Kadın zayıftır, Ana güçlüdür

Standard

Güzel gönüllü bir kişiden gelen bii yorum var. Mesajında aynen böyle yazmış KADIN ZAYIFTIR, ANNE GÜÇLÜDÜR… Ne kadar doğru bir laf. Bende kendimi bu hastalığa ilk yakalandığımda böyle hissediyordum. Ben bir anneyim olamaz bu diyerek hep savaştım o kadar ağır tedaviden sağlam çıkmak, ölümün yanından geçip çıkmak hiç ama hiç kolay değildi. Başardık önce ALLAH’ımın sayesinde, yapılan dualar sayesinde, oğlum sayesinde, sevdiklerim sayesinde kalktım ayağa, o hastanedeki günlerden zor günlerden sıyrılıp ALLAH’ın izniyle döndüm Atakan’ımın yanına yuvama dönmüştüm. Herşey iyiydi çok güzeldi derken kan değerimdeki bu sürekli düşüş beni gittikçe ölüm gerçeğiyle tekrar tanıştırdı. Hoş hiçbirimizin hiçbir zaman aklından çıkmaması gereken bir gerçek aslında. Ama hayat telaşında bu gerçek sanırım unutturuyor kendini bize.

Bu güzel insanın dediği gibi kadın ZAYIFTIR, anne GÜÇLÜDÜR. 

Yapabilene tabii 😦

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

20 responses »

  1. 2 gün önce gördüm bloğunuzu ve arkanızda olan dua kervanına ben de katıldım..
    Blog harika , ama asıl harika olan sizsiziniz .. Gerçekten harika bir annesiniz.. Allah’ın izniyle bunu da atlatacaksınız.. O güzel gamzeleriniz hep çıksın gülümsemenizle 🙂

  2. Merhaba,
    Blogunuzdan Nihal hanimin Nurturia da yazdigi yorum ile haberim oldu… o gunden beri ne zaman dua etsem sizin ve yavrunuz icin de dua ediyorum, bir oglum var 27 aylik, onu severken , sukrederken aklima geliyorsunuz yine dua ediyorum , Allah sizi yavrunuzun hayat veren kokusundan ayirmasin , sizi once ona, sonra tum ailenize bagislasin… 1 ay kadar once baska bir annenin blogunda yavrusu icin yaptigi buyuk mucadeleyi okudum tam 2 yil boyunca… sanki her yasadigini icimde yasadim, annemin dedigi gibi; ‘ anne olunca anladim’…
    Lutfen guclu durun, meleginiz icin; sizi sevenler icin…soylemek bile cok zor…
    Konu ne olursa olsun bir destege ihtiyac duyarsaniz , seve seve yaninizda olmak isterim…
    Iletisim bilgilerim asagidadir;
    Esra Fazlioglu Kovar
    0533 277 2990

  3. Size dua ediyorum ve sizi buyuk bir samimiyetle kucaklamak istiyorum. Bu yaşadıklarınız hastane süreçleri bana o kadar tandık ki., ben annemde yasadım çok yakın zaman önce tüm bunları ama o şanssızdı umut yoktu… Sız sanslısınız umut var ve en önemlisi gücünüze güç katacak küçücük dünya tatlısı bir evladınız var. Bir anne için evlattan öte nasıl bir sevgi olabilir ki? Bu sevgi ve bunca dua size şifa olacak. Yalnız şunu bilin, hiç bilmediğiniz bir yerde hiç tanımadığınız biri var ve sizinle beraber gözyaşı döküyor ve size dualar ediyor. Sevgiler ve acil şifalar inşallah.

  4. Yazinizi bir arkadasim facebookta paylasti, ordan gordum okudum bende paylastim.
    Sizleri tanimam ama gulen yuzunuzden ne kadar sicak ve samimi oldugunuz belli. Allah sevdigi kullariyla ugrasir kendini hatirlatirmis surekli, Ben ve benim gibi tanimayan binlerce kisi sizin icin Allaha sifa duasinda bulunuyor. Insallah rabbim derdi veren devasinida verir diyoruz ve dualarimiz sizinle diyorum. Guzel haberleriniz bekliyoruz. Ne guzel yazmissiniz. Ama yuzunuz asilmis olmadi. Gulen yuzunuz olsun orda evet Kadin narindir zayiftir ama ANNE gucludur, Anne olmak basli basina gucluluk demektir. Bu kadar cabuk pes etmek yok Allahin izniyle gerekli tedaviler ve edilen dualar karsiliksiz kalmaz.

