Acile giderken

Standard

Aslında dün gitmem gerekirdi. Ama ateş varken trombositlerim daha da düşeceğini bildiğim için bu gerçekle karşılaşmaktan korktum.

Korktum ama en sonunda dayanamadım, ateş düşürücü içtiğim halde 38.4 kanser hastalarında ateş 38 geçince iyi hücrelerin hepsi yıkılıyor.

Acile giderken Atakan canım yavrum benim elimden tutup koltuğa oturtuyor ne olur gitme diye.

Dudakları büküldü, ağlamıyor ama gözleri yaşlı. Sana gelirken süt dilimi alırım dedim istemem dedi, kahvaltıya simit alıp geleyim dedim.

Olmaz ne olur sen gitmede ben ne süt dilimi ne de simit isterim annem ne olur gitme dedin.

Gözlerim akmasın diye yanında, tuttum kendimi. Canım tatlı yavrum kaç gündür doya doya sarılıp öpemedim seni. Sanada geçer diye hep uzaktayım sana karşı. Şu günlerde bu geçici ( inşallah geçicidir tabiii ) bir grip ya da soğuk algınlığı kötü oldu. Dertli başımıza daha büyük dertler açıldı. Vücudu kuvetlendirelim diye çaba sarfederken bizimkiler şimdide grip ve yüksek ateşle uğraşıyoruz. Bu durum bütün trombosit değerlerimi daha da düşürmüş. Perşembe günü 74.000 olan değer bu gün 63.000’e düşmüş üzüldüm tekrar. Artmasa bile keşke düşmeseydi. Ya da biii lokma artsaydı keşke.

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

27 responses »

  1. benim ve ailemin de duaları hep seninle gamze abla… arayamıyorum üzülme diye ama hep ozandan alıyorum haberlerini. her gece dua ediyorum güzel günler için…. ve ben inanıyorum yüreği güzel insanların dualarını Allah kabul eder..

  2. benim ve ailemin de duaları hep seninle gamze abla… arayamıyorum üzülme diye ama hep ozandan alıyorum haberlerini. her gece dua ediyorum güzel günler için…. ve ben inanıyorum yüreği güzel insanların dualarını Allah kabul eder.. bu arada gamze abla eniştemin facebooku açık kaldığı için ondan yanlışlıkla msj atmış oldum yani diğer msjı yazanda benim.

  3. canım benim diğer alanlara yazdığım gibi yinelemek istiyorum korkunu kaygını senin kadar anlayamasamda yine de cok ıyı anlıyorum emin ol demek istediğim şu ki bu korkular mutlakakı olacaktır ama ne olur beyninin sana oyun oynamasına izin verme beynin sana bu kaygıları yasatıyor ve onun galip gelmesine izin verme ve yıne dıcem ki sen zaferi coktan kazandın ve unutmaki kazanılan zaferler asla bır daha mağlubiyete dönüşmez canım benim korkuya yer yok lütfen seni çok seviyorum canım arkadaşım

  4. Canım metanetli ol benim babam da ilik kanseri 3 yıldır mücadele ediyor, her şey bitmiş değil, umutsuz olma evladın için sarıl hayata, babam nakil oldu şu an trombositi 50 binlerde inip çıkıyor ateşleniyor, enfeksiyonu var kanda ateşlendikçe trombosit düşüyor ve her gün doner buluyoruz trombosit veriliyor, ama umutluyuz toparlanacak inşallah sen de sakın umutsuz olma, sabırlı ol dularımız seninle ve bütün hastalarla…

  5. Merhaba , buradaki bır çok kişi gibi bende tanımıyorum sizi butun yazdıklarınızı gözyaşları içinde okuyorum bu hastalıkta moral in önemli oldugunu sizde cok iyi biliyorsunuz gucunuzu atakandan alın ve onu kimselere bırakmamak için lütfen lütfen tekrar savasın bu hastalıkla tekrar kavusun oğlunuza dualarım hep sizinle

  6. Bugün bir arkadaşımın Facebook2a paylaşımı sayesinde seninle ve blogunla tanıştım. Çok geçmiş olsun. Söyleyecek birçok şey var ama lafı uzatmak istemiyorum. Yapabileceğimiz ne var senin için?

