Tanımasalarda dualarıyla yanımda olan güzel insanlara

Standard

Hepinize içten gönülden desteğiniz için çok teşekkürler. Bana vakit ayırıp yazılarımı okuyan hatta mesaj atıp yorum yaparak destek veren güzel gönüllü insanlardan allah razı olsun. Tüm NURTURİA ailesine binlerce teşekkürler. 2000 kişinin üstündeki tüm destekçilere, blog sayfasının site istasistik kısmını görünce şok oldum yalan değil, yanımdasınız hissediyorum. Sevgiyle kalın en önemlisi sağlıkla kalın. Dualarınız yanımda biliyorum. Bu hastalık inşallah başlamaz tekrar etmez. Evladım için rabbim yalvarırım.  Ama çok korkuyorum bu korku benim tüm gücümü aldı.

Yine de bir pirinç tanesi kadar da olsa umudum var. Yaşarım belki umudunu taşıyorum.

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

39 responses »

  1. Gamzecim ben ve bakıcımız birer Yasin okuduk, Allah kabul etsin inşallah, Allah tez zamanda şifa versin inşallah, daha okuyan olduğunda buraya yazarım.

  2. Allah’ım seni önce yavruna sonra sevenlerine bağışlasın dualarımız seninle… Umudunu sakın yitirme her zaman bi ışık vardır Rabb’im dualarımızı kabul etsin

  3. Allah yardımcın olsun, her vakit dualarımdasın.. Allah seni evladına bağışlayacak, biliyorum. Dİk dimdik dur, bizler yanındayız.. YAlnız değilsin Gamze.. değilsin.. olamazsın…..

    Çorap Ailesi…..

  4. Umudumuzu yitirmeyelim, hepimiz yanındayız. Dualarımız seninle. Elimizden ne geliyorsa yapmaya hazırız. Lütfen iyi olmaya çalış, Allahın izniyle bugünleri de aşacaksın.

  5. Allahtan şifa diliyorum,duyduğum andan itiberen sana dualar ediyorum,güzel haberlerini bekliyourm

  6. Gamzecim tekrar geçmiş olsun canım, dualarımız seninle, 5 yakınım daha Yasin okudu senin için. Daha okuyan olursa buradan paylaşacağım.

  7. sevgili gamze bu hastaligin en büyük ilaci moral. Sen güclü olacaksinki bu illet senden korkacak. O güzel yüzün hic solmasin allah seni evladindan ayirmasin. Dualarimiz seninle.

  8. ama böyle ümitsiz olmayın ne olur ,rabbim sizi yavrunuza bağışlayacak inşallah dualar ediyoruz sizin için boşa çıkmayacak..

  9. Canım benim her şey güzel olacak, Nurti olarak aramızda kara verdik iyi haberini aldığımız gün hep beraber eğleneceğiz. Dualarımdasın.

  10. Ben yazilarinizi bugun okudum ben cok inaniorum iyileseceksiniz hatta o kislik kabani ben alicam:) gamze bunlar gecicek dualarla olacak

  11. gamzecım adasım ınan bana 2 gundur buyuk bır tıtızlıkle takıp edıyorum durumunu ve her an dua edıyorum sen ve tum sıfa bekleyen hastalar ıcın.ama sunu bılkı bende daha 1 ay once 9 aydır savas verdıgım meme kanserını yendım ve yıkılmadım ayaktayım benımde aynen atakan gıbı nur topu gubu yakısıklı bır oglusum var once onun ve sonra tum sevenlerım sevdıklerım ıcın moralımı gucumu hep yuksek tuttum hep dık durdum bu hastalıga karsı ve hep su sozu soyledım”hastalık güçlü insanları sevmez”
    o yuzden lutfen once dunyalar tatlısı oglusun sonra senı sevenler ve dua edenler ıcın guclu ol umudunu hıc yıtırme ve bu bır ruyaydı farzet dıyerek don mutlu haberlerle aramıza ne olur….

