GÜÇLÜ BİR BABANIN YAZISI

Standard

BU YAZI GÖZÜ YAŞLI AMA UMUDUNU KAYBETMEMİŞ GÜÇLÜ BİR BABANIN YAZISI, SEVDİĞİMİN SAYFASINA YAZDIĞIM İLK YAZI. SEN ÖYLE BİR ANNESİN Kİ ŞU ANDA BİLE YAVRUSUNU DÜŞÜNÜP BENİM ATAKANIN YANINDA OLMAMI İSTEYEN HER DERDİN ALTINDAN KALKABİLECEK BİR YÜREĞE SAHİP BİR ANNESİN. AMA UMUTMA BANA VE OĞLUMUZA BİR SÖZ VERDİN GİTTİĞİN KURSTA DERSİNE ÇOK ÇALIŞIP BÜTÜN SINAVLARDAN GEÇEREK, EN KISA ZAMANDA YANIMIZA GELECEKSİN.

SANA ANLATDIĞIM O HİKAYE VE AVUCUNA VERDİĞİMİZ O ÖPÜCÜKLER BİR VEDA DEĞİL, BİR BAŞLANGIÇ; YENİDEN SAVAŞMAYA BAŞLADIĞIMIZ BU YOLCULUKTA SENİN EVLADINI VE SENİ DÜNYALAR KADAR SEVEN KOCANIN YOKLUĞUNU HİSSETMEMEN, BAZEN KONUŞMAYA BİLE TAKATİN OLMADIĞI DURUMDA BİZİ AVUCUNDA HİSSETMEN VE HİÇ BİR ZAMAN VAZGEÇMEMEN İÇİNDİ.

BEN BU SAVAŞTAN HİÇ VAZGEÇMEDİM NE OLURSA OLSUN VAZGEÇMİYECEĞİM. NE YAPMAM GEREKİRSE KANIMIN SON DAMLASINA KADAR HİÇ VAZGEÇMİYECEĞİM. NE OLUR SENDE VAZGEÇME VE YERDİĞİN SÖZÜ TUT.

ŞİMDİ BU YAZIYI OKUYAN HERKESE, BİZE DESTEK VEREN ONLARCA, YÜZLERCE BELKİ BİNLERCE GÜZEL İNSANIN, NE YAPABİLİRİZ SORUSUNA BİR YANIT:

SÜREÇ ÖNCELİKLE ÇOK GÜVENDİĞİMİZ DOKTORLARIMIZIN BAŞARILI BİR ŞEKİLDE KEMOTERAPİ TEDAVİMİZİ YAPMASI VE GAMZENİN VÜCUDUNUN İLK TEDAVİDE OLDUĞU GİBİ TEDAVİYE CEVAP VERMESİ GEREKİYOR.

SONRA BİZİM UYGUN İLİĞİ BULMAMIZ GEREKİYOR.

UYGUN İLİK, İLK OLARAK AKRABALARIMIZA BAKILACAK. MALİYETİ YÜKSEK BİR TEST OLDUĞU İÇİN SAĞLIK GÜVENCEMİZİN VE BİZİM KARŞILAYABİLECEĞİMİZ KADAR AKRABAMIZIN  DOKUZ EYLÜL TIP FAKÜLTESİNDE DOKU TİPİ TARAMASINI YAPTIRACAĞIZ.

AYNI ZAMANDA TÜRKİYEDE İKİ ADET OLAN İLİK BANKASINA TARAMA İÇİN BAŞVURUMUZU YAPTIK. SÜREÇ PERŞEMBE GÜNÜ YAPILACAK KONSEYDEN SONRA BAŞLAYACAK.

TÜRKİYEDE BULUNAMASSA YURTDIŞININDA BULMAYA ÇALIŞICAZ ŞİMDİDEN YURT DIŞI MERKEZLERİ ARAŞTIRAN İNSANLAR VAR. EĞER BU TÜR YERLERDE ÇALIŞAN TANIDIĞINIZ İNSANLAR VARSA BİZE BU KONUDA TARAMA YAPMAK VEYA BAŞVURU İÇİN YOL GÖSTERİRLERSE ÇOK SEVİNİRİZ.

BEN BURADA GAMZENİN DOKU TİPİNİDE SİZLE PAYLAŞICAM, BELKİ DAHA ÖNCEDEN ELİNDE KENDİ DOKU TİPİ HAKKINDA BİLGİSİ OLAN VARSA BİR ÜMİT, TUTARSA VE BİZE YARDIMCI OLMAK İSTERSE LÜTFEN BİZİMLE İRTİBATA GEÇSİN.

GAMZE NİN DOKU TİPİ:

HLA-ABC SINIF I : A*03, A*30, B*08, B*08 CW*07, CW*07

HLA-DQ,,DR SINIF II: DRB1*0301, DRB*0301, DRB3, DRB3, DQB1*0201, DQB1*0201

 

GAMZE İÇİN BAŞKA NE YAPILABİLİR, İLİK DONÖRÜ OLABİLİRSİNİZ. NASIL:

TÜRKİYEDEKİ SAYISI İKİ OLAN BİRİSİ İSTANBUL ÇAPA TIP FAKÜLTESİ KEMİK İLİĞİ BANKASINA VEYA ANKARA İBNİ SİNA HASTANESİ İLİK BANKASI HİÇ ÜCRET ÖDEMEDEN BEN DONÖR OLMAK İSTİYORUM DİYEREK 10 DAKİKALIK BİR BASİT KAN ALINMASI SONUCU SADECE BİZE DEĞİL BU İLİĞE İHTİYACI OLAN TÜM İNSANLARA YARDIMCI OLABİLİRSİNİZ. İLEYİŞ BÖYLE DEVAM EDİYOR BENCEDE DOĞRUSU.

BU GÜN ÇAPA İLİK BANKASIYLA YAPTIĞIM GÖRÜŞMEDE DONÖR SAYILARININ 27000 OLDUĞUNU SÖYLEDİLER, TÜRKİYE GİBİ BİR ÜLKE İÇİN DOKU TİPİ TUTMA İHTİMALİNE GÖRE ÇOK AMA ÇOK DÜŞÜK BİR RAKAM. BU SAYIYI BELKİ SİZLERLE 100 BİNLER MİLYONLAR YAPABİLİRİZ TÜM İHTİYACI OLANLAR İÇİN.

DONÖR OLMAK İÇİN İLLA BURALARA DEĞİL BU BANKALARA DESTEK VEREN ÜNİVERSİTELER KONYA MERAM, KAYSERİ ERCİYES, ANTALYA AKDENİZ, İZMİR EGE TIP FAKÜLTESİNE BAŞVURABİLİRSİNİZ.