  7. Gamze hn. o yüce Allahım inanıyorumki sizi o güzel oğlunuza ve eşinize bağışlayacak , daha çok etkinlikler yapıp bizlerle paylaşacaksınız lütfen kendinizi koyvermeyin , moralinizi bozmayın biliyorum kolay değil ama yavrunuz için güçlü olmalısınız

  8. Siz çok güçlüsünüz tüm yazılarınızda bunu hissediyorum. Allah’ım sizi Atakan’a bağışlasın…. Tüm dualarım sizinle.

  9. Öncelikle çok geçmiş olsun… Bir arkadaşımın yazınızı facebook da paylaşması ile blogunuzdan ve durumdan haberdar oldum. Mail adresimi görebiliyor olmalısınız detayında… İlik uyum şartları hakkında detaylı bilgiye sahip değilim ama mail imden ulaşırsanız. Uyum sağlaması durumunda bağışta bulunmaktan mutluluk duyarım

  10. CANIMSIN YAA KIYAMAM NE SANA NE BALDAN TATLI ATAKANINA LÜTFEN UMUDUNU KESME ÜZÜLME HİÇBİŞEY İÇİN HELEDE O HASTALIK İÇİN YENECEKSİN ONU YENMELİSİN ONUN GİBİ BİR VİCDANSIZAYENİLMEMELİSİN SAKIN SEN BİR ANNESİN YAZINDA DA DEDİĞİN GİBİ KADIN ZAYIFTIR ANNE GÜÇLÜDÜR Kİ BİZ KADINLAR NEKADAR GÜÇLÜ VE BECERİKLİ İNSANLARIZ ANNENİNKİNİ SAYMIYORUM BİLE DUALARIMIZ SENİNLE ARAMIZDA OLMANI TEMENNİ EDİYORUM RABBİMDEN UMUT KESİLMEZ KESİNLİKLE SABRET DUA ET YIKILMA HERŞEYİ İSTE RABBİMDEN RABBİM KULUNU GERİ ÇEVİRMEZ BİZLERDE SENİ DUALARIMIZDAN EKSİK ETMEYECEĞİZ LÜTFEN HEP KAL ATAKANININ YANINDA GEREKİRSE BİZLER YOLLARIZ SÜT DİLİMLERİNİ VE SİMİTLERİ SİZ HEP MUTLU OLUN….GÜZEL HABERLERİNİ BEKLEYECEĞİZ GÖRECEKSİN GÜNEŞ DOĞACAK HEPİMİZ İÇİN;)

  11. CANIMSIN YAA KIYAMAM NE SANA NE BALDAN TATLI ATAKANINA LÜTFEN UMUDUNU KESME ÜZÜLME HİÇBİŞEY İÇİN HELEDE O HASTALIK İÇİN YENECEKSİN ONU YENMELİSİN ONUN GİBİ BİR VİCDANSIZAYENİLMEMELİSİN SAKIN SEN BİR ANNESİN YAZINDA DA DEDİĞİN GİBİ KADIN ZAYIFTIR ANNE GÜÇLÜDÜR Kİ BİZ KADINLAR NEKADAR GÜÇLÜ VE BECERİKLİ İNSANLARIZ ANNENİNKİNİ SAYMIYORUM BİLE DUALARIMIZ SENİNLE ARAMIZDA OLMANI TEMENNİ EDİYORUM RABBİMDEN UMUT KESİLMEZ KESİNLİKLE SABRET DUA ET YIKILMA HERŞEYİ İSTE RABBİMDEN RABBİM KULUNU GERİ ÇEVİRMEZ BİZLERDE SENİ DUALARIMIZDAN EKSİK ETMEYECEĞİZ LÜTFEN HEP KAL ATAKANININ YANINDA GEREKİRSE BİZLER YOLLARIZ SÜT DİLİMLERİNİ VE SİMİTLERİ SİZ HEP MUTLU OLUN….GÜZEL HABERLERİNİ BEKLEYECEĞİZ GÖRECEKSİN GÜNEŞ DOĞACAK HEPİMİZ İÇİN;)SENİ ÇOK SEVDİK ❤

  12. şu mübarek Cuma gününde ve her zaman dualarım seninle. zor bir durum bende bir anneyim, çok güçlüsün sakın ümidini kaybetme… mevlam sana inşallah tez zamanda sağlığını geri verir…inşallah oğluşunla daha güzel günlerde birbirinize sarılarak bir ömür geçirirsiniz..