  12. Dualarımız ve kalbimiz seninle güzel anne… iyi olacaksın hem de çok iyi, savaşmaya devam, azıcık dayan ve güçlü ol! Olur mu?

  13. Sevgili Gamze sen çok güçlü bir annesin lütfen moralini çok yüksek tut.dualarımız seninle canım.Yüce rabbim yar ve yardımcın olsun.seni oğluşuna bağışlasın…

  14. Bugün cuma ve namaz saati dualarımda yer alacaksınız Allah şifanızı tez zamanda versin inş. Öpüyor kucaklıyorum sizi

  15. Allah seni evladına bağışlasın inşallah, onu sağlıklı bir şekilde güle güle büyüt. Bunlar geçici bir süre, en yakın zamanda sağlıklı günlerine kavuşacak ve yavrunla en güzel zamanlarını geçireceksin…

  16. hastalığınız tam olarak ne bilmiyorum, yazılarınızın tümünü okuyamadım ama size söylemek istediğim çokkkkkkkkkkk önemli birşey var. internetten aidin salihi ve “gerçek tıp yitik şifanın izinde” kitabını araştırın. kanser hastalarının % 95 inin iyileştiği belirtiliyor. açlıklarla vücudun kanser hücrelerini yemesine ve vücudun kendi kendini iyileştirmesine yönelik bir tedavi yöntemi. denemekle birşey kaybetmezsiniz. lütfen aidin salih hanıma muayene olun. bende bir anneyim ve yazınızı gözyaşlarıyla okudum. lütfen çocuklarınız için deneyin, birşey kaybetmezsiniz. ben kendi yavrularımın tüm hastalıklarınıu bu kitaba göre ilaçsız kendim tedavi ediyorum ve inanın çokkk faydasını görüyorum aidin hanımın birçok hastasıyla tanıştım. inanın dua edeceksiniz bana. randevu için şu numaradan yardımcı olurlar size: 0212 533 2858 “http://www.sadehayat.org/?page_id=3”. geçmiş olsun. Rabbim yar ve yardımcınız olsun.

  17. öncelikle ne yazacağımı bilemiyorum ama şunu cok iyi biliyorum ki rabbimden umut kesilmez sana örnek vermek istiyorum benim dört yaşında kızım beyin tümöründen ameliyat oldu ve ameliyata girer ken doktorumuz masadan cıkma ihtimalini yüzde bir bile vermiyordu ama şimdi kızım yedi yaşında bu yıl okula başladı tamam cok zor günler gecirdik ama sabrettik o illeti yeneceğimize inandık dualar ve rabbimin izniyle başardık lütfen sende yavrun ve seni sevenlerin icin en iyisini düşün herşey cok güzel olucak muralini yüksek tut dualarımız seninle allah yar ve yardımcın olsun.

  18. Sevgili Gamze, bugün kızım tarafından gönderilen, seni anlatan maille derinden sarsıldım, bütün gün sayfandaydım ve inan çalışamadım. Güzel Allahım sana acil şifalar versin, sevdiklerine, sevenlerine bağışlasın, bütün dualarımız seninle, yürekten diliyorum ki bugün mübarek gün Cuma senin için dua edeceğim ve tabii elimizden ne geliyorsa yapmaya çalışacağız, kan gurubumuz uyuyor, umarım iliklerimiz de uyar, yarın kızım ve bazı arkadaşları ile Çapa Tıp Fak. gidip ilik bankasına kan vereceğiz, inşallah sana uyar aramızdan birinin iliği, sana yardımcı olabilmeyi o kadar çok istiyorum ki, canımm:) öncelikle moralini çok yüksek tutman gerekiyor, anladığım kadarıyla eşinle çocuğunla çok mutlu bir hayatın var, onlar da yanındalar, elbette bütün ailende yanında ve inanki bizlerde senin yanındayız, çok zor olduğunu tahmin edebiliyorum, ancak yardım almanı öneririm. birde bir kitap önereceğim, Dale Carnegie’nin üzüntüyü bırak yaşamaya bak diye bir kitabı, alıp okumanın sana çok faydası olacağını umut ediyorum. seni sevgiyle kucaklıyorum. lütfen umutlarını yitirme, Atakan’ın için Emrah’ın için güzel Gamze için…

