuğuna kötü bir şey olsa.Ama sen kendin için gelecekte olmayacağını düşünerek bunun tersini yapıyorsun.Sen ANNE sin ve anne olarak başarını İSTİYORUM,bekliyorum bunu oğluna borçlusun..

  5. Çok özür diliyorum ama lütfen beni arayın, eşiniz yada siz, fark etmez ama lütfen arayın…Geçmiş olsun dileklerimle..Hasan Şahin

    0541 826 42 21

  6. DİLERİM YÜCE RABBİMDEN SENİ EVLADINDAN, EVLADINI SENDEN AYIRMASIN.TEZ GÜNDE ALLAH ŞİFALAR VERSİN.Bİ DAHA DA KÖTÜ GÜN YAŞATMASIN SİZE.ALLAH SENİ EVLADINA VE SEVDİKLERİNE BAĞIŞLASIN.SENİ TANIMIYORUM AMA BENDE Bİ ANNEYİM VE SENİ ÇOOOK ÇOOK İYİ ANLIYORUM.

Bir Cevap Yazın