BEN DONÖR OLMAK İSTEMİYORUM AMA KAN VERİRİM DERSENİZ DOKUZ EYLÜL ÜNİ. KAN MERKEZİNE HEMATOLOJİ SERVİSİ HASTASI 559189 HASTA NUMARALI GAMZE AKBAŞ İÇİN KAN BAĞIŞINDA BULUNABİLİRSİNİZ. BUNUN İÇİNDE SİZDEN HİÇ BİR ÜCRET ALINMAYACAK VE KAN GRUBUNUZUN AYNI OLMASIDA GEREKMİYOR, HEPSİ KAN BANKASINA KOYULUYOR BİZİM İÇİN BAĞIŞ SAYISI FAZLA OLUNCA KAN İHTİYAÇLARIMIZ ANINDA KARŞILANIYOR.

VE YÜKSEK MERCİİDEKİ İNSANLAR, SADECE BİZİM İÇİN DEĞİL TÜM TÜRKİYE İÇİN SAĞLIK BAKANLIĞININ BU KONUYA DAHA FAZLA EĞİLİP İLİK BANKALARININ VE DONÖR SAYILARININ ARTTILIRMASI İÇİN GİRİŞİMDE BULUNABİLİR. ÇÜNKÜ BU İLİĞİN YAKINDA KENDİLERİNİNDE İHTİYACI OLABİLECEĞİNİ UNUTMASINLAR. SAYGILARIMLA.

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

96 responses »

  1. Sevgili Emrah,

    Güçlü olduğunu bu kadar net ifade etmen, böylesine dik durman, Gamze için dua eden bizler için umutların en büyüğü oldu bir anda. Yanınızda olan insanların sayısı binleri de aştı çoktan. Her şeyin bir sebebi, her olanın bir hayrı vardır derler ya, göreceksin bak şu anda bu acıları hep birlikte, en az sizin kadar içten ve tek yürek hissetmemiz çok güzel sonuçlar doğuracak. Gamze yuvasına sağlıkla döndüğünde Türkiye’de bu hastalıkla ilgili binlerce insan bilgilenmiş olacak, donör sayısı senin de öngördüğün gibi çok binlerce artacak. Ben bile donör olmayı hiç düşünmemişken şu ana kadar, yüzün üzerinde istekli geri dönüş aldım dünden bu güne… Hepimiz organize olmaya çalışıyoruz şu anda.

    Sağlık bakanlığı ve basına da bu durum en uygun şekilde ulaştırılacak emin ol. Kayıtsız kalınmayacağına eminim. Düşünebileceğinizden çok daha fazla, sayısı her dakika artan binlerce insanın duaları, sevgisi, desteği, kanı, iliği Gamze’nin artık.

    Sağlık ve güç diliyorum.

  2. Sevgili Kardeşim,
    Gamze’nin yazılarını dün okudum, inanın dünden beri içimde bir yer sürekli sızlıyor. Hem kan vereceğim hem de Ege Üniversitesi’ne ilik donörü olmak için başvuruda bulunacağım. Umarım Gamze’ye yardım edebilmeyi kısmet eder Allah.
    Allah yardımcınız olsun. En kısa zamanda sağlıkla evladına kavuşmasını dilerim güzel anneciğin de…

  3. Hızır Aleyhisselâm tarafından şifa için okunan ve öğretilen bir duadır.

    “Aksemtu aleyki eyyetuhel illetü bi izzetillâh ve bi azameti azametillâh ve bi celâli celâlillâh ve bi kudreti kudretillâh ve bi sultâni sultânillâh ve bi lâ ilâhe illallâh ve bi mâ cera bihil kalemi min indillâh ve bi lâ havle ve lâ kuvvete illâ billâhi ilen sarafti”.
    Meâli : “Ey hastalık! Sana Allah’ın izzetiyle, azametiyle, yüceliğiyle, kudretiyle, gücü ile, lâ ilâhe illallâh ile, Allah katından kalemin yazdıkları ve Allah’ın güç ve kuvveti ile yemin veriyorum. Bu kimseyi terk edip uzaklaş”.
    Bu duayı hangi hastalık için olursa olsun okuduğunuzda -Allah’ın izniyle- mutlaka şifasına kavuşacaktır.

  4. pazartesi Çapa’ya gideceğim. Lütfen artık abuk sabuk programlar yerine, halkı bilinçlendirsinler, kanayan yürekler için uğraşsınlar. Gamze için ve diğer tüm ihtiyacı olan hastalar için dilerim hemen ilik bulunur. Bulunacak…inanıyorum. O güzel bebişinizin ve sizlerin yüzü gülecek. Birbirimizi birmirimizin yaşadıklarını yaşamadan hatırlamayı öğrenmeliyiz artık. Acil şifalar diliyorum. Güzel haberlerinizi bekliyoruz.

  5. selamün aleyküm

    çok şükür ki gamzenin sizin gibi ailesi var. Rabbim inşallah dualarımızı geri çevirmeyecek. ümitsizlik yok bu savaşta bizde dağ gibi bir dua ordusuyla arkanızdayız inşallah. ulaşabildiğim herkese ulaşıp gamzenin adını veriyorum ibadetlerinde günlük yaşamlarında dua etmeleri için.

    Arkadaşımada söylemiştim oda bir arkadaşını arıyor telefonu annesi açmış ve konuşulanlarıda babası duymuş onların Allah dostu bir hocaları varmış durumu ona izah etmiş. hemen hiç beklemeden kızın adına bir kurban kessinler ve şifa niyetine yarabbi diye belirtsinler. ya kurbanı bir kuran kursuna bağışlasınlar yada 60 parçaya bölüp dağıtsınlar demiş. Allahın izniyle bunu yapıp şifasına kavuşmayan yoktur demiş. bir hikmeti vardır inşallah. acilen bunu inanarak Allah rızası için yapabilir misiniz?

    paylaştığınız bilgileride çıktısını alıp etrafıma dağıtacağım. sosyal paylaşımlardan da duyurmaya çalışıyoruz. mevlam size bu yolda bol sabır ve şifa versin. Rabbim gayretini artırsın inşallah. gece 11 de gamzenin dağıtılan tefriciyelerinin duasını yapacağız. sizde bağışlayın dualar edin inşallah. çok şüklür 6 tane tefriciye bitti…

    Allah a emanet olun. ne olur kurban işini halledin bir Allah dostu demişse vardır hikmeti

  6. Merhabalar,
    Duamız sizinle, internette elimden geldiğince yaymaya çalışıyorum blog ve kan-ilik ihtiyacını. Kan gönüllüleri adlı bir platform var, aramanız halinde ülke genelindeki gönüllüleriyle irtibat kurucaklardır, https://www.facebook.com/photo.php?fbid=238369419533225&set=a.161401610563340.26309.161399400563561&type=3&theater bu link facebook sayfalarındaki profil resminin, burada koordinatörlerin telefon numaraları var. Umarım, inşaallah birçok kişiye ses duyurabilirler.
    Acil şifalar, hayır ve huzur, sağlık diliyorum. Duamız sizinle.

