Seda’ca pırıltılar

Standard

Büyük emeklerin oluşturduğu ufacık tasarımlar. Her biri özenle ev mevlütünde paylaşılmak üzere yapıldı. Biz heyecanla yaptık misafirlere dağıtmak için…

Üstündeki notta yazdığı gibi;

Ağzımız ”’ Bal ”’ gibi tatlı,

Evimiz bereketli olsun.

Teşekkürler

Gökhan-Seda

Bu küçük hazırlanan sürpriz benim çok hoşuma gitti bakın bu şirin bal kavanozlarına 🙂

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

3 responses »

  1. biliyorumki zor sürecler anlatılmaz yaşanarak aktarılabilinir ama lütfen gayret et !!!allaha ve kendine olan inancını hiç ama hiç akybetme..o ilahi güç sana yardım edecektir..onun mucizeleri çok fazla duam onlardan çok daha fazlasını sana vermesi olsun…allah seni dünya güzeli evledına bağışlasın….yaşam tutunma için güç versin…2 yıl önce aynı yollardan geçen ben…şimdi şükürlerin en doruğundayım..allah çok sevdiklerinin sabrını denermiş..biz güzel sınavlardan geçiyoruz unutma olurmu???hepsi geçecek hiç unutma geçecek….

  2. okurken ağladım, tutamadım kendimi. ben de kanserden babasını kaybetmiş bir kız evlat olarak allah tan tüm kalbimle senin için dua ediyorum. inşallah yavrucuğuna kavuşursun gamze anne.

Bir Cevap Yazın