  19. Sevgili Gamze ,
    Yaşadığın şeyler çok zor . Ama içsel olarak bu illeti yeneceğine inan lütfen. Olması gereken her şeyi adım adım, basamak basamak dile . İnan, inan, inan. Bu hastalığı yenmeyi çok istiyorken inancını sakın kırma. Tabağındaki sevmediğin şeyleri nasıl çatalla ayırıp tabağın kenarına atıyorsan , aklına olumsuz sonuçlar düşünceler gelince de aynısını yap, hemen olumlu güzel birşey düşün, Atakan ‘ını düşün , tebessüm yüzüne hemen yerleşecektir, gülümse ve at kafandan olumsuzlukları. Kabul ediyorum ilk başlarda yazdığım kadar kolay olmuyor bu endişelerden arınmak ama dene lütfen, İstemen ve inanmakla dualarımız da birleşince herşey güzel olacak. Çok inanıyorum böyle olacağına, sen de inan lütfen. Biz abimin hastalığını böyle düşünerek yendik , ki son aşama, vedalaşın demişlerdi. Çok şükür yedi yıldır sağlıklı ve bizimle güzel bir ömür geçiriyor.
    Ailenle sağlıklı geçireceğin güzel bir ömrün olacak .
    Dualarım seninle ve ailenle .
    Sevgiler
    Hasene

  20. yazılarınızdan cok etkılendım allah sızı o guzel ve mutlu yuvanıza bağıslasın sözün bittiği yer bu olsa gerek duygularımı ıfade edecek kelıme bulamıyorum allah yardımcın olsun bir an önce şifanı bul inşallah

  21. Sizi hiç tanımıyorum tesadüf olarak gördüm. ama kanser hastalığını yakından tanıyan biriyim. anneannem akciğer kanserinden vefat etmiş ve annemde Malign Melanom yani ben kanseri ve metastaz yapma ihtimali yani yayılma ihtimali çok fazla. ben 13 yaşımdayken annem kanser olduğunu öğrendi hemde 4 evre olan kanserin 3.evresindeydi. doktorlar umut vermiyordu. ayak parmağındaki tümör alındı yani parmak kesildi bacağındaki lenf bezleri alındı. kemoterapi gördü. annem hep güldü hem eğlendiği şeyleri yaptı kanser beni yenemez zayıf olup kanserin beni yenmesine izin veremem dedi. şuan 18 yaşındayım ve annem kontrole gittiğinde profesörler inanamadı yaşaman mucize dediler. ve o zamanlar güya herkes beni düşünüp yüzüme gülmeye çabalıyorlardı. inanın 1 aylık bebek bile annesi babası huzursuzsa o da huzursuz olun siz oğlunuzun yüzüne gülmek için çabalamak yerine onla her dakikanın tadını çıkartıp gerçekten mutlu olun bu ona daha iyi gelecektir.

  22. Îlk önce bir anne olarak allahtan size acil şifalar vermesi icin dua ettiğimi bilmenizi istiyorum ve en kısa zamanda sağlıkli bir şekilde evladiniza,eşinize ve sevdiklerinize kavusmanizi diliyorum..okuduklarimdan sizin güçlü,dirayetli ,aklına koyduğu şeyi yapan savaşci bir anne olduğunuzu anladım.eminim Bu savaştan da galip çıkan siz olacaksınız,evladınıza sizi seven eşinize tekrar sağlıklı bir şekilde kavusacaksiniz.Unutmayın ne kadar pozitif düşünurseniz etrafınıza güzel enerji toplarsiniz Bu da hastalıklarin bir numaralı düşmanidir.Tekrardan acil sifalar diliyorum..