  7. Rabbim canım arkadaşımın yardımcı olsun ve sevgili eşi emrahın, sizin birbirinize olan aşkınız hep tutkuyla bağlılığınız inşallah bu sıkıntılarında üstesinden gelecek ben kayseri erciyes fakültesinde yardımcı olacak kim varsa devreye sokmaya çalışacağım inşallah size iyi haberlerle bende dönerim. Bu açıklama yüreğimizi sızısını birazcıkda olsa azalttı canım arkdadaşım yılmak yok sen çok hayat dolu ve güçlü bir insansın ben seni hep öyle tanıdım, başka türlü değil dualarımız hep seninle…

    • Sevgili Yasemin Hn
      Erciyes’te donor olmak icin prosedur hakkinda bilginiz varsa paylasirsaniz sevinirim.Gamze’den haberdar olma tarihim babaannemi losemiden kaybedisimizin 34.yıldonumundeydi sanirim bu bir isaret benim icin 34 yıl sonra birseyler degismis olmali, degismeli Atakan annesi ve babasiyla birlikte buyumeli,mezuniyetlerinde babasiyla birlikte annesi de orada olmali ve olacak insallah…
      Bu kadar insanin tek yurek icten dualari bunu basaracak insallah Allahim kabul eyle dualarimizi…

    • sevgili yasemin hanım, ben de kayseride yaşıyorum ve kan grubum uygun.ancak taşıyıcı olarak akdeniz anemisi hastasıyım.bu hastalığın donör olmaya engel teşkil edip etmediğini bilmiyorum.kimlerin donör olabileceğini biraz araştırdım ama benim hastalığıma dair bir şey bulamadım.bu konuda fikriniz varsa bilgilendirirseniz sevinirim.gamze anneye küçük bir ihtimal bile olsa umut olmayı çok istiyorum.

  8. Güçlü annenin güçlü eşi,
    Gamze ve sen birbirinize sahip olduğunuz için ne kadar şanslısınız.Yüzlerce binlerce insan arkanızda ,elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz,çalışıcağız.Yarın bir grup arkadaş Çapa ya gidiyoruz donör olmak için.Haftaiçi de gidenler olacak .
    Burdayız,yanınıdayız,dularımızla,çabalarımızla.

  9. Sevgili Emrah,
    Sizlerle bugün tesadüf eseri tanıştım. İyiki seni, Gamze’yi ve tatlı Atakan’ı tanıdım. Yaşadığınız travma çok derin, çok ağır. Ama inanıyorumki bu sevginiz ve bağınız olduğu sürece herşey yolunda gidecek. Gamzecim kurstan başarıyla dönüp Atakancığı sımsıkı saracak. Siz yeniden mutlu ve güzel bir aile olacaksınız. Gamzenin güzel haberlerini buradan payla bizimle oldu mu?Unutmayın ki dualarımız, tüm iyi dileklerimiz sizinle. Her gece 4 aylık kızım Karya için dua ediyorum. Onun yanına Atakan’ı da ekleyeceğim. o lanet hastalık sizi yenemeyecek, buna inanın ve sevgiyle kalın…

  10. Sevgili kardeşim; allah gücünü inancini daim etsin. Yüce rabbimin bu sınavindan başariyla cikin insallah ailecek. Allah sizi birbirinize bagislasin. Dualar öyle yürekten yapiliyorki hmde sizleri tanimayan binler tarafindan cevapsiz kalmayacak insallah. Beytiyenin kurban meselesinide ihmal etmeyinnbence. Bwnde cok kurban adarim ve yuce rabbin hic karsiliksiz birakmaz cok sukur. Tamamlayici tip yontemlerinden biri olan nefes terapisini uygulamanizida cok oneririm eger ok lrseniz sizi izmirdeki arkadaslara yonlendiricem ve bedelsiz olarak gamzeye uygulanmasini rica edicem. Hem manevi hemde maddi olarak zor bir surec lutfen madfi yonden destege ihtiyaciniz oldugunda buraya yazin damlaya damlaya gol olur elimden geleni yaparim eminim bircok kiside oyle. Tez zamanda iyi haberletinizi bekliyoruz . Sevgiyle

  11. abim yazdıklarıı binlerce kişi okucak benim bile telefonlarım durmuyo.herkes kendince bişeyler yapacak bak görceksin herşey geride kalacak.allah muhteşem üçlüyü hiç ayırmıcak.çünkü gamze okadar çocuk sevindirdiki başta benim kızlarımı.allah hepsini gördü ve masumlarımızın yüzü suyu hürmetine dualarımızı kabul edecek.yeter ki umudumuzu yitirmeyelim

  12. 2 gündür sizinle yatıp sizinle kalkıyorum. Hatta bır ara kendi kendime Atakan yemeğini meyvesini yemismidir diye düşünürken buldum… Bende 7 aylık bır anneyim ve Gamzeyi tanımasam bile benimde ona cok ihtiyacım olduğunu farkettim…. Ankara’da yasıyorum ve en kısa zamanda donor olmak için hastaneye gideceğim ve etrafımda ki herkesi yönlendireceğim… O kadar cok söylenecek sözüm varki yazıp yazıp siliyorum 2 gündür… Hadi Gamze biliyorum kimse senin kadar isteyemez ama hadi evet yıkıldın üzüldün tamam haklisin ki cok normal içindeki kara fırtına ama hadi diyorum geç su yelkenin basına tayfayada gerek yok ekip tamam Atakan ve Emrah… Yeter bunca umutsuzluk taşıyan kelimelerin evin eşin oğlun seni bekliyor ha evet bende bekliyorum daha senden öğrenecek cokkkk oyun var cokkkkk… Hadi diyorum hadi….

  13. üyesi olduğum forumlarda bloğumda Gamze’nin durumunu anlattım…
    kansızlık sorunum var bilemiyorum kan verebilirmiyim doktorumla konuşucam

    Ama inanın herkesi dua etme ve kan bağışı konusunda seferber etmiş durumdayız
    Sizde hiç bir zaman Allah’dan ümit kesmeyin.. O’na sığının…
    Gamze sağlıklı bir şekilde evine, eşine, çocuğuna kavuşacak inşaAllah

  14. Sevgili Emrah ve Gamze,
    Dün sizinle ve hikayenizle tanıştım. Umarım Gamze en kısa zamanda sağlığına, eviniz eski neşesine kavuşur. Yazdığın bilgileri ben de tanıdığım herkesle paylaşıyorum. Allah bu sınavda yardımcınız olsun kardeşlerim. Allah Gamze yi oğluna, ailesine bağışlar. Lütfen gelişmeleri burdan bizlerlere paylaşın olur mu?

  15. Gamze önce kendi iyileşecek, sonra hepimizin, bu kadar destekçi insanın hastanelere koşması ile başka hayatlar da devam edecek. Gamze’nin ve melek oğlunuzun dünya güzeli gülüşleri hatırlattı bize bir anda herşeyin boş olduğunu. Ve bütün anneler kendini Gamze’nin yerine koydu,Gamze’nin hem sevdiği insandan hem de yavrusundan ayrılmaması için dualarla ve hastane başvurularıyl a birçok insan yanınızda, umarım artarakta devam edecek. Gamze sınavı başarıyla geçip evine yine o güzel gülüşüyle dönecek. Çok inanıyorum buna. Allah sizden sabrınızı ve güçlü duruşunuzu eksik etmesin.