  13. Bugün cuma yazını okuduktan sonra sana bol bol dua ettim..Allah sana önce sabır sonrasında sağlıklı günler yaşamayı nasip etsin..Benim canım kanım dediğim bi insan buna benzer hastalığı yaşama sevinciyle yendi..Asla ona yenik düşmedi sende düşmeyeceksin..!Güçlü olucaksın sevdiklerin için ayakta durucaksın iyi düşünüceksin ben iyi olucam diyeceksin gerisi boş..Ve inanıyorum ki her şey güzel olucak o zaman senin için buna bütün kalbimle inanıyorum zor günler geçicek inşallah Allah’ın izniyle..herşey gönlünce olsun dularım seninle bunu unutma.

  14. Bugün cuma yazını okuduktan sonra sana bol bol dua ettim..Allah sana önce sabır sonrasında sağlıklı günler yaşamayı nasip etsin..Benim canım kanım dediğim bi insan buna benzer hastalığı yaşama sevinciyle yendi..Asla ona yenik düşmedi sende düşmeyeceksin..!Güçlü olucaksın sevdiklerin için ayakta durucaksın iyi düşünüceksin ben iyi olucam diyeceksin gerisi boş..Ve inanıyorum ki her şey güzel olucak o zaman senin için buna bütün kalbimle inanıyorum zor günler geçicek inşallah Allah’ın izniyle..herşey gönlünce olsun dularım seninle bunu unutma.

  15. Gamze her nekadar seni tanımasamda (geçmiş olsun dileklerimi yazmadan önce blog yazılarını okudum) sanki yıllardır seni tanıyormuş gibiyim. Unutma kadın zayıf olabilir anne güçlüdür ve sen de bir annesin güçlüsün, iyileşeceğine dair inancını kaybetme, ailenle sevdiklerinle beraber daha nice güzel günler yaşayacaksın.Biliyorsun ki moral çok önemli lütfen hastalığa inat hayata gülümse..Dualarımız seninle seni seviyoruzz canım…

  16. ♥♥♥♥sevgili gamzecim. atakanin guclu ve guzel annesi,..yazdiklarini okumakta okadr zorlandimki sozlerim yetmez ifade etmeye.:(((gozyaslarima hakim olamadim..canim sakin gucunu kaybetme rabbim sana safi ismiyle sifa nasip etsin.
    seni tanimadan anne olarak butun duygularini seninle paylasiyorum.eminimki iyileseceksin ins.burdan senin bu hastaligi kazandiginida okuyacagim.sana guveniyorum.rabbim seni once evladina ve ailene bagislasin..dualarim seninle..seni seviyoruz canim..♥♥♥♥

  17. Gamzecigim seni hic tanimiyorum ama blogunu gozyaslari icinde sanki cok yakinimin basina gelmis gibi okudum. Benim senin oglundan bir ay buyuk bir oglum var .bende ona hamileyken ITP teshisi kondu, trombositlerimin 3000’e kadar indigi oldu, her hafta gidip ilac alirdim. kemik iligi testi yapildi ve kemik iliginin trombositi urettigini fakat vucudumun bunu imha ettigi ortaya cikti,her hafta degisik ilaclar denediler ama en fazla bir hafta ise yariyordu, ilaci aldiktan sonra trombositler en fazla 50,000e cikiyordu fakat bir hafta gecmeden 7,000-10,000 oluyordu, en sonunda tek denenmeyen dalak ameliyatiydi onu da oldum simdi cok sukur iyiyim. insallah Allah’in izniyle sen de iyi olacaksin, Allah seni yavruna bagislasin. cok insan sana dua ediyor. inancini, umudunu sakin kaybetme. Insallah bugunler de gececek.

  18. Gamze hanım sizi internette kızım okuyup bana tanıttı sizin yanınızda olmak,moral vermek isterdim ama sizi tanımıyorum.Umudunuzu hiç kaybetmeyin.Güçlü olmak zorundasın evladın için.Yeni doğan günün bize neler getireceği hiç belli olmaz.Rabbim sana acil şifalar versin.Unutma ki bi kadın olarak söylüyorum eğer sen ayakta ve güçlü olursan eşin ve evladın daha mutlu olur.Bu hastalıktan bir sürü iyi olan insan var aklından çıkarma.Biliyorum ne kadar zor olduğunu iki yıldır benimde babam bu hastalıkla savaşıyor.Dualarım hep seninle olacak.Allah’a emanet ol.