  5. canım benım bu yazıları okudukca içim sızladı ama yapılan yorumları gördükçe öylesine bir coşku ve huzur kapladı ki içimi çünkü herkes dua edıyor herkes destek oluyor bunlar sana güç versin arkadaşım ve benim içim o kadar rahat ki herşey güzel cıkacak Allahımın izniyle her zaman yanındayım arkadaşım yer gök dua üstüne kurulmuş bu dualarda seni güçlü kılacağına eminim atakanın yanında telle konusmak istemediğin için arayamıyorum cok da haklısın o yüzden yanlış anlama aklım da kalbımde sende seni çok seviyorum gör bak bu kalıcı değil gecici salı günü de sonuc güzel olacak Allahımın izniyle yeter ki kendini bırakma bu mücadeleci ruhundan vazgeçme canım arkadaşım

  6. Güzel anne, tatlı anne… Ne olur, sevdiklerin için, kendin için sıkı sıkı tutun bu hayata, sen sımsıkı tutun ki, bizlerin de duaları sana yardımcı olsun olur mu…
    Çevrendeki sevdiklerinden başka bak buralarda seni seven ne çok insan var…
    Allah yardımcın olsun, sana kuvvet versin, o gülen yüzünü hiç soldurmasın…
    Dilerim çok kısa bir zamanda o güzel yüzün gene güler…

  7. Merhaba güzel anne bugün haberim oldu blogundan. Öncelikle hissettiklerini anlıyorum,kaygılarını,hüznünü ama yukarıdaki laf çerçevelik, “annelik yenilgi barındırmaz içerisinde”.Yıllar önce şimdi 11 yaşında olan kadayıfımla ilgili sıkıntılı dönemler geçirdiğimde birgün bir yer okuduğum bir cümle bana hep yoldaş oldu; yeryüzünün en savaşcı canlısı annelermiş biliyor musun? İster kaplan ol ister tavşan ister se iki ayaklı bir insan anneyse insan savaşmalı herşeyle. Akıl vermek değil yanlış anlama ama moral herşey bunu unutma umudun vücüt kimyasını bile etkilediğini herşeyi biranda değiştirebileceğini unutma yakışıklı oğlunu ve seni öperim, dualarım seninle. http://www.kaymaklikadayif.blogspot.com
    sevgilerimle
    kaymaklı kadayıf anası sinem

  8. kardeşim ,facete 2010 ekim anneleri olarak durumdan haberdar olduk,selatı tefriciye okuyoruz 4444 tane ,ben bu akşam 100 tane okudum,dahada okurum,allah seninle olsun,biz hep yanındayız.

  9. Ben facebookta arkadaslarimin paylasmasi sonucu gordum. Cok uzuldum. Okurken gozlerim doldu. Olum aslinda hepimizin gercegi. Hepimiz bunu yasayacagiz. Ya erken ya gec… Dualarimiz sizinle.

  10. Rabbim yardımcınız olsun, inşallah en kısa zamanda sağlığınıza kavuşursunuz,, Rabbim sizi evladınıza bağışlasın, dualarım sizinle…

  11. SEvgili kardes,

    Olumlu dusunmenin nelere kadir olacagina inanmalisin. Oglun sana guc versin, hasta degilmissin gibi dusun, iyilesmek hemen kapinin arkasindaymis gibi dusun. Ben iyilesicem degil iyilesiyorum, iyilestim de. Evin her yerine, oglunun yataginin basina, banyo aynasina, tuvalet kapisinin arkasina, elbise dilabina, tavana ben iyi oluyorum de. Oglunun okula basladigi gunu, mezuniyetini, evkendigini gozunun onune getir, onunla ilgili planlar yap. Allaha inan ve guven, hergun ve hergun olumlu dusun,. Ya oyle olursa boyle olursa deme. Olacak istedigim gibi olacak de. Bu kadar insnain duasi bisa cikmayacaktir. Inan, sadece inan. Sevgiler
    Ipek

  12. Allah yardımcın olsun, sabır versin sana ve sen de ne olursun psikolojini sağlam tutmaya çalış. Demesi kolay yapması zor tabi ki ama insan bazen zorladıkça kendi düşüncelerinin yönünü tamamen değiştirebiliyor ve psikolojinin insan bedenine olan etkisi tartışılamayacak derecede gerçek ve kuvvetli…Sen çok güçlü bir kadınsın, bu çok belli sözlerinden… İnan… Başaracağına atlatacağına kurtulacağına bu hastalıktan inan lütfen.. İnan ki bütün bedenin buna inansın… Tüm hücrelerin o bilinci alsın…Yürekten inan ki bedenin bu inanca göre hareket etsin, atsın o illeti üstünden… Dualarım seninle…