  16. Harikasınız Gamzeyi Rabbim size ve oğluna bağışlasın bu biçimde seven bir insan yalnızca sevgisi ile dahi iyi edecektir sevdiğini ama size kesinlikle katılıyorum donör durumu çok vahim siz sebep olursunuz da ülkemizde bu bağışlar çoğalır inşallah sosyal medya da takip ediyoruz. Muhteşem bir destek var size gruplar kurulmuş tüm bloger yada değil herkes canla başla bir kişiye ulaştırsam kardır, diyerek paylaşıyor linkinizi sakın aman öyle üzüntü eza yok paylaşımlar da tam tersine ses oluyor soluk oluyor herkes birbirine… Ve yine tekrarlıyorum Rabbim en kısa zamanda en güzel umutları avucunuzun içine bağışlasın çok çok geçmiş olsun inşallah

  17. Gamze Annem, can yoldaşı esi ve can kuzusu bebeği;( Gamze seni tanımam,ama sanki yıllardır tanımısım)
    ben facebook tan öğrendim, farklı bloglardanda teyit ettim … Sonrasında gördum ki aslında facebook ne büyük bir nimet doğru kullanmasını bilene… 24 saat içinde Gamze Anne için kurulan grup 3000 kişiye ulaştı….Hiçbir şey olmasa bile bu kadar insanın iyi dilekleri, duaları her şeyi bırakın iyi olur insallah temennileri bile Gamze Anne yi ayağa kaldıracak eminim…………….Haydi Gamze ANNE haydiiiiiiiiiiii, biz seni tanımayan ama sayısı 10.000 lere dayanan kimimiz anne, kimimiz bekar ama duaları seninle olan insanlarız sıra sende evladın için eşin içi,n ailen için tanımadığın bu kadar insan için kendini bırakma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAYDİİİİİİİİİİ GAMZEEEEEEE DUALAR SENİNLEEEE

  18. Sevgili Emrah
    Ben bütün bu olanları son 3 gündür duyuyorum… Ve inanınki son 3gundur hic birsey beni bu kadar üzmemişti saglıgın ne kadar önemli hatta yegane şey olduğunu gösterdi…
    3gundur Gamze icin dua ediyorum … Allahım hepimizin dualarını duysun da bir an once toparlasın eski saglıgına kavuşsun !
    Yarın sabahtan ilk isim çapayı aramak olacak ! İnşallah ilik nakline uygun sağlıklı kanım iliğim neyim varsa vermeye hazırım yeter ki yeniden gamzenin atakanin senin yüzün gülsün yeniden musmutlu bir aile olun!

  19. Geri bildirim: Gamze daha çoook uzun yaşayacak… |

  20. konuyu duydugumdan beri,kalben,lisanen hep duadayim..
    ve gamze’nin sizin gibi cabalayan bir ailesi ve bunca duaya duran eller,kossuturan yurekler varken,korkmayin Rabbim dermani kisa zamanda vercektir derim…sabir,umid ve duanizi hep yanizda tuttugunuz muddece guzel gunler sizi bekliyor ins…
    bu sureci atakan yavrumuzun da en iyi sekilde atlatmasi temminisi ile opuyorum yavrumu o guzel gozlerinden…

  21. selam…
    Umarım Gamze hanım en kısa zamanda sağlığına, eviniz eski neşesine kavuşur. Yazdığınız bilgileri ben de tanıdığım herkesle paylaşıyorum..allah acil şifalar versin.dualarımız sizinle..

  22. Allah yolunuzu aydınlık kılsın…
    Kelimeler yetersiz kalacak biliyorum, ve yazamıyorum…
    Ama güzel haberlerinize inanıyor ve bekliyorum…

  23. Blogunuzu bugun tevafuk denk geldim.Rabbim Sifa versin ins.Dua edicem size.Rabbim Gamze kardesimizi size ve ogluna bagislasin.Mutlu saglik dolu gunler versin size.
    Bu yaziyi bir kac yil once okumustum.gercek bi olay.Burda Kehf suresini persembeye cuma baglayan gece okunursa her hastaliga sifa olacagi yaziyor.ve sifa bulanin hayati anlatiyor.lutfen zaman bulursaniz okuyun.
    ismi yazinin :Semsiyeli Dua
    http://www.sizinti.com.tr/konular/ayrinti/semsiyeli-dua.html

  24. öncelikle acil şifalar diliyorum.kızı için blog açan ve çok aydınlatıcı bilgiler veren bir hanım var..tedavi için yurt dışına gittiğini ve çok mücadele ettiğini blogundan okuyorduk.çok farklı alanlar olmasına rağmen yine de belki deneyimlerinden dolayı bir fikir verebilir düşüncesi ile o hanımın blog linkini buraya yazmak istedim.çok zarif bir hanım blogdan takip ettiğimiz kadarıyla.eğer bir fikri varsa paylaşacağını düşünüyorum.http://nehir-im.blogspot.com/ isterseniz mail yoluyla bir fikir alın.

  25. Oncelikle anemik bir insan olarak kan vermem mumkun degil sanirim fakat ilik nakli icin neker gerekiyor, anemik olan insanlar da ilik verebilir mi, onun haricinde uygun doku tiplerini paylasmissiniz ama doku tipimizi nereden ogrenebiliriz? Bu sorulara cevap verebilirseniz ve katkim olabilecek bir durum varsa cok memnun olurum. Umarim en kisa zamanda bir cozumu bulunur…

  26. EN KISA ZAMANDA ÇAPA YA DONÖR OLMAK İÇİN BAŞVURACAĞIM.. SOSYAL AĞLARDA VE SAYFALARIMDA GRUPLARIMDA HERKESE ULAŞTIRDIM İLİK NAKLİ HAKKINDA YAZILARIDA DAĞITMAYA ÇABALIYORUM.. VE EN ÖNEMLİSİ GÖZ YAŞLARIMLA DUA EDİYORUM RABBİM’E RABBM GERİ ÇEVİRMEYECEKTİR İNŞALLAH… DULARIMIZ SİZİNLE.RABBİM SİZE VE ATAKAN’A BAĞIŞLASIN İNŞALLAH…

  27. Emrah bey – email adresinizi gondermeniz mumkun mu, beni tedavi eden doktorun bilgilerini gondermek istiyorum. Tesekkurler.