  19. yıl 2042…
    Atakan 33 ve onun oğlu 3 yaşında olucak
    Ve sen; o micik prensin hayran olduğu süper bir babaanne olucaksın..
    Ben ve birçok kişi buna inanıyor Gamze, nolur sende inan..
    bu olup bitenler, senin varlığından daha düne kadar haberdar olmayan benim şuan sana bunları yazıyor oluşum
    ve seni yıllardır arkadaşımmışsın gibi seviyor oluşum
    eşine duyduğum saygı
    atakana olan sevgim
    bunlar tesadüf olamaz
    Rabbim senin yanında Gamze
    herşey çok güzel olucak 🙂

  20. mrb öncelikle acil şifalar diliyorum durumunuzu bu gün gazeteden okudum öyle haberdar oldum sizin için test yaptırmak istiyorum ama nerede nasıl yapılır bilmiyorum atakanın ömür boyu sizinle olabilmesi için elimden bişey gelirmi bilmiyorum ama en azından kan grubunuzu falan yazsanızda gazetede de göremedim bu bilgiyi msn adresime mail yollarsanız sevinirim kan grubunuz ve izlemem gereken yol hakkında tekrar çok geçmiş olsun acil şifalar
    ediz yılmaz

  21. merhaba gamze öyle şeyler yazmıssın ki okurken kendım oldum bende oglumu bırakıp gttıgımı dusundum ama sonra sana ve kendıme seslendım anneler bebeklerınden ayrı yolculaga cıkamaz en azından bu kadar erken.. sen ben yada baska bır anne olmaz gamze lütfen seninle beraber atan bunca yürek için umutlu ol hemde dogan hergün bir önceki günden daha fazla atakan için bizim için biz çok çok seven anneler için.. çünki atakan başta olmak üzre eşin ailen ve seni bu yolculukta tanımış olan bizler sana sımsıkı tutunduk bırakmak yok düşün bu kadar kökün varken kopman devrılmen mumkun degıl tanışmamış olmamıza ragmen yüreklerımız bir çünki biz hepimiz anneyiz ve bu yolculukta senınleyız…..

  22. GÜÇLÜ OLAN SENSİN GAMZE KARDEŞİM, VE SENİ BEKLEYEN EŞİN, OĞLUN, KOCAMAN YÜREK OLUP SENİN SAĞLIĞINA KAVUŞMANI NİYAZ EDEN BİNLERCE İNSAN VAR ARKANDA. RABBİM ACİL ŞİFALAR VERSİN GÜZEL KARDEŞİM

  23. BİSMİLLAH. BİSMİLLAH HER HAYRIN BAŞIDIR. BİZDE ONUNLA BAŞLAYALIM. Canım kardeşim gözyaşlarım ile birlikte kelimelerde düğümlendi boğazımda, söyleyecek yazacak okadar çok şey varki, bütün yazılarını ve sana gelen yorumları okuyorum. inşallah sende benim bu yazımı okursun. Bak canım kardeşim biliyorum çok zor bir sınavdan geçiyorsun. İnşallah RABBİMİN izni ile bunuda geçeceksin. derdi veren RABBİM dermanınıda verecektir. Hem RABBİM sevdiği kuluna dert verirmiş yeterki sabret, şükret.RABBİM kulunu güzel bir mertebeye çıkarmak isterse ona hastalık ve çeşitli musibetler verirmiş. İnşallah sen ve ailen sabredip şükrederek güzel mertebelere yükseleceksiniz.inşallah. Yeterki ümitsizliğe düşme çünki ümitsizlik yeistir. Hem RABBİM bir kulunu severse onu herkese sevdirirmiş. ELHAMDÜLİLLÂH görüyorumki seninde sevenin çok çok fazla. Canım kardeşim *YATAĞA UZANDIĞINDA FÂTİHA’YI VE İHLÂS SÛRESİNİ OKURSAN,HER TEHLİKEDEN EMİN OLURSUN.* diyor(HZ.MUHAMMED). İnşallah sende bu duaları okuyarak bütün sevdiklerininde duaları ile bu hastalıktan kurtulacağına önce ALLAH’ın izni ile emin ol inşallah. Ve birde şu dua çok önemli. LÂ İLAHE İLLA ENTÊ SÜBHANEKE, İNNÎ KÜNTÜ MİNEZZALİMİN. Bu dua HZ. Yunus aleyhisselamın balığın karnında iken RABBİM’in kendisini o sıkıntıdan kurtarması için ettiği çok önemli bir dua. Bende Allah için seni seviyorum canım kardeşim. RABBİM hayırlısı ile sana ve bütün hastalarımıza acil şifalar versin sevdiklerinize bağışlasın. RABBİM YÂR VE YARDIMCINIZ OLSUN . ÂMİN ÂMİN ÂMİNNNNN…..

Bir Cevap Yazın