  13. içimi cızzz etti ilk yazınn..ama başarıcagına inanıyorum bennn evet anne güclüdür bende anneyim mucizelere inan bir anneee farkındamısın tüm annelerin kalbi senle olduu artııkkk..ne olur bir an bile ümitsizliğe kapılmaaa arkadaşımm….sadece inan herşey cok güzel olacakkk

  14. Atakan’in annesi merhaba
    Simdi nasilsin?
    Atakan nasil?
    Duslarim seninle ben mucizelere inanirim
    Oglun icin guclu ol

  15. oğlunuz yokken yapmadıklarınızı ve var olduktan sonra neler yapabildiklerinizi düşünün..ben ne zaman yorulsam üzülsem ve hepimiz etten kemikteniz ne zaman isyan etmeye kalksam agzımı sımsıkı kapatıyorum ve düşünüyorumm.. oğlumdan önce bu gece hiç uyuyamadım dediğimde alttarafı bikaçkere sağdansola soldansağa dönmüş oluyordum ,çok yoruldum dediğimde işte yorulup evde uzanmış oluyordum, çok zor dediğimde daha kolay pes ediyordum,hiçk imseyi izlerken içim bu kadar cız etmiyor,yapılması gereken hiçbirşey onun için yapılmas gerekenler kadar mutlak olmuyordu .. şimdi çok seviyorum demenin,Allah’ın yarattığı bir başka kulu çok sevmenin tam karşılığı evlat ne ana ne baba ne yar..sevmek eşittir evlatmış.. Onu sevdiğiniz için onu sizin sevginizden mahrum bırakmamak için savaşın..söylemesi yazması kolay yapması çok zor olmalı..ama Allah bunun dermanını vermiş sabır ve dayanma gücü size kalan kısım..Allah size şifa,evladınıza anne babasıyla hayırlı uzun ömürler versin..bugece ve aklıma geldikçe dualarımdasın.z

  16. Merhaba Gamze Hanım bugün tesadüfen hikayenizi gördüm yazdıklarınızı okudum.İnşallah bir an evvel sağlığınıza kavuşursunuz.Bizde yavrunuzla geçirdiğiniz güzel anıları okuruz burdan Atakanla ve eşiniz ile mutlu bir ömür geçirmeniz dileğiyle…Rabbim yar ve yardımcınız olsun o güzel yüzünüzden gamzeleriniz hiç eksik olmasın….

  17. gamzecim canım benimm güzel annecikk dünyadaki en tatlı oğluşun annesi…canım benim nolursun üzülme bak yemin ederim saat sabahın 5 i ben daha gözümü senin yazılarından alamıyorum okuyorum sıkıyorum dişimi aglamıcam diyorum ama ne mümkün 😦 bende anneyim senin gibi senin yerine koyuyorum kendimii ben de aynı yazdıklarını yapıorum acaba diorum bazen kendime bana bişi olsa kızım napar melegim bensiz napar insan anne olunca dahada korkuyor ölümden yoksa elbet gözün birşeyi görmüyor ama sen güçlü olucaksın o güzel bebegin için güzel yürekli ailen eşin için nolursun gamzeee ben elimden geldigince herkese yayıyorym herkese ulaştırıorum senin haberlerini ve bende elimden geleni yapıcam emin ol.. bu hastalıktır hayatta ne olucam demeli insan ne oldum değil…kimin ne olcagı asla belli değil gamzecim sen ALLAHA dua et bizim sana hep ettigimiz gibi oğlunu düşün güzel günleri düşün önümüz yaz onunla yaptıgın güzel aktiviteleri düşün denize girceksin onunla daha çok yakışıklı maşallah annesi 🙂 bitanemm ne zaman istersen yanındayız keşke ah keşke izmirde olaydım yanına koşmak istiyorum camdan el sallamanı çok isterdim bizede gamzeli güzel annecimiz bizim sen merak etme biz seni atakanına en kısa zamanda kavuşturucaz annesini güzel annesini çok özlemeden gidiceksin ALLAHIN İZNİYLE bitanem…öpüyorum o güzel güleryüüzünden..ALLAH ŞİFA VERSİN EN KISA ZAMANDA CANIMM kendine dikkat et sadece başka asla birşey düşünme birde inşallah yaşayacagın güzel günleri…

Bir Cevap Yazın