  28. Ilik vermek için ne şart aranıyor, bir kac defa verilebiliyor mu, yapılan islem nedir bunları paylaşırsaniz sanırım bir cok kisi aydınlanır. Insanlar korktukları için uzak duruyorlar.
    Gamzeyi, Atakani ve sizi kardeşlerimiz yaptık, siz bilmeseniz de biz sizinleyiz. Allah yardımcınız olsun, dualarimiz sizinle…

  29. yardım etmek istiyorum ama ne istanbula nede ankaraya yakın değilim kısa süre içinde trabzonda olucam ve elimden geleni yapıcam doku tipimi öğrenmek için ne yapmam gerekli sadece konuşarak değil bişeyler yaparakta destek olmak istiyorum eşiniz için tüm bu yaptıklarınız çok güzel Allahım yardimcimiz olsun çok geçmiş olsun doku tipim inşallah uyar tekrar geçmiş olsun…

  30. Ne demeliyim,nasıl demeliyim.
    Ben çocuk aklımla bu kadar güçlü olamadım.
    Ne mutlu aranızdaki bağa inanca.

    Ne yapmalıyım? Üniversite öğrencisi 23 yaşında hayatta saçma sapan işlerle vakit öldürürken.
    Ben bugün bu yazılardan sonra …
    Şimdiye kadar ki kadar basit olmayacağım.

    Yapabileceğim şeyler var madem.. Madem benim de izlerim var bu konuda üstüme düşeni yapıcam.

    Sana-size …

    Teşekkür ederim sadece.

    Allah güç ve inancınızı korusun.

  31. Anneler çocuklarını ilk hissettiklerinde önce yüreklerine yerleştirir,sonra içlerinde büyütürler.Sonra da herşeyi o minicik canlı için yaparlar.Gamzeyi belki de en iyi anneler anlıyor….
    Gamzenin Atakanını büyütüp evlendirip,torunlarını kucağına alacağına eminim.Bu kadar seveni,desteği,dua edeni varken Ona hiçbirşey olmayacak ….. En kısa zamanda evine dönmeni diliyorum sevgili Gamze.

  32. Merhaba ben duruma çok üzüldüm Yarin mutlaka eşim donur olmak için ege üniversitesine sonrada
    9 eylül hastanesine gelecek umarım bir faydamiz olur

  33. emrah ben selin seni tanıyan ve gamzeyı tanıyan biri olarak bunun üstesinden önce Allahım sonra bu dua desteği ile üstesinden gelecegımızden emınım herkesın dedıgı gıbı binler var artık ve daha cok bilinçlenen ınsanlar var hepimiz herkoldan birşeyler arastırıp cevremızden tanıdıklarımızın tanıdıklarından birşeyler arastırıp bulmaya calışıyoruz.gamzeme canım arkadasıma hem gereklı olan kanı trombositi hem de iliği hep birlikte bulucagız evvelallah.çok güçlüsün gamzem de çok güçlü güç kaynagınız o kadar masum bir yürekki bu sancılı dönemde atlatılacak değil izmir gerekırse türkiyeyi ayaga kaldıracagız tv programlarına ulaşmaya calışıyorum umarım basarırım hergün dualarımızla sizlerleyiz buda gececek ben cok inanıyorum hem de çoook

  34. 3 gündür annemle bende hatta çevremizdeki insanlarada söyleyerek dua ediyoruz normaldede kuran okuyodum ama şimdi 3 gecedir okudugum yasin i gamzemizede gönderiyoruz hep dua ediyoruz yüregimiz sizinle bnm dayımın adıda emrah helal olsun sana emrah abi hem çok iyi bi baba ve çok ii bir eşsin RABBİM SİZİ AYIRMASIN BEN BÜTÜN KALBİMLE İNANIYORUM İYİLEŞECEGİNE ÇEVREMİZDEDE VAR HASTA OLANLAR VE ŞUAN İYİLEŞİYOLAR HADİ GAMZE ABLAAAAAAAAAA HADİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ SENDE BAŞARACAKSINNNNNNNNNNNNNN RABBİM YANINDA HEP ŞUNU UNUTMA HEP YANINDAYIZ ATAKANIDA EMRAH ABİYİDE SENİDE ÇOK SEVİYORUZZZZZZZZZZ BİRAN ÖNCE İYİLEŞİP AYAGA KALKMANI BEKLİYORUZZ GÜZEL HABERLERİNİ BEKLİYORUZZZZZ HADİ GAMZE HADİİİİİİİİİİİİİİ

  35. Doktor veya hastanenin İngiltere de NHS ile
    Ve bu alan da donor bulan charity ler ile
    Baglantiya geçmesini sağlayın.
    Antony nolan benim bildigim bir charity
    Allah acil şifalar versin

  36. Elimizden geleni yapacagiz, yazdıklarinizi gozu yasli okudum. Birbirinize olan sevginiz hayatta tutacak sizi ve inaniyorum hersey cok guzel olacak…

  37. Sizinle bu aksam tesaduf eseri tanistim esime anlatirken aglamaktan sessim kesildi esim kendi okudu yazilanlari bende 2,5 yasinda bi kiz annesiyim inanin uyuyamiyorum ben donor yaptirmaya karar verdim suanda esim uyuyo sabah ilk isim bu dusuncemi onada s oylemek eminim oda elinden geleni yapicak gamzenin butun yazdiklarini okudun hic sikilmadan butun fotograflarina baktim atakan harika bi cocuk inanin elimden ne geliosa yapmaya hazirim

  38. Emrah Bey,

    Bugün facebook ‘taki bir paylaşım sayesinde haberdar oldum sizlerden. Havacılık sektöründe büyük bir firmada çalışıyorum. Bireysel olarak yapabileceklerimin dışında kurumsal anlamda da elimden geleni yapacağım. Umudunuzu asla yitirmeyin, mutlaka bir ışık yanacak…

  39. şuan üzüntüyle akan bu gözyaşlarımız inanıyorumki,ilerleyen günlerde sevinçten akacak ve inanıyorumki binlerce insanın helede o minincik yavrunun annesinin dualarını rabbim karşılıksız bırakmayacak,ALLAHIM ŞAFİ adıyla şifa versin arkadaşımıza,gamze arkadaşımı size ve biricik yavrunuza bağışlasın inşaALLAH,güzel dilekrimiz sizlerle.

  40. İşte sadece böyle durumlarda şu an uyuyan ama yine de kontrolü altında bulunduğum SLE ve skeloderma hastalıklarına isyan ediyorum 😦 Sağlık sıkıntılarım olmasaydı ben de donör adayı olabilirdim 😦
    Ben bu testi yaptırsam da durumumdan kaynaklı nedenlerle benden ilik almazlar ama sağlık koşulları uygun olanlar lütfen yaptırsın.
    Emrah bey; en kısa zamanda gereken iliğin bulunmasını kendi sağlığım için istiyor gibi istiyorum.
    Sağlıkla ilgili sıkıntılar yaşayanların onaylayacağı üzere moralinizi yüksek tutmanızı diliyorum.
    Kalbimdeki bütün iyi duygularla bir an önce Gamze annenin iyileşmesini diliyor ve bunun için dua ediyorum..

  41. Merhaba ben new york’tan yaziyorum burdan elimden gelen tek sey etrafimdakilerede gamzeden bahsedip onun icin dua etmemiz oldu keske daha fazlasi gelse elimizden. Allahim gamzeyi sana ve atakana bagislar insallah… Hayati ziyan eden insanlarn inadina yasa gamze insallah!