    • Güzel Gamze,sen suna gönülden İnan ki Allah in izniyle bu hastalığı yenip,mis kokulu yavrunu doya doya koklayacaksin.ne olur savaş,umudunu sakın ama sakın yitirme.dualarımız ve kalbimiz seninle.

  23. gamzecim, inanıyorum ki bizim dualarımız, senin kalbinin güzelliği ve Allah’ın da istemesiyle hastalığını sağ salim atlatacaksın. yine Atakan’ınla kardanadam yapıp, eşinle mutlu bir yaşam süreceksin. Allah yar ve yardımcın olsun, bütün dualarımız seninle.

  24. Sizi tanımıyorum ama sizin için dua edeceğim ALLAH sizi eşinizden ve oğlunuzdan ayırmasın. Sağlıkla kalın

  25. BİR GÜN GAZETEDE İLGİNÇ BİR HABER DİKKATİMİ ÇOK ÇEKMİŞTİ O ZAMAN ANNE OLMADIĞIM İÇİN ÇOK TA GERÇEK GELMEMİŞTİ…ANNE KAMYON ALTINDA KALAN OĞLUNU KAMYONUN ALTINDAN ÇIKARTMAK İÇİN KAMYONU KALDIRMIŞTI …HAYAT PEK ÇOK MUCİZELERLE DOLU..İNANIYORUM Kİ SEN DE ANNE OLARAK BU HASTALIĞI VÜCÜDUNDAN KAMYONU KALDIRIP ATAR GİBİ ATACAKSIN..İNANCINI KAYBETME ÇÜNKÜ MUCİZE ZATEN YANINDA NEFES ALIP VEREN MİNİCİK BİR KALP

  26. herşey çok güzel olacak inanın buna şu anda çok büyük bir topluluk .insan seli buna inanıyor ve sizin için dua ediyoruz kanlarımızı veriyoruz rabbim sesimizi ,sesinizi çoktan duydu rabbim şifa verecek atakan a annesini tekrar hediye edecek sizde inanın kendinizi bırakmayın sizin yanınızdayız ve ben 4 yaşında bir erkek annesi olarak inanıyorum ağlamak yok dualarımızı rabbim kabul eder inşALLAH…EDECEKTE İNANIN…

  27. Allahım inşallah acil şifalar versin.Bu durumda sözler yetersiz geliyor ne söyleyeceğimi bilemiyorum.Sadece sizi anlıyorum ve dualarım sizinle.

  28. canımmbende anneyım oglumuz aynı yasta rabbım hıc bır evladı annesız bırakmasınnn cok zor bı durum amaaa yeneceksınn ınsallah sakın moralını bozma yanındayızzz dualarımızlaaa allahım yar ve yardımcınız olsunnn inşallah en yakın zamnada uygunnn ilik bulunur

  29. Gamzeciğim seni tanımıyorum daha önce tanımayı çok isterdim gülmek çok yakışıyor sana ve inanki bundan sonra daha çok güleceksin arkandayız arkadaşlarla yasin okumasına başlıyoruz sen sabırlı ol oğluşuna kavuşucaksın en yakın zamanda seninleyiz seni çok seviyoruz allah seni atakanına bağışlasın

  30. Kurban olduğum Allah ım sana ve senin gibi olanlara şifa versin,dermanın ondadır Gamze,inançla ve bol bol moralle inşallah bu hastalığı yeneceksin. Yavruna ve sevdiklerine kavuşacaksın, 100 lerce kan veren var,ülkenin her yanından gönüllüler yardım etmek istiyor, bu sana olduğu gibi, başkalarınada umut ışığı olucak…Senin sayende verilen kanlar, başkalarına da umut oldu ve hepsinin dualarıyla kurtulacaksın bu illetten,umudunu asla kaybetme, dualarım seninle…

  31. mrb yasemin bndurumunuzu bugun ogrendim yazdiklarinizdan cok etkilendim bnde 21 yasinda bir anneyim dualarim seninle allah sizi o guzel oglunuza bagislasin

Bir Cevap Yazın