  42. Gamze Hanim’in iyilesmesi icin, pozitif enerji ile dolarak iyilesecegine inanmasi icin, tum yakinlarinin sabirla ve inancla dolmasi icin, guclu olmaniz icin, minik Atakan’in annesinin yoklugunu (belki cok zor ama) hissetmemesi icin, bir an once iligin bulunmasi icin ve daha nice mutlu yillar beraber yasamaniz, yaslanmaniz, guzel gunler gormeniz icin tum kalbimle dua ediyorum. Allah yardimciniz olsun.

  43. Allah yar ve yardımcınız olsun.
    Dün tesadüf eseri bir blogta tanıdım sizi ve okudugum andan itibaren tüm dualarım sizin için.Ben ve çevremdekiler sizin için elimizden geleni yapmaya hazırız suan malesef kan vermeıyorum kansızlık rahatsızlıgım var ama değerlerim normale döner dönmez bağış yapıcam.Sizde inancınızı kaybetmeyin rabbim herseye kadirdir şifa ondan.Dualarımız sizinle

  44. Bugün inşallah çapaya gidicem ve kan vericem ama ben hemofililiyim ve kan alırlar mı bilmiyorum bu konuda bilgisi olan var mı yardımcı olmak isterim…ben de benzer sıkıntılardan gectım ve bir yardım edenım olmasını çok isterdim İnşallahh kurtulurr 😦 😦 😦

  45. LÜTFEN DUALARINIZDAN ÖNCE GIDIP DONÖR OLUNUZ, SONRA DUA EDERSINIZ. BU GÜZEL INSANIN HERSEYDEN ÖNCE DOGRU ILIGE IHTIYACI VAR. BENDE BIR ANNEYIM LÜTFEN AMA LÜTFEN GIDIP KAN VERIN VE DONÖR OLUN.

  46. Sevgili Emrah,

    Bizde aynı duyguları paylaşıyor ve üzerimize düşeni yapmaya hazırız. siz sağlam ve dik durun
    ayrıca bu yazını tüm arkadaşlarımla paylaşacağım ALLAHA EMANET OLUN……
    SİZİ SEVEN YENGENİZ

  47. Mrhaba Emrah Bey,

    Gamze için açtığımız blog üzerinden, e-mail adresine gelen 2 önemli maili paylaşmak istedim.
    Her şekilde yanınızdayız, hep beraber yeneceğiz bu illeti, sonra da harika kutlamalar yapacağız inşallah..

    Ayşe Soysal

    İLK MAIL :

    Merhaba,

    Gecmis olsun. 19 yasimda ileri derece bir losemi gecirdim. Beni asagidaki bilgilerini yazdigim doktor tedavi etti, kendisi Israilde ancak ben Istanbul`da onun onerdigi tedavi protokolu ile tedavi edildim Marmara universitesi hastanesinde. Bildigim diger ileri derece kanser vakalarinda da etkili yontemleri var, bana ilik bulunamamisti, immunoterapi ile tedavi etti. Sebepsiz umut vermek istemem, ama sebepsiz umut diye birsey olmaz, oyle degil mi?

    Sevgilerimle,
    Eren Cicekdagi

    DOKTOR BİLGİLERİ:

    Shimon Slavin, M.D.
    Professor of Medicine
    Scientific & Medical Director
    The International Center for Cell Therapy & Cancer Immunotherapy (CTCI)
    Weizman Center, 14 Weizman Street, Tel Aviv 64239, ISRAEL

    Tel: +972-77 777 9255
    Fax: +972-77 777 9247
    Email: slavin@CTCIcenter.com
    Private Email: slavinMD@gmail.com
    Website: http://www.CTCIcenter.com

    İKİNCİ MAIL:

    geçmiş olsun…sizi dün akşam internetten öğrendim.reiki eğitimcisiyim.hemen öğrencilerimize isminizi bildirdim ve kendim akşam çalıştım.çalışmaya devam edeceğiz,kendinizi size gönderilen reiki desteğine açar mısınız?

    reiki evrensel yaşam enerjisidir,herkesde vardır insilasyonla aktive olur.hastalıkla vücutta oluşan blokajların çözülmesinde yardımcı olur,uygulanan tıbbi tedaviyi de destekler.
    ayrıca,herhastalığın düşünsel nedenleri vardır. löseminin de;İlhamı vahşi bir biçimde yok etme.-Ne anlamı var ki? dır. bu nedenle lütfen aklınıza her geldiğinde;Sevinç verici yeni fikirler içimde özgürce dolaşıyorlar. der misiniz?

    Kemoterapinin kolaylıkla geçmesine de destek olur.ben Dikilide yaşıyorum,telefonum: 0532 XXXXXXX(telefon numarasını özel olarak bildireceğiz, belki Ayşen Hanım açıkça paylaşılmasını istemeyebilir diye düşündüm?) dilediğiniz zaman alo diyebilirsiniz.Gelip eğer isterseniz sizi reiki ye insiye de edebilirim.reiki desteğini yakınen de verebilirim.

    Bu süreç de hastalığı kabul edip yürekten destek,şifa talep edin.Gelecektir.

    Şifa olsun…en kısa sürede iyileşeceğinize inanıyorum.

    Sevgilerimle.

    Ayşen Aygün

  48. hernekadar sizi tanımasam da gamze hanıma elimden geldiğince dua ettim bugün.haftaya bende doku testi yaptırıcam umarım olumlu olur sonuç allah sizi hiç ayırmasın birbirinizden inşallah.bugünleri ileride kötü anılar olarak hatırlayıp gülümseyerek anarsınız inşallah.acil şifalar diliyorum

  49. ben tekirdağda oturuyorum .malesef istediğim halde donör dlamıyorum. tekirdağda donör olarak başvurabileceğim bir yer bulamadım çünkü. eğer siz biliyorsanız bana mail atarsanız çok sevinirim. malesef istanbula gelemiyorum.ama buradan yapabilceğim ne varsa yapmaya hazırım. bende bir anneyim ve hiçbir çocuğun annesiz kalmasını istemem.lütfen mail adresime sizlere yardımcı olabileceğim bir şey olursa yazın. elimden geleni yapmaya hazırım.

  50. Benim de kan grubum ARH+. şu an Konya dayım. burada var mı donör olarak başvurabileceğim bir yer bilmiyorum. Araştıracağım umarım vardır. Kendinize iyi bakın.

  51. Anne olmak
    bir gözün gerçeklere bakarken
    bir gözünle hayallere dalmaktır
    Anne olmak
    yumuşacık tuttuğun kalbinle
    her sıkıntıya dağ gibi durmaktır
    Anne olmak
    her türlü gürültüde
    evladın tek nefesini bile duymaktır
    Anne olmak
    günah dolu dünyada işlenen
    en güzel sevaptır
    Anne olmak
    bahşettiği lütuftan dolayı
    Yaradana yakınlaşmaktır

    Anne olmak ne demek bu duyguyu henüz tatmadım,ama 9 yıldır anaokulu öğretmeni olarak görev yapıyorum ve bu kadar zamandır yüzlerce çocukla vakit geçirdim,en azından anneleri çok iyi anladığımı düşünüyorum.Dediğim gibi daha anne olamadım ama Gamze gibi yürekli bir anneyi tanıdım,onun gibi güçlü,sevgi dolu…Ben onun gibi bir anne olmak istiyorum..
    Bu siteyi bu akşam ziyaret ettim ve her okuduğum cümlede Atakan’ın ne kadar şanslı olduğunu,sizin gibi anne ve babaya sahip olduğunu hissettim…
    Bütün dualarım seninle gamze,,,
    seninle,ailenle,sevdiklerinle,eşinle ve Atakan’la…

  52. ben canan karayiğit daha yeni gördüm yeni okudum bu yazıları.ben ist..yada izmire yakın değilim karadenizdeyim..çok üzgünüm allah şifalar versin.yanlız bu ilik naklini bilmiyorum nasıldır ne ypabiliriz.donör nasıl olucaz bende yardım etmek istiyorum benimde 2 evladım var allah onlarıda,atakanımızıda anasız bırakmasın..kendinize iyi bakın ama bizi daha çok bilgilendirin

  53. Emziren anneler grubu, Nurturia, Facebook ve Okan Bayülgen’den Gamze’ye ait bu bloğa ulaştım. Okudum, okudukça paramparça oldum herkes gibi. Bir bebeği büyütmek hiç kolay değil. Eşimle birbirimze destek olarak yaşıtım Gamze’nin dediği gibi ben öğretmeye o ise oynatarak güldürmeye çabalıyor ve birbirimizi tamamlıyoruz. Ama hep aklımda ‘ya birimize bir şey olursa’ kızımız ne yapar, bi yarımız olmazsa canımızın parçasını nasıl tamamlarız korkuları dolaşır durur.

    Elimden gelen öncelikle babam dolayısıyla hastanede geçirdiğim şu günlerde ilk işim bahsettiğiniz işlemler için adım atmak ve duyurabilmek için gerek bloğumdagerekse sosyal paylaşım sitelerinde duyurmaya devam etmek.

    Kimim, kimsizin bilmeden içim sızladı, kimbilir siz ne hallerdesizin ama böyle güçlü bir yazı yazabilmişsiniz. Bu yazıda hissettiğimiz o güçle, minik oğlunuz ve Gamze’nin ellerini hiç ayrılmamacasına birleştireceksiniz, birleştireceğiz inanıyorum!

  54. mrb ben çanakkalenin biga ilçesindeyim. eğer mümkünse ve iliğim uyarsa size seve seve yardımcı olurum. . çanakkale bigada donör olarak başvurabileceğim bir yer bulamadım ama eğer siz biliyorsanız bana mail atarsanız çok sevinirim. allahın izniyle size seve seve yardımcı olurum.

  55. Torunlarınıza nasıl tanıştığınızdan başlayarak gençliğinizi anlatırken birbirinizin gözlerine bakıp neleri atlattık dercesine yadedilen bir zaman olarak kalır bu zamanlarınız dilerim zira ; güçlü olmayı , sevmeyi bu kadar güzel anlatan bir kadına sağlıkla yoluna devam etmek yakışır.Dualarım sizinle Gamze.Onlarca kalp aynı şeyi diliyor Rabbim boş çevirmeyecek göreceksiniz.
    Allah’ım yar ve yardımcınız olsun.

  56. Merhaba Emrah Bey durumunuzu Facebook ta tesadüfen öğrendim ve çok üzüldüm.Henüz 53 günlük bir anneyim ve okudukça gözyaşlarımı tutamadım 26 gün önce eşimi can yoldaşımı kaybettim Allah im kimseye böyle acılar vermesin.Eşimin babası da kan kanseriymis ve doktorlar yasamayacağıni söylemiş bir süre komada kalmış ve 6 ay da hastahanede yatmış kematorapiler tedaviler ile tekrar iyileşmiş.Allah im ins Gamze Hanım’a da acil şifalar verir ve sevdiklerine kavuşmasını saglar dualarım sizinle…yazılanları okurken keske bende size yardımcı olabilsem diye düşündüm.Eşimin de kan gurubu A+ di ve çok kan bulmuştuk acil ihtiyacınız Olursa yardımcı olmak isterim sizin yaşadığınız duyguları bende yasadım sizi çok iyi anlıyorum Allah im yardımcınız olsun

  57. Emrah Bey öncelikle Gamze hanım için acil şifalar diliyorum inşallah en kısa zamanda donör bulunur herşey yoluna girer rabbim eskisi gibi mutluluğunuzu sürdürür evladınızla uzuun bir ömür nasip eder.Ben internetten biraz araştırma yaptım alternatif tıp ile ilgilİ ne derece yardımcı olur gamze hanımın tam rahatsızlığı nedir seyri nasıldır bilemiyorum ama yinede aşağıdaki siteye bir gözatın belki bir yardımı dokunur.Herşeyin en kısa zamanda yoluna girmesi ümidiyle Saygılarımla

    http://www.herbalistatabay.com/

  58. yazınız gerçekten beni çok etkiledi,hemen yapabileceklerimi araştırdım…Almanya’da bir arkadaşım ilik bankasına kayıtlıymış size nasıl ulaşabilirim…Ayrıca ‘tüm kan gönüllüleri ‘adlı bir kan grubu var internet üzerinden kurucularına ulaşabilirsiniz yardımcı olacaklarını umuyorum,ulaşamazsanız bu konuda da yardımcı olabilirim.Rabbim yar ve yardımcınız olsun…Acil şifalar diliyorum…ulaşabileceğim bir telefonunuz varsa daha net bir bilgi verebilirim…

  59. İlik nakli için ,hangi kan grubu olursa olsun bağışta bulunabilir.

    Bunu için yapmanız gereken 1 tüp kan vermek ve gönüllülük formu doldurmak.
    Doku bilgileriniz ilik bankasında muhafaza edilir.GAmze yada bir başkası için uyumlu ise tarafınıza bilgilendirme yapılır.

    İşte o zaman, milyonda bir ihtimal olan mucize gerçekleşir.eğer hala gönüllülükten vazgeçmediyseniz ilik nakli için 1 kaç saat yada bir gününüzü
    ayırmanız gerekir.

    Önemli olan ilik bankasında çok verici olması,ne kadar çok verici o kadar şans !!!

  60. Merhaba ben babamı kanserden dolayı kaybettim. Gamze hanımın yazdıkları ve sizin yazdıklarınız beni okadar derinden etkilediki Allah onun yardımcısı olsun sevdiklerine oğluna bağışlasın. Ankaradayım Pazartesi ilk işim İbn-i Sinaya gitmek olacak A RH+ kan grubum inş. yardımcı olabilirim size. Allah’ın Ya Şafi adını zikkeredeceğim Gamze Hanım içinde.
    Allah size güç kuvvet versin.

  61. ben amerika’da yasiyorum ve yasadigim eyalette kanser arastirma ve ilik nakil merkezi var. nasil yardimci olabilirim? mailinizi verirseniz, haberlesebiliriz. cok gecmis olsun, Allah acil sifa versin.

  62. merhaba inanın bu yazıyı okuduğumdan beri hp dua ediyorum Allah gamze kardeşimin yardımcısı olsun dicek hiç bişey bulamıyorum yarın gidip bende kan vericem Allah yardımcınız olsun

  63. duzcede oturuyorum bende bı anneyım gamze hanıma rabbım saglık sıfa nasıp etsın allahım esıne cocuguna bagıslasın kan grubumARH+ hem ken vermek hemde donor olmak ıstıyorum ama nereye basvuracagımı bılmıyorum allah yardımcınız olsun

  64. selam güzel aile..
    Kastamonudayım il dışına çıkmadan burda bi hastaneye gitmem (donörde işe yaramadığını anladım) en azından kan konusunda fayda sağlar mı ?
    sevgiler

  65. Ben Antalya-Alanya da yaşıyorum. Gamze Hanım’a ilk başta Allah’tan şifa diliyorum ve oğlunu tekrar tekrar kucaklayabilmesi için dualar ediyorum. Ancak dualarımla sınırlı kalmayayım diye donör olarak başvurmak istedim. Akdeniz Üni.’nin kabul ettiğinin bilgisini vermişsiniz ancak telefon açtım sordum olumsuz cevap verdiler. Sadece yakınlar için donörlük alıyoruz dediler. Ankara, İstanbul ve Kayseri’den ancak donörlük için başvurabilirsiniz dediler… Oralardan size ulaşabilmem malesef çok zor 😦 eğer bilgi alırsanız buralardan da bir şeyler yapabileceğimize dair lütfen bizimle paylaşın… benimde Atakanla yaşıt bir kızım var. İçim dağlanıyor. Rabbim Gamze Hanım’ı Atakan’ ına ve tüm sevdiklerine bağışlasın inşAllah.

  66. Tüm dualarımız ve iyi dileklerimiz sizinle…
    Bu sayfalardan başarı hikayeleri okumak dileğimle
    Allahım Gamzeyi öncelikle Atakan’a sonra size ve sevdiklerine bağışlasın.
    Allah yardımcınız olsun.

  67. Gamze kurtulacak. Her şey yoluna girecek, sonra bu günleri anımsayıp zor günlerdi ama sevgimiz her şeyin üstündeydi, bizi birbirimize bağışladı diyeceksiniz. Dualarımız sizinle…

  68. Geri bildirim: Birlikte Uzun Yaşayın… | sukriyekorkmaz

  69. Geri bildirim: BİR ANNENİN ÇIĞLIĞI | KucukKadin.com

  70. merhabalar bende kan bağışlamak istiyorum ve de donörlerime bakılmasnı istiyorum ama ben ankarada yaşıyorum burdaki hastanede bakılabilirmiyim size nasıl ulaşabilirim???

  71. Gamze Hanım Merhaba,

    Öncelikle size sağlığınıza enkısa sürede kavuşmanızı yürektem diliyor, ailenize bu süreçte sabırlar diliyorum, bu süreçleri oğlumuz ile yaşamış ve yaşayan bir kişi olarak düşüncelerini, yaşadığınız durumları tahmin edebiliyorum, Hiç bir zaman ümitsizliğe kapılmayın duyarlı kişilerimiz sayesinde donürünüzün en kısa sürede bulunucağına inanıyorum ve size yardımcı olmak adına elimizden gelen gayreti göstermeyi borç biliriz .

  72. her gün blogunuza girip,güzel bir havadis varmı diye bakıyorum…inanın iyi haberlerinizi dört gözle bekliyorum.Allahım sağlık sıhhat versin uzun ömürler versin eşinize size ve çocuğunuza

    sevgiyle

  73. doktorunuz dünya capinda (enternasyonal) ilik bankalarina basvurdu mu acaba? lütfen bir danisin Bilgilerinize ve sevgilerimle……..

  74. Gamze hanim merhaba,

    Siz`e Almanya`dan yaziyorum. Burada eger doku örnegi vermek istersek ne yapmaliyiz seklinde kisa bir arastirma yaptim, doktorumun tavsiye ettigi bir organizasyon var…asagidaki linkten ulasabilirsiniz.

    Sevgiler

    http://www.dkms.de

  75. Güzel haberlerinizi duymak istiyorum bir an önce ve bebeğiniz hep gülsün isterim onun gözlerindeki mutsuzluk bitirdi beni..ben de bir anneyim ve kahroldum..eşinizi hep duydum ama bir türlü yakından takip edememiştim bu gece kahroldum hayatta herşey insanlar için..hepimizin başına gelebilir..inşallah kısa sürede Gamze toparlanır eskisinden sağlıklı olur.Fırsat bulursam kan vereceğim.Allah sabır versin size tatlı oğlunuz da hep gülsün..Gamze’ye acil şifalar.

  76. ne bu ya adasim aglamak aglamayi getirir 2 yil evveldi sitemizim havuzunda tanistim omer muratla yok boyle bisi yakisikli, asil, gozumu ayiramadim bi enerji bi elektirik saciyoki sorma cikolata ikram ettim tesekkur etti elma dedim yikanmismi dedi tabi neden sordun dedigimde ben hastayim dedi o arada annesi geldi yanimiza omer arkadaslarinin yanina gitti omer daha 6 yasinda ve 2 yil once losemiyi atlatmisti fakat 5yil korunmali ve tekrarlamamaliydi biz omerle dost olduk sık sık gorustuk 7 ay once hastaligi tekrarladi o kucucuk o minnak 12 kur kemoterapi gordu halini gormeliydin gamzem seni cok iyi anliyorum benimde 18 yasinda bi kizim var ismimde gamze adasiz canim sonuc omer 1 hafta evvel ilik nakli oldu ilik israilden geldi hastenede su an bana yazarsan sana resimleri gonderebilirim guclu 8 yasndaki bi cocuk bunu 2. Kez yasiyo ve atlatiyorsa sen daha guclusun daha cok nedenin ve sorumlulugun var nolur aglama okanda seni izledim agladin ve ben uyuyamadim biseyler yazmak istedim bende hikaye cok persembe tum arkadaslarimla kan vermeye gidicem sen bu yazimi okursan cevap yaz lutfen guzel gamze guzel anne guzel es …. Allahim sifani versin 05347339440

  77. YİNE SENİNLEYİM
    Yine o denizin sahilindeyim
    Turuncu bir çakıl taşı elimde
    Çaresizliğin remini çiziyorum
    Su damlatarak gözlerimden
    Kumların üstüne
    Bican

  78. Geri bildirim: BİR ANNENİN ÇIĞLIĞI | Küçük Kadın

  79. Geri bildirim: SENİNLEYİZ GAMZE | SSDESIGNBUTIK

Bir Cevap Yazın

